כותרות אחרונות
Search

ASRR קפיטל בע"מ רוכשת את מלוא האחזקות בפרוייקט סרפסייד, Arte By Citterio במיאמי.

ASRR  קפיטל בע"מ בשליטת אלכס ספיר ורותם רוזן רוכשת את מלוא האחזקות של אייל בן יוסף בשיעור של 12.5% בפרוייקט סרפסייד, Arte By Citterio במיאמי.

היקף העיסקה כ- 6.1 מיליון דולר.

עם השלמת העיסקה יגדל חלקה של ASRR   קפיטל לאחר הרכישה ל- 62.5%

 

יתרת האחזקות מחולקת בחלקים שווים של 12.5% כל אחד ע"י הגב' אוזלם אונל, מר גובאני פשיאנו וחברת פרטית בבעלת אלכס ספיר ורותם רוזן

 

פרוייקט סרפסייד הינו פרויקט לבניית 16 דירות יוקרה על חוף הים צפונית למיאמי ביץ'. עד כה הושקעו בהון הפרוייקט סך של כ-50.7 מיליוני דולרים. לפרויקט הסכם ליווי בניה עם בנק לאומי בסך 90 מ' דולר. בניית הפרויקט החלה בדצמבר 2016.

צילום: יח"צ

אלכס ספיר, מבעל השליטה ב- ASRR  אמר היום: " עם ההכרזה האחרונה על הרחבת מרכז הקניות Bal Harbor, אחד ממרכזי הקניות הרווחיים ביותר במדינה ופתיחת מלון ודירות היוקרה בפרויקט Four Seasons at the Surf Club, אנו מאמינים כי הצמיחה בסרפסייד ובאל הארבור תמשך.

 

דני אבידן, מנכ"ל ASRR אמר: "זוהי הפעם השנייה שהחברה מנצלת הזדמנות עסקית להגדיל את חלקה בפרויקט סרפסייד, אשר נמצא בעיצומה של הבניה".

 

אי אס אר אר  הינה חברת נדל"ן ציבורית, הפועלת בשוק בארה"ב. לחברה מספר נכסים בניו יורק ומיאמי, בינהם מלון נומו סוהו, ופרויקט היוקרה ARTE BY Citterio. מנכ"ל החברה הינו מר דני אבידן. החברה פועלת כיום כדי להרחיב את פעילותה בשוק בארה"ב.