כותרות אחרונות
Search

עמיתי מועדון "חבר" ייתרמו את הקילומטרים של המרוץ השנתי, לאנשים עם מוגבלויות מעמותת "אתגרים"

מעורבות חברתית לצד שמירה על כושר !

עמיתי מועדון "חבר" ייתרמו את הקילומטרים של המרוץ השנתי, לאנשים עם מוגבלויות מעמותת "אתגרים"

 צילומים – רונן טופלברג

מרוץ חבר 2016

מרוץ "חבר" מתקיים השנה בתאריך 20.10.17 בפארק אריאל שרון בתל אביב, זו השנה השלישית  ברציפות, שבמסגרת המרוץ יתרמו הקילומטרים של הרצים לעמותת "אתגרים", הפועלת לשיקום, שילוב והעצמה של אנשים עם מוגבלויות באמצעות ספורט אתגרי בטבע.

 

משתתפי המרוץ יוכלו לבחור בין  מספר מקצים בהתאם ליכולותיהם, כאשר המסלול הארוך יהיה בן חמישה עשר קילומטרים, ושני המסלולים הקצרים יותר, יהיו באורך של עשרה וחמישה קילומטרים. מיני מסלול מיוחד לילדים ומשפחות יכלול מרוץ ל- 800 מטרים. חברי עמותת "אתגרים" ישתתפו במרוץ במקצים שונים בהתאם ליכולתם. השנה נוסף מסלול חדש – מסלול מכשולים באורך חמישה ק"מ.

מרוץ חבר 2016

מוטי לוי, מנכ"ל "חבר": "לאור ההצלחה בשנים הקודמות, שיתוף הפעולה עם עמותת אתגרים במרוץ כבר הפך למסורת. גם בשנה זו, אנו מקווים למספר רב של משתתפים במטרה משותפת – להגדיל את מספר הנרשמים וכך את כמות התרומה הכספית לעמותה. אנו במועדון "חבר" גאים על שיתוף הפעולה עם עמותת אתגרים, שנולד מתוך תחושת השליחות והאחריות החברתית המובילים את עמיתנו, נמשיך ונפעל באפיקים אלו גם בעתיד."

 

מנכ"ל עמותת "אתגרים", אבנר בלקנאי: "אני מודה לכל אנשי מועדון "חבר" על הירתמותם ורגישותם החברתית בתרומה למען חברי עמותת "אתגרים" שהפכה למסורת ומתקיימת בפעם השלישית ברציפות. בעזרתה, אנו מקיימים את שלל הפעילויות המגוונות לאלפי אנשים עם מוגבלויות מכל רחבי הארץ. אנו מקווים להמשיך בשיתוף פעולה החשוב והפורה עם "חבר"  גם בשנים הבאות".

מרוץ חבר 2016

עמותת 'אתגרים' פועלת כבר למעלה מ-20 שנים לקידום, שיקום, שילוב בחברה והעצמה של אנשים עם מוגבלות דרך ספורט ופעילות אתגרית. אתגרים מפעילה חוגי ילדים ונוער בתוכניות שיקומיות חינוכיות, מקיימת טיולי אתגר בטבע ומעודדת ספורט עממי והישגי לחיזוק יכולותיהם של אנשים עם מוגבלות ושילובם בקהילה ובחברה. במשך השנים טיפחה העמותה את האמונה ביכולתם של אנשיה לפרוץ גבולות בכוחם להתגבר על מכשולים, לממש ולהוביל את עצמם לחיים עצמאיים מלאי תקווה וסיפוק ובכך לשנות את מציאות חייהם. כיום שותפים לפעילויות השונות של אתגרים כ-5,000 ילדים וכ-1,000 בוגרים.