כותרות אחרונות
Search

הטלית מתפוררת? הפרוכת בבית הכנסת זקוקה לריענון? אל דאגה, ל"אחים עיני" כל הפתרונות !

הטלית מתפוררת? הפרוכת בבית הכנסת זקוקה לריענון? אל דאגה, לאחים עיני כל הפתרונות !

יש לכם בבית טלית מיוחדת שעברה מדור לדור וכבר מתפוררת? האותיות של הפרוכת בבית הכנסת כבר נפרמו? מעיל ספר התורה נראה פגום ודהוי? חושבים על ניקוי יסודי של השטיחים בבית הכנסת? לכל אלו ולעוד יש רק כותבת אחת: אחים עיני, החברה המובילה בישראל בתיקון, שחזור, וניקוי שטיחים, וילונות ובדי ריפוד.

eini-4

לאחים עיני שירות ארצי ונציגיה מגיעים לכל נקודה בישראל לאיסוף הפריטים. כמו כן, במטה החברה עובדים אומנים אשר מתמחים בעבודות שיחזור ושיקום תשמישי קדושה.

טווח המחירים של ניקוי פרוכת נע סביב 400-600 ₪ וטליתות 90 ש"ח, תלוי בגודל ומרכבות הפריט וזמן הניקוי עומד על בין 3-7 ימי עבודה. תהליך הניקוי נעשה על ידי ציוד וטכנולוגיה מיוחדת המטפלת בנושא הטקסטיל הרקום בלבד והוא מיועד אך ורק למטרה זו.

eini-3

חברת "אחים עיני" פועלת זה כבר למעלה מ-60 שנה עם ידע וניסיון שנצבר במשך שלושה דורות בניקוי ותיקון שטיחים, וילונות ומערכות ישיבה. "אחים עיני" היא חברה בעלת מוניטין מזה שנים רבות בתחום ניקוי שטיחים. ערך זה נובע מטכנולוגיות ייצור משוכללות, מערך שיווקי נרחב, שירות, אמינות ואיכות שאין שני להם. חברת "אחים עיני" זכתה להכרה על ידי תו תקן מהטובים בעולם ISO 9002, תקן איכות מהנוקשים ביותר בעולם כולו. משרדי החברה והמפעל ממוקמים באזור התעשייה הצפוני של לוד ובהן מחלקות לטיפול בשטיחים אוריינטליים יקרי ערך טיפול בבעיות בלאי ונזקי תאונה כגון נזקי פיח והצפות מים והכל ע"י צוותי עובדים בעלי ניסיון רב בתחום. 

eini-5

ארז עיני, מנכ"ל החברה מספר כי כעת, בתקופת החגים, ישנם הרבה יותר פניות מלקוחות: "בתקופה זו הביקוש לעבודה גדל משמעותית. מין הסתם רוצים את תשמישי הקדושה רעננים לחגים. לקוחות מבקשים לתקן מוצרי קודש מכל הסוגים והמינים: פרוכות, כיסוי ארון קודש, כיסוי תיבת חזן, מעלי ספרי תורה חופת חתן כלה ועוד" הפניות מגיעות מגורמים כגון מגבאיי בתי כנסת, ראשי ישיבות, אנשים פרטיים וגם מתורמים שונים"