כותרות אחרונות
Search

סיפורם של "המוסיקאים של המחר" קונצרט מיוחד שכל הכנסותיו יועברו למען טיפוח ילדים עם כשרון מוסיקלי יוצא דופן

סיפורם של "המוסיקאים של המחר"

קונצרט מיוחד שכל הכנסותיו יועברו למען המשך קיומו של הפרויקט המוסיקלי פרי עמלה של המוסיקאית ד"ר אנה רוסנובסקי אשר נועד לטפח ילדים עם כשרון מוסיקלי יוצא דופן בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בצפון המדינה, יתקיים במרכז פליציה בלומנטל בתל אביב.

בקונצרט, אותו ינחה יוסי אלפי, יבצעו חניכי הפרויקט יצירות של מנדלסון, בטהובן, פרנק, שוברט, שופן, קלנגל, פדרו דה סילבה ועוד.

מוצ"ש 16.4 בשעה 20:30, מרכז פליציה בלומנטל – רח' ביאליק 26, תל אביב

"המוסיקאים של המחר" הוא מפעל נדיר וייחודי המיועד לילדים עם כשרון מוסיקלי יוצא דופן, הגרים בפריפריה הצפונית של מדינת ישראל. בתכנית אותה מובילה ד"ר אנה רוסנובסקי, מוסיקאית בעלת שם עולמי שהפכה מיזם זה למפעל חיים שלה, נכללים כיום 18 תלמידים בטווח הגילאים 4 עד 18, מיישובי הגליל. במסגרת המיזם הם לומדים לנגן על כינור, ויולה, צ'לו, פסנתר, קלרינט, חליל וגיטרה. בנוסף ללימודים על כלי הנגינה, מקבלים התלמידים חינוך מוסיקלי רחב בתחומים שונים.

עלויות המיזם במהלך השנה גבוהות וכוללות בין היתר שכ"ד, הסעות, ארוחות, שכר, כלי נגינה ולעתים גם ביגוד ודמי כיס כאשר יש בכך צורך. מימון המיזם, שאינו נהנה מתמיכה ציבורית או ממשלתית, מושתת באופן מוחלט על תרומות פילנתרופיות.

musika 2

צילומים: דרור מילר/שרון לוין

ההכנסות מהקונצרט, שילווה בסיפורים של המוסיקאים של המחר בהנחיית יוסי אלפי וייערך במוצ"ש 16.4 במרכז פליציה בלומנטל בתל אביב, יועברו כולן להמשך תפעולו של מיזם "המוסיקאים של המחר" ושימורו כתכנית מצוינות למוסיקאים צעירים שרמתה הגבוהה מוכרת ומוערכת בישראל ובעולם.

לאחר שיצאה לגמלאות מקריירה ארוכה בה העמידה תלמידים שמנגנים כיום במיטב התזמורות בישראל, ד"ר אנה רוסנובסקי, כנרת מוערכת, בחרה להקדיש את חייה לפרויקט הכשרתם של מוסיקאים מצטיינים בפריפריה. לצורך כך עזבה את ביתה בתל אביב ועברה לגור בראש פינה שבצפון. היא עצמה בחנה באופן אישי מאות ילדים ובחרה בקפידה את המוכשרים ביותר ביניהם עבור המיזם.

ד"ר אנה רוסנובסקי: "הכישרון ודור העתיד הם שניים מהמשאבים החשובים ביותר של מדינת ישראל. הם שמהווים את יתרונה היחסי. טיפוח של מוסיקאים צעירים ומבטיחים הוא מבחינתי התגשמות של חלום ישן עוד מימיי במוסקבה, ואני מקנה לכך חשיבות עצומה".  

סיפורם של "המוסיקאים של המחר"

מוצ"ש 16.4 בשעה 20:30, מרכז פליציה בלומנטל – רח' ביאליק 26, תל אביב

יוסי אלפי – מנחה

עמית אמר – פסנתר

מניה סויסה – פסנתר

ברק דן – כינור

ברכה מנחם – כינור

ארז פוגל – צ'לו

אביתר אבן חיים – צ'לו

לביא צרפתי – קלרינט

מנדלסון – שיר סתיו

ליסט – אטיוד מס' 1

ויניאבסקי –  "רומנס מקונצ'רטו מס' 2

ויניאבסקי – מזורקה אופוס 19 אוברטס

בטהובן – סונטה אופוס 90, מס' 27

פרנק – טריו אופוס 1, מס' 1

הפסקה

קלנגל – קינדרטריו

שוברט – טריו אדג'יו D897

שופן – סקרצו מס' 2 – סי מינור

פדרו דה סילבה – 1=3=7

מחיר לכרטיס: 150 ₪.

טלפון להזמנות: 03-6201185