כותרות אחרונות
Search

ענקית התקשורת העולמית "טק מהינדרה" מרחיבה את פעילותה בישראל ומקימה מרכז פיתוח עולמי לישומי ליבה בנקאיים.

ענקית התקשורת העולמית "טק מהינדרה" מרחיבה את פעילותה בישראל ומקימה מרכז פיתוח עולמי לישומי ליבה בנקאיים.

ענקית התקשורת ההודית "טק מהינדרה" מרחיבה את פעילותה בישראל ומקימה בישראל מרכז פיתוח עולמי ליישומי ליבה בנקאיים – שיכלול 30 מומחים בתחום שירותי מיחשוב בתחום הבנקאי והפיננסי.

מר ראווי וסנאראג' Ravi Vasantraj מנהל תחום פיננסים בחב' "טק מהינדרה" ניפגש בימים אלו בישראל עם מנהלים בכירים במערכת הבנקאית ובשוק הפיננסי על מנת ללמוד את הצרכים היחודיים בשוק הישראלי לשיתופי פעולה.

חב' "טק מהינדרה" רכשה לאחרונה את חב' סופג'ן (Sofgen) השוויצרית הנחשבת למובילה עולמית בישומי מערכות ליבה בנקאיות.

המרכז בישראל יכלול 30 מומחים בתחום שירותי מיחשוב וישומי ליבה במערכת הבנקאות ובמערכת הפיננסית.

בימים אלו נפגש מר מר ראווי וסנאראג' Ravi Vasantraj שהוא מנהל בכיר בחברת "טק מהינדרה" בתחום הפתרונות ללקוחות השוק הפיננסי ( BFSI), הכולל: בנקים, חברות ביטוח, חברות כרטיסי אשראי ובתי השקעות, ואחראי על קביעת ויישום האסטרטגיה הגלובלית של החברה לשוק הלקוחות הפיננסים, באמצעות גידול אורגני ואנאורגני – רכישות ומיזוגים עם מנהלים בכירים במערכת הבנקאית ובמערכת הפיננסית על מנת ללמוד את הצרכים היחודיים בשוק הישראלי ולשיתופי פעולה.

במהלך הביקור ציין מר וסנאראג' שהוא מזהה בישראל יכולות מקצועיות גבוהות מאוד והזדמנויות רבות ל"טק מהינדרה" לכניסת החברה לשוק באמצעות פיתוח יכולות מקומיות והשקעות.

מר וסנאראג' צופה שהשוק יעבור למודל "תשלום על פי שימוש" לא רק בתוכנה אלא גם בשירותי תפעול. "טק מהינדה מאמצת גישה זו ומספקת פתרונות ייחודיים בתחום".

מר וסנאראג' הודיע על כוונת החברה למנף את היכולות הגבוהות של ההון האנושי בישראל ולפתוח מרכז פיתוח וידע בתחום מערכות ליבה בנקאיות   (Core Banking) שישמש את טק מהינדרה בפרויקטי יישום מערכות ליבה בנקאיות בישראל ובעולם.

לאחרונה רכשה חברת טק מהינדרה את חברת סופג'ן (Sofgen) השוויצרית הנחשבת למובילה עולמית ביישומי מערכות ליבה בנקאיות על תשתית מוצרי חברת טמנוס. לסופג'ן  מעל 540 מומחים שיחד עם כ-200 מומחים בתחום מחברת האם ומרכז הפיתוח הישראלי שקם בימים אלה, מהווים תשתית איתנה לביצוע פרויקטי יישום למערכות ליבה בנקאית ברחבי העולם.

צוריאל חורין, מנהל מכירות אנטרפרייז ב"טק מהינדרה" בישראל' מציין שלקוחות השוק הפיננסי חווים בימים אלה שינויים דרמטיים הנובעים מהצורך לספק ללקוחות חדשנות מחד ועמידה בדרישות הרגולציה והתייעל מאידך. לטק-מהינדרה יש ידע, נסיון ותשתית יחודיים הנדרשים לסייע לאותם ארגונים לבצע את השינויים הנדרשים.

tekmeindra-1-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%92-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%9f

בתמונה מימין: מר מר ראווי וסנאראג' Ravi Vasantraj – מנהל בכיר בחברת "טק מהינדרה" בתחום הפתרונות ללקוחות השוק הפיננסי וצוריאל חורין – מנהל מכירות אנטרפרייז ב"טק מהינדרה ישראל". צילום: מורג ביטן