כותרות אחרונות
Search

חברת Paneco.co.il מתרחבת: רכשה את אתר האינטרנט WINEMARKET

חברת  Paneco.co.il מתרחבת: רכשה את אתר האינטרנט  WINEMARKET

חנות האון ליין למוצרי אלכוהול PANECO.CO.IL  בבעלות חברת FALIC GROUP רכשה את אתר WineMarket, המתמחה בממכר יין ומוצריו ישירות לבית הלקוח

חברת  PANECO.co.il רכשה את אתר WineMarket.co.il.www העסקה בין PANECO.CO.IL לבין WineMarket הושלמה לאחרונה במטרה להרחיב את פעילות חברת PANECO בתחום המסחר האלקטרוני של מוצרי אלכוהול, בדגש על שיווק מוצרי יין. PANECO.co.il  הידועה בסטנדרטים הגבוהים שלה, תשקיע משאבים ניכרים בשיפור המקצועיות, השירות והיצע המוצרים באתר WineMarket, במטרה להפוך אותו לאתר המוביל בישראל בתחום מכירות היין באינטרנט. בנוסף, איחוד מערך התפעול בין שתי החברות ישפר את שירות המשלוחים, מגוון אפשרויות האריזה השונות בהתאם לסוג וייחודיות המוצר, ויצמצם את זמני המשלוח ללקוחות.

PANECO.co.il, האתר לשיווק מוצרי אלכוהול און ליין עד לבית הלקוח, הוקם לפני כשנה וכבר בחודשים הראשונים לפתיחתו הצליח לגרום לטלטלה בשוק מכירת האלכוהול בארץ. עסקת רכישת אתר WineMarket מהווה חלק מהתרחבות חברתPANECO , שיפור השירות וההיצע ללקוחות בארץ ובעולם.

paneco-5

צילום: יח"צ

בנוסף לעסקת רכישת WineMarket, פתחו בחברת PANECO לפני שבועות ספורים אתר אינטרנט חדש בעיר אילת Eilat.Paneco.co.il, שייתן מענה מיידי לנופשים ולתושבי אילת והסביבה הקרובה שייהנו ממוצרי אלכוהול במחירים נמוכים משמעותית מהמוצע  בדיוטי פרי, עם משלוחים עד הבית או בית המלון, חינם, תוך שעתיים.

אתר WineMarket הוקם בשנת 2013 על ידי חברת יין אונליין בע"מ, קבוצה של אוהבי יין ואלכוהול אשר החליטו להקים אתר אינטרנט למכירה קמעונאית של יין ובירות עם אספקה עד לבית הלקוח ובמחירים סיטונאים. כיום באתר מעל ל- 500 סוגי מוצרים שונים וביניהם, קטלוג רחב של יינות מהארץ ומהעולם, מגוון משקאות אלכוהוליים ובירות. באתר WineMarket יצרו את סמל האיכות הניתן ליינות המהווים את התמורה הטובה ביותר לכסף, בשיתוף ביקורות הגולשים וערבי טעימות שנערכים ללקוחות האתר.

winemarket-1

התמונה הועתקה מאתר האינטרנט WINEMARKET

אורי צרור מנכ"ל PANECO: " PANECO.co.il הוקמה לפני שנה וכמעט מיד הפכה להיות מהשחקנים הבולטים במגרש שוק האלכוהול בארץ. המיזוג עם WineMarket הוא צעד נוסף בתהליך ארוך טווח למען שיפור רמת השירות והמחירים ולטובת הצרכנים הישראלים. הוכחנו בעבר שניתן למכור מוצרים איכותיים במחירים זולים ואנו ממשיכים לפעול לטובת הצרכנים, במטרה לגדול ולהיות החברה הגדולה לשיווק יין, בירות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים, במחירים אטרקטיביים עד הבית".

שחם זגורי, מנכ"ל אתר WineMarket:" המיזוג בין חברת PANECO.co.il ל-WineMarket יהפוך את אתר WineMarket לגוף המוביל בישראל בתחום מכירות היין באינטרנט ישירות לבית הלקוח. אנו עומדים לבצע שינויים והתאמות באתר על מנת לשפר את חוויית המשתמש והמחירים, להתאימם לסטנדרטים של PANECO.co.il, ולהדגיש את התמחות אתר WineMarket בתחום היין כמוצר משלים לאתר Paneco.co.il שמתמחה בתחום האלכוהול".

עד כה נהנו עשרות אלפי צרכנים מרכישות מוצרי אלכוהול ומוצרים משלימים באתר PANECO.co.il והמספרים בעלייה כל הזמן. "חווית הקניה בפאנקו בהחלט חוללה מהפיכה צרכנית בשוק מוצרי האלכוהול בישראל ואני מקווה שנעשה זאת גם בתחום היין עם WineMarket " אומר לאון פאליק הבעלים של האתר. "בימים שבהם יוקר המחייה נמצא על סדר היום הציבורי במדינת ישראל היה לי מאד חשוב לתת לצרכנים הישראלים חוויה של קניה באתר בצורה הנוחה ביותר יחד עם שירות מצוין ומחירים אטר קטיביים " מסיים פאליק. 

paneco-5

צילום: יח"צ

קצת על paneco.co.il

בעלי האתר הם משפחת פאליק, חברה ותיקה בתחום הדיוטי פרי העולמי  – חברת Duty Free America, הבעלים של מאות חנויות דיוטי פרי ברחבי העולם. החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של משקאות אלכוהוליים, לצד מוצרי דיוטי פרי אחרים. PANECO.CO.IL, הינה החנות האינטרנטית הראשונה של FALIC GROUP, כאשר לא מזמן נפתחה חנות דומה בפנמה ובקרוב צפויה להיפתח חנות אינטרנטית נוספת במקסיקו.  הרכישה ב PANECO בטוחה, מיידית ונוחה. החל מתהליך ההזמנה הפשוט והקל, שלוקח לא יותר ממספר דקות ועד קבלת המוצר ארוז הרמטית עם שליח אישי (לאחר הצגת תעודת זהות) עד הבית תוך 1-4 ימי עסקים*

באתר נמכרים מוצרים ייחודיים שאין לרכוש במקומות אחרים כגון: גילה טקילה (אנייחו, רפוסדו, סילבר),  ויסקי סקוטי יוקרתי  KING OF QUEENS (12 שנה, 18 שנה, 21 שנה), ו- CARIBANA SOL (רום סילבר, רום מטובל). בנוסף ניתן למצוא מוצרים משלימים ואקססוריז בתחום האלכוהול כמו כוסות מיוחדות, אביזרי יין חדישים, מתכונים לשייקים ומשקאות מיוחדים בשילוב פירות, תווי שי ועוד.

  • הרכישה מתבצעת באופן מוגן ומאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PAYPAL. משלוחים לאיזור המרכז נשלחים בתוך יום עסקים אחד ללא תוספת תשלום

פרטים נוספים PANECO.CO.IL ותמיכה בכל הקשור לאתר ניתן לקבל בטל:  1700-70-22-32 או באמצעות המייל support@paneco.com