כותרות אחרונות
Search

לקוחות סלקום tv ייהנו החל מהיום מהתכנים, המותגים והלהיטים הגדולים ביותר של HBO

החל מהיום !

המותגים והלהיטים הגדולים ביותר של HBO זמינים בשירות סלקום tv  ללא תוספת תשלום

לקוחות סלקום tv ייהנו החל מהיום מהתכנים הטובים בעולם במחיר הנמוך ביותר, כאשר במהלך כל השנה יעלו תכנים בצורה מדורגת.

 

בין הסדרות החדשות של HBO שמצטרפות כבר היום לסלקום tv:

עונה 7 החדשה של סדרת הפנטזיה "משחקי הכס" תעלה לשידור בחודש יולי בסמוך לשידורה בארה"ב, כאשר כל העונות 1-6 תהיינה זמינות לצפיה החל מהיום.

בנוסף זמינות לצפיה החל מהיום הסדרות דרמת הפשע והמסתורין "שקרים קטנים גדולים", דרמת הפשע "ליל האירוע",  הדרמה הקומית "בולרז" (2 העונות),  הדרמה הקומית "גירושים",  הדרמה הקומית "בנות" (כל 6 העונות),  דרמת המתח והמסתורין "הנותרים" (כל 3 העונות), הקומדיה "עמק הסיליקון" (כל 4 העונות),  סדרת הפשע "בלש אמיתי" (2 העונות), הסאטירה הפוליטית "ויפ" (כל 6 העונות), דרמת המתח מדע בדיוני "ווסטוורלד".

 

תמונות – באדיבות סלקום טיוי

בנוסף, זמין לצפיה החל מהיום ״אשף השקרים״ – סרטו החדש של בארי לווינסון (״איש הגשם״) אודות פרשת ברני מיידוף בכיכובם של רוברט דה נירו ומישל פייפר. הסרט עלה השבוע ב-HBO בארה״ב וזכה לביקורות מהללות ולרייטינג הגבוה ביותר בשירות לסרט מקורי של HBO בארבע השנים האחרונות.

החל מהיום מנויי סלקוםtv  יתחילו ליהנות מקטלוג הסדרות והתכניות של HBO ובהן הסדרות הנוכחיות, סדרות הספריה של HBO והעונות החדשות של סדרות הלהיט בסמוך לשידורן בארה"ב – ללא תוספת תשלום, ובמהלך כל השנה יעלו תכנים בצורה הדרגתית.

מנויי סלקום tv יהנו גם מהסדרות החדשות שתפיק HBO בשנים הקרובות, זאת ועוד צפויים להתווסף בהמשך גם תכני דוקו וסטנד אפ מבית HBO.

 

לקוחות סלקום tv ייהנו במהלך השנה הקרובה והשנה הבאה גם מההפקות המסקרנות שלHBO  הנכתבות ומצטלמות בימים אלה, ביניהן: "חפצים חדים" – המיני סדרה החדשה והמדוברת בכיכובה של איימי אדאמס, הסאגה המשפחתית החדשהSuccession    וסדרת הדרמה החדשה והמדוברת (אך נטולת השם עדיין…) של יוצר "עמוק באדמה" אלן בול בכיכובם של הולי האנטר וטים רובינס.

מנויי סלקום יוכלו למצוא בשירות גם את הקטלוג המלא של HBO הכולל את תכני הספרייה של המותג. ספרייה זו כוללת בין היתר את הפקות התעודה היוקרתיות של HBO, הסרטים והמיני סדרות שהפיקה וכמובן גם את סדרות הדגל שלה: "ליל האירוע", "שקרים קטנים גדולים", "הסופרנוס", "עמוק באדמה", "אימפריית הפשע", "הסמויה" ועוד.

תכני HBO יהיו זמינים מהיום במסגרת הצעת המחיר הקבועה של 99 ₪ לחודש ללא עלות נוספת עבור לקוחותיה.