כותרות אחרונות
Search

חברת "PANECO" חוגגת שנה למהפכת הצרכנות בתחום שיווק מוצרי אלכוהול און ליין עד לבית הלקוח

חברת PANECO חוגגת שנה למהפכת הצרכנות בתחום שיווק מוצרי אלכוהול און ליין עד לבית הלקוח

 שנה מאז הקמתה עוררה חברת PANECO מהפכה צרכנית בתחום האלכוהול, הקימה סניף אינטרנטי באילת, שברה את מחירי הדיוטי פרי, רכשה את אתר WineMarket והתרחבה עם סניפים חדשים בפנמה ומקסיקו

לציון חגיגות שנה לאתר PANECO.CO.IL הגיעו אנשי תקשורת רבים העוסקים בתחום היין והאלכוהול כדי לחגוג עם בעלי האתר ומנהליו ולשמוע מהם על ההצלחה הבלתי רגילה שנחל האתר ועל התייצבות בראש הפירמידה של אתרים העוסקים בשילוח  עד בית הלקוח. 

גם בחג ראש השנה הקרב ובא, יציע אתר PANECO.CO.IL מארזי מתנות מפנקים במיוחד ובמחירים אטרקטיביים.

paneco-6

חברת PANECO חוגגת שנה להקמת PANECO.CO.IL אתר האינטרנט הגדול ביותר בישראל למכירת משקאות חריפים עד הבית.   כבר עם פתיחת חנות האון ליין לפני כשנה גרמה החברה לטלטלה עזה בשוק מכירת האלכוהול בארץ וחייבה מתחרים להוריד מחירים.

החנות למכירת מוצרי אלכוהול און ליין מציעה לקהל הרחב שירות משלוחים עם שליח חינם עד בית הלקוח, באריזה הרמטית, כל זאת על ידי ביצוע הזמנה פשוטה ומאובטחת,  . המוצרים הנמכרים ב- PANECO.CO.IL הם איכותיים ומקוריים בלבד והמחירים אטרקטיביים בארץ אפילו ביחס לדיוטי פרי.

האתר PANECO.CO.IL  היה  הראשון להוריד מחירים לאחר החלטת שר האוצר על הורדת מס האלכוהול בספטמבר 2015. כמו כן בזכות רמת השירות ונוחות רכישה באתר,  זכה www.PANECO.co.il השנה בתואר 'אתר האיקומרס המבטיח' לשנת 2016.

בתקופה האחרונה החלה חברת PANECO בתהליך התרחבות שכלל פתיחת אתר באילת לטובת הנופשים ותושבי העיר והסביבה המציע מוצרים ללא מע"מ, רכישת אתר מכירת היין WineMarket המתמחה במכירה און ליין של יינות עד לבית הלקוח, הקמת חנות און ליין בפנמה ובקרוב גם הקמת חנות און ליין נוספת במקסיקו.

paneco-7

eilat.paneco.co.il הינה חנות אינטרנטית בעיר הדרומית שנותנת מענה מיידי לנופשים ולתושבי אילת והסביבה הקרובה. כל מי שמזמין את המוצרים באתר באילת נהנה כפליים, מחירים אטרקטיביים והנחה נוספת בשל פטור מתשלום מע"מ. eilat.paneco.co.il מתחייבים לספק את המוצרים עם שליח עד הבית או בית המלון חינם ותוך שעתיים.

המחירים ב- eilat.paneco.co.il זולים משמעותית מהמחירים המוצעים בדיוטי פרי ולכן eilat.paneco.co.il הינה חנות דיוטי פרי אמיתית, מבלי הצורך לקנות כרטיס טיסה. לדוגמא: ואן גוך 1 ליטר אסאי נמכר בסניף פאנקו באילת ב- 115 ש"ח, בעוד שהוא מוצע בדיוטי פרי ב- 135 ש"ח (לפי שער 3.76). וודקה בלוגה 1 ליטר נמכר בפאנקו אילת ב 118.80 ₪ בעוד שהוא מוצע בדיוטי פרי ב- 150.20 ש"ח. פטרון סילבר נמכר בפאנקו אילת ב- 144.40 ₪ בעוד שהוא מוצע בדיוטי פרי ב- 225 ש"ח. הנסי VSOP 1 ליטר נמכר בפאנקו אילת  ב- 225.55 ₪ בעוד שהוא מוצע בדיוטי פרי ב- 320 ש"ח. אין ספק שהמחירים בפאנקו אילת הזולים בארץ.

לרגל חגיגות השנה רכשה חברת PANECO.CO.IL את אתר WineMarket. העסקה נחתמה במטרה להרחיב את  פעילות חברת PANECO בתחום המסחר האלקטרוני של מוצרי אלכוהול, בדגש על שיווק מוצרי יין. חברת PANECO הידועה בסטנדרטים הגבוהים שלה, תשקיע משאבים ניכרים בשיפור המקצועיות, השירות והיצע המוצרים באתר WineMarket, במטרה להפוך אותו לאתר המוביל בישראל בתחום מכירות היין באינטרנט. בנוסף איחוד מערך התפעול בין שתי החברות ישפר את שירות המשלוחים, מגוון אפשרויות האריזה השונות בהתאם לסוג וייחודיות המוצר, ויצמצם את זמני המשלוח ללקוחות.

paneco-8

אתר WineMarket הוקם בשנת 2013 על ידי חברת יין אונליין בע"מ, קבוצה של אוהבי יין ואלכוהול אשר החליטו להקים אתר אינטרנט למכירה קמעונאית של יין ובירות עם הספקה עד לבית הלקוח ובמחירים סיטונאים. כיום באתר מעל ל500 סוגי מוצרים שונים וביניהם, קטלוג רחב של יינות מהארץ ומהעולם, מגוון משקאות אלכוהוליים ובירות. באתר WineMarket יצרו את סמל האיכות הניתן ליינות המהווים את התמורה הטובה ביותר לכסף, בשיתוף ביקורות הגולשים וערבי טעימות שנערכים ללקוחות האתר.

התרחבות חברת PANECO יוצאת את גבולות מדינת ישראל. בפנמה הושק לפני כחמישה חודשים אתר paneco.com.pa שמשרת כבר מעל למיליון וחצי תושבים בפנמה סיטי והסביבה. האתר בפנמה מתחייב למשלוח מוצרים עוד באותו היום, גם בשעות הקטנות של הלילה לבקשת המזמינים. אתר PANECO מקסיקו נפתח בשבוע שעבר והוא מספק שירות למעל מ-23 מיליון תושבי אזור המטרופולין של מקסיקו סיטי. בקרוב צפויות להיפתח חנויות און ליין נוספות ברחבי העולם וביניהן בקולומביה, ארובה וסינגפור. חשוב לציין שהצוות הישראלי הוא זה שעומד בראש החברה. אורי צרור, מנכ"ל פנקו ישראל מונה למנכ"ל הבינלאומי של החברה ואחראי גם על פנמה ומקסיקו.

אורי צרור מנכ"ל PANECO: "חברת PANECO חוגגת שנה עמוסה בפעילות והגשמת יעדים מאז שהושק האתר PANECO.CO.IL  בישראל. הבטחנו אלכוהול איכותי במחיר טוב וקיימנו. שברנו את שוק המחירים הגבוהים של מוצרי האלכוהול בישראל. הקמנו את אתר eilat.paneco.co.il על מנת להגיע לכל קצוות הארץ ולהוזיל את מחירי האלכוהול לאזרחי ישראל. חתמנו על עסקה עם אתר WineMarket במטרה להוזיל גם את מחירי היין ולהגדיל את ההיצע והמגוון לכל אוהבי היין. כפי שאמרנו בעבר, אין סיבה למכור מוצרי אלכוהול במחירים מופקעים וחשוב לנו להגיע לכל תושבי הארץ ומבקריה כדי שהצרכנים ייהנו ממחירים הוגנים, שרות מעולה ומשלוח חינמי עד הבית או עד החדר במלון".

עד כה נהנו עשרות אלפי צרכנים מרכישות מוצרי אלכוהול ומוצרים משלימים באתר PANECO והמספרים בעלייה כל הזמן. "חווית הקניה בפאנקו בהחלט חוללה מהפיכה צרכנית בשוק מוצרי האלכוהול בישראל" אומר לאון פאליק הבעלים של PANECO. "בימים שבהם יוקר המחייה נמצא על סדר היום הציבורי במדינת ישראל היה לי מאד חשוב לתת לצרכנים הישראלים חוויה של קניה באתר בצורה הנוחה ביותר יחד עם שירות מצוין ומחירים אטרקטיביים " מסיים פאליק. המחירים בפאנקו הם מהטובים הקיימים בארץ וכמובן רובם הגדול גם זולים יותר מהדיוטי פרי. חשוב לציין שבפאנקו מקבל הרוכש משלוח חינם עד הבית וזה לא משנה אם הזמין בקבוק אחד או כמות גדולה של בקבוקים.

paneco-5

קצת על paneco.co.il

בעלי האתר הם משפחת פאליק, חברה ותיקה בתחום הדיוטי פרי העולמי  – חברת Duty Free America, הבעלים של מאות חנויות דיוטי פרי ברחבי העולם. החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של משקאות אלכוהוליים, לצד מוצרי דיוטי פרי אחרים. PANECO.CO.IL הינה החנות האינטרנטית הראשונה של FALIC GROUP כאשר לאחרונה נפתחה חנות דומה בפנמה ובזמן הקרוב צפויה להיפתח חנות נוספת במקסיקו.

הרכישה ב PANECO בטוחה, מיידית ונוחה. החל מתהליך ההזמנה הפשוט והקל, שלוקח לא יותר ממספר דקות ועד קבלת המוצר ארוז הרמטית עם שליח אישי (לאחר הצגת תעודת זהות) עד הבית תוך 1-4 ימי עסקים*

באתר נמכרים מוצרים ייחודיים שאין לרכוש במקומות אחרים כגון: גילה טקילה (אנייחו, רפוסדו, סילבר),  ויסקי סקוטי יוקרתי  KING OF QUEENS (12 שנה, 18 שנה, 21 שנה), ו- CARIBANA SOL (רום סילבר, רום מטובל). בנוסף ניתן למצוא מוצרים משלימים ואקססוריז בתחום האלכוהול כמו כוסות מיוחדות, אביזרי יין חדישים, מתכונים לשייקים ומשקאות מיוחדים בשילוב פירות, תווי שי ועוד.

  • הרכישה מתבצעת באופן מוגן ומאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PAYPAL. משלוחים לאיזור המרכז נשלחים בתוך יום עסקים אחד ללא תוספת תשלום

לפרטים נוספים WWW.PANECO.CO.IL  

תמיכה בכל הקשור לאתר ניתן לקבל בטל:  1700-70-22-32

או באמצעות המייל support@paneco.com