כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה בין סטודיו C לבין הסטארט אפ DayTwo שמבוסס על מחקר מהפכני של מכון ויצמן

צילום: No attribution required Free for commercial use CC0 Creative Commons

שיתוף פעולה בין סטודיו C לבין הסטארט אפ DayTwo שמבוסס על מחקר מהפכני של מכון ויצמן

הרשת  תספק  ההדרכה  וליווי  אישי של  דיאטניות  קליניות למטופלות לצד מחיר מוזל

לוגו סטודיו c

רשת סטודיו C מאמצת את הטכנולוגיה של הסטארט-אפ DayTwo אשר מבוססת על מחקר פורץ דרך של מכון ויצמן, שבוצע על ידי פרופ' ערן סגל ופרופ' ערן אלינב והרשת תספק הדרכה וליווי אישי של דיאטניות קליניות ליישום תכנית תזונה מותאמת אישית לכל מטופלת, על בסיס נתוניה הבריאותיים האישיים והייחודיים. במסגרת ההסכם שחתמו סטודיו C  והסטארט-אפ הישראלי DayTwo,  הרשת תספק בסוף התהליך המלצות תזונה אישיות לכל לקוחה, זאת בסיוע 60 הדיאטניות הקליניות של הרשת שילוו בייעוץ והכוונה להטמעה מקצועית של הדיאטה בקרב הלקוחות.

 

הדיאטה תהיה מבוססת על מזונות שינרמלו את רמות הסוכר בדם באופן אישי, תאזן את רמות הסוכר בדם ובכך יתאפשר ללקוחות סטודיו סי ליהנות מרמות גבוהות יותר של אנרגיה, ערנות, ריכוז והקלה בהתמודדות עם רעב שיכולים לסייע גם בתהליך הירידה במשקל לטווח ארוך ולתרום לאורח חיים בריא יותר .

 

התגלית  הטכנולוגית  של DayTwo  היתה שמזונות זהים יכולים לגרום לתגובות סוכר שונות מאוד בדם אצל אנשים שונים – וכי הרכב חיידקי המעי, הייחודי לכל אדם, תורם בצורה משמעותית לתגובה השונה. על בסיס המחקר פותחה אפליקציה התזונה המותאמת אישית של DayTwo שמאפשרת בין היתר, לדיאטניות לבנות עבור הלקוחות שלהן, תוכנית תזונה מותאמת אישית מדויקת ומתאימה לכל לקוח בצורה פרטנית.

 

תהליך איסוף הנתונים נעשה תוך כדי שימוש באפליקציית התזונה של DayTwo והוא כולל תיעוד במשך שבוע של רמות הסוכר בדם תוך תיעוד אכילת מגוון המזונות השונים שנאכלים באותו השבוע, מיפוי וניתוח הרכב חיידקי המעי של כל לקוחה (בדיקת צואה), תיעוד פעילויות גופנית במהלך היום ופרמטרים אישיים ובריאותיים נוספים.

 

לאחר השלמת איסוף הנתונים, דיאטנית קלינית של סטודיו C תדריך ותלווה  את הלקוחות להרכבת הדיאטה האישית וקביעת הפרופיל הבריאותי הייחודי. האפליקציה תציג בפני כל אחת באופן וויזואלי פריטי מזון שונים עם מנעד ציונים המדרג את מידת ההתאמה של כל פריט מזון למאפיינים הבריאותיים שלה: ירוק (חיובי) צהוב (בינוני) אדום (שלילי). הממשק הידידותי מאפשר לגלות כיצד כל לקוחה צפויה להגיב לפריטי מזון שונים, ארוחות מומלצות, או ארוחות מורכבות שהיא תרכיב באופן עצמאי. רבות מלקוחות הרשת תופתענה לגלות כי מזונות שנחשבים כ-״רעים״ (כגון שוקולד) דווקא מומלצים לה ואילו מזונות שנתפסים כבריאים (אורז מלא לדוגמה) עלולים דווקא להזיק לה. בסופו של דבר, הכל אישי.

CC0 Creative Commons Free for commercial use No attribution required

נשים וגברים שרוכשים את ערכת הבדיקה לדיאטה של חברת DAYTWO ובוחרים לקבל ייעוץ וליווי של דיאטניות רשת סטודיו C להתאמת תפריט אישי ומעקב, יקבלו הנחה של 200 ש' בקניית הערכה. בין אם הם לקוחות רשת סטודיו C ובין אם לאו.  

 

סמדר אשכנזי רייויט, מנכ"ל רשת סטודיו סי: "אנו בעיצומו של תהליך שילוב מוצרים חדשים שמטרתם להקל על הלקוחות שלנו בשמירה על אורח חיים בריא. לגוף שלנו אין תחליף ומוצר זה נותן מענה לשאלה שכולנו מתמודדים עמה – מהי התזונה המתאימה לנו אישית?"

 

ליהיא סגל, מנכ"לית DayTwo: "החיבור של DayTwo עם סטודיו C פותח בפני עשרות אלפי לקוחותיה שער לעולם חדש של תזונה חכמה המבוססת על חזית המדע והטכנולוגיה. כיום אנו מסוגלים לפענח רבים מסודות הגוף ולחולל נפלאות ביכולת להבין מה באמת נכון עבורנו לאכול. DayTwo מאפשרת לאנשים לנרמל את רמת הסוכר בדם שלהם באמצעות תזונה מותאמת אישית על בסיס ניתוח חיידקי המעי שלהם. ישנם המון יתרונות מוכחים מדעית בשמירה על רמות סוכר מנורמלות בדם עבור אנשים בריאים, עבור סוכרתיים וטרום סוכרתיים, ובמיוחד אנשים המשלבים דיאטה עם פעילות ספורטיבית מסודרת ומקצועית. מגוון היתרונות הללו מוצעים עתה על ידי סטודיו C ללקוחותיה".

 

אודות סטודיו C

סטודיו C רשת נשית לעיצוב, חיטוב, כושר והרזיה, למעלה מ- 28 שנים מספקת מגוון חוגים ופעילויות המוצעים ללקוחותיה (מגיל 9 ועד גיל 70) המספקים מענה לכל אישה, בכל שלב בחייה ובכל גיל. סטודיו C מעמידה לרשות המתעמלות צוות הדרכה מקצועי ומוביל בתחומו על מנת לספק לתוצאות מרביות בצורה הבריאה והבטוחה ביותר.