כותרות אחרונות
Search

רשת האופנה H&O משיקה את הקולקציה לנשים לסתיו-חורף 2016-17

רשת האופנה H&O  משיקה את הקולקציה לנשים לסתיו-חורף 2016-17 

מדובר בקולקציה מהפנטת, מרהיבה ומלאה בפריטים ייחודיים היוצרים יחד מלתחה מסוגננת, אופנתית ומעניינת

רשת H&O משיקה את הקולקציה החדשה לעונת סתיו חורף 2016/17 הכוללת סגנונות האקלקטיים, המשתלבים זה בזה בהרמוניה, בדים נעימים ואיכותיים, גזרות מחמיאות ודיוק מופלא עד לפרטים הקטנים:

בואו נעשה לנו חג

לפעמים החגים הם רק תירוץ להתלבש כמו שהיינו רוצות כל השנה. סטודיו העיצוב של H&O רקח השנה תמהיל משובח: חולצות לבנות דקיקות מבדים טבעיים ונעימים, חלקן עם קשירות במחשוף או עם תכשוט מעניין ואחרות עם רקמות אתניות ייחודיות, חולצות שחורות עם שרוולי עטלף, חולצות עם חיתוכי לייזר קאט, שמלות גופיה וחצאיות מיני עם דפוסים אתניים ואפילו סווצ'ר לבן מנצנץ ללוק קז'ואל משודרג.

ho-5-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%99%d7%93%d7%95-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%90

צילום-עידו-לביא

60-70-80

השנים אולי עברו , הזמנים השתנו ועדין – בקולקציית הנשים הנוכחית של H&O אפשר להתענג על הנוסטלגיה מזווית חדשה. להיזכר בשנות השמונים העליזות עם שמלת אובר סייז וולן באורך מידי בגוון כסוף מטאלי מהפנט, עם סריגים דקיקים ומלאים בנצנצים, טי שרט מלאנג' בדפוס אלכסוני, מכנסי סטרץ' לבנים, ג'קטים בגזרת בייקר עדכנית במגוון חומרים, שמלות ג'ינס מעוטרות בפאטצ'ים מדליקים וחולצות קסם שמשתנות במגע יד.  את שנות השבעים מזוהות עם הלוק הבוהמייני הרגוע: השמלות המודפסות, הרקמות על החולצות והדפסי הבנדנה, הקרדיגנים בגזרת העטלף והטוניקות בדפוסים העשירים בגוונים של כחול ובורדו ואילו שנות השישים מאופיינות בצבעוניות המונוכרומטית של שחור, לבן ואדום בסריגיי גולף מלאים או עם כתפיים חשופות, בשמלות המיני גופייה בהשראת "מד מן" ובחצאיות המיני עם ההדפסים הגרפיים. 

חורף, הגשם מטפטף על העורף

הלוק החורפי מאסיבי ו"שעיר" וכולל: סריגים עם צווארון פרווה נשלף, אפודות אובר סייז באורכים משתנים, מעילי סריג עם צווארוני פרווה מרשימים, מעילי בוקלה נעימים, פונצ'ו שעוטף את הגוף, מכנסי סריג, סווצ'רים פרוותיים ואפודות שעירות שמזמינות שיתכרבלו לתוכן. 

ho-4

צילום-עידו-לביא

להסתדר בשלשות

המראה הצבאי מקבל תפנית נשית מעניינת בעונת החורף הקרובה. כך למשל אפשר למצוא ג'קט ניילון בומבר בגוון זית עם פאצ'ים מגניבים, מכנסי בייקר בגוונים מעושנים בגזרת סקיני מחמיאה וטוניקה בירוק זית לצד שמלת טוניקה משובצת מפלנל וחצאית מקסי מבד ריב נעים במיוחד.

קלאסי פנטסטי

גווני השחור והלבן הקלאסי שזורים בקולקציית החורף במבחר גדול של פריטים: שמלות מידי עם פסי רוחב, סריגי לורקס עם אבנים, ג'קטים מקרפ בגזרה נהדרת, טוניקות גאומטריות, סריגי משבצות, חולצות ויסקוזה שחורות עם גימורים לבנים, ג'קט שעיר קולור בלוק ועוד.

שחורה אני ונאווה

שמלה שחורה היא פריט נכון בכל עונות השנה אבל בחורף במיוחד, אז אפשר ליהנות ממנה גם בשעות היום – להוסיף לה גרביונים עם הדפסים מדליקים וכמובן סניקרס סופר נוחים, לצוות אותה לטייצים ואפילו לג'קט ג'ינס מגניב וכמובן ליהנות ממנה כמו שהיא. סופר קלאסית וסופר נשית. הקולקציה מציעה שמלת קטיפה מהממת עם רקמה אתנית צבעונית, שמלת חולצה מבד קרפ נעים, שמלות לורקס אובר סייז בגזרת קלוש ושמלות לורקס בגזרת צינור הדוקה לגוף.

ho-4-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%99%d7%93%d7%95-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%90

צילום-עידו-לביא

ערב של יום בהיר

ומי שמעדיפה להצמד לגוונים הבהירים שליוו אותה בקיץ (לבן, קרם, שמנת, קאמל, מוזהב), תוכל להמשיך וליהנות מהם גם בפריטים של העונה הקרה: קרדיגנים מלורקס, טי שרט בהדפסים מדליקים, קרדיגן בייסיק עם רוכסן מוזהב, מכנסי בד בגזרה מחמיאה, , חולצות דקיקות עם קשירות בצדדים, מעילי פוך ניילון בגזרת קווילט וגם ווסטים בגזרה דומה לנשים שמחפשות פריטים קלילים ובלתי מחייבים.

מחירים:

שמלות: החל מ 99.90 ₪

ג'קטים: החל מ 99.90 ₪

מעילים: החל מ 149.90 ₪

סריגים: החל מ 99.90 ₪

חולצות: החל מ 49.90 ₪

חצאיות: החל מ 79.90 ₪

מכנסיים: החל מ 99.90 ₪

ג'ינסים :החל מ 129.90 ₪

טוניקות- החל מ 79.90 ₪

להשיג ברשת H&O