כותרות אחרונות
Search

סירין לאבס המפתחת של FINNEY טלפון הבלוקציין המאובטח הודיעה על גיוס של 157.8 מיליון דולר במסגרת הנפקת המטבע שלה

SIRIN LABS מקבוצת סינגולריטים המפתחת את טלפון הבלוקצ'יין FINNEY, גייסה 157.8 מיליון דולר ב14 הימים של הנפקת המטבע שלה – ה-SRN

ההנפקה של סירין הינה הרביעית בגודלה בכל הזמנים

סירין לאבס המפתחת של FINNEY טלפון הבלוקציין המאובטח מודיעה על גיוס של 157.8 מיליון דולר במסגרת הנפקת המטבע שלה.

 

בהנפקת המטבע השתתפו למעלה מ 12 וחצי אלף אנשים אשר מאמינים בחזון החברה והשתתפותם מאפשרת את פיתוח מערכת ההפעלה הפתוחה SIRIN OS ומוצרי FINNEY, הטלפון הנייד והמחשב האישי מבוססי הבלוקצ'יין.

 

המטבעות המונפקים יכולים לשמש את הרוכשים כבר מהיום הראשון כדי לרכוש את מוצרי החברה הקיימים ולהזמנה עתידית של מכשירי הFINNEY בהנחה.

 

מכשירי הFINNEY הינם הראשונים מסוגם המיועדים ל"דור הבלוקצ'יין" ומשלבים פתרונות אבטחה מתקדמים, ארנק למטבעות דיגיטליים וחיבור לרשת בלוקצ'יין עצמאית שתאפשר שימוש בשירותים ואפליקציות בצורה פשוטה, מאובטחת וללא "עמלות העברה".  מערכת ההפעלה SIRIN OS היא פיתוח ייחודי של החברה שמתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד מה שיאפשר שימוש יומיומי לצד יישומי בלוקציין. המכשירים החדשים מעוצבים בהתאם לרוח החברה והמכשיר הראשון שהיא פיתחה SOLARIN ועם זאת יתומחרו במחיר אטרקטיבי של כ1000 דולרים.

 

משה חוגג מנכ"ל משותף

 משה חוגג מנכ"ל משותף: "אנחנו מתרגשים ומלאי גאווה מכמות התמיכה והפרגון שקיבלנו במהלך הנפקת המטבע. העובדה שאנחנו ההנפקה הרביעית בגודלה בהיסטוריה של הנפקת המטבעות רק מחזקת ומחדדת את הצורך האדיר שיש בשוק למשפחת המוצרים שלנו ולחזון החברה"

 

 

אודות

סירין לאבס, העומדת מאחורי פיתוח טלפון היוקרה המאובטח – SOLARIN, שוקדת בימים אלו על פיתוח  FINNEY ,  טלפון הבלוקצ'יין הראשון שישתמש במערכת ההפעלה הפתוחה "Sirin OS" המבוססת על אנדרואיד ומשלבת את טכנולוגיות האבטחה והפרטיות שפותחו במעבדותיה.

 

מערכת ההפעלה מיועדת להגן על מכשירים ניידים ומחשבים ולאפשר למשתמשים לשמור בצורה קלה ומאובטחת מטבעות קריפטוגראפיים לצד הנגשת טכנולוגית הבלוקצ'יין בצורה ידידותית. החיבור בין המכשירים של סירין לאבס יאפשרו יצירת רשת בלוקצ'יין עצמאית, מאובטחת וללא "עמלות".