כותרות אחרונות
Search

תערוכת "ריהוטים 2017" ומתחם דן דיזיין סנטר מציגים מיצג ייחודי: שולחן החג הישראלי לראש השנה השולחן של שאול בן אדרת

תערוכת "ריהוטים 2017" ומתחם דן דיזיין סנטר בבני ברק  מציגים בגאווה את הפרויקט: שולחן החג הישראלי''

 בתצוגה המרהיבה ניתן לראות 13 שולחנות חג ערוכים שעוצבו על ידי מובילי דעה וידוענים המעניקים ביטוי לחוויית האירוח בישראל

כולם נרתמו להשתתפות במיזם שייעודו תרומת פינות אוכל לעמותות המפעילות בתים חמים לאוכלוסיות נזקקות בין הפנים המוכרות שהציגו את השולחן המעוצב שלהם ניתן היה למצוא את:

אסי עזר ורותם סלע – פרזנטורים דן דייזין סנטר, רות סירקיס, שף אסף, יעל גולדמן, שף אסף גרניט, ירון מינקובסקי, שף שאול בן אדרת, דנה פאן-לוזון, , שף יוסי שיטרית, שף חוסאם עבאס,  שף אבי ביטון, רונית יודקביץ ואשלי וקסמן בקשי,

meizag-1

אסי עזר ורותם סלע

המיצג יוצג במתחם דן דיזיין סנטר החל מה- 20 בספטמבר ועד ה-30 אוקטובר לאורך תקופה החגים

ריהוטים 2017, תערוכת העיצוב והריהוט המובילה בישראל מזה 39 שנים, בשיתוף עם מתחם דן דיזיין סנטר, משיקים את 'שולחן החג הישראלי': מיצג שולחנות ייחודי, הנותן ביטוי רחב לחוויית האירוח הישראלית .

המיצג יתפרס על חללי מתחם דן דיזיין סנטר ויוצג לקהל לאורך חגי תשרי, החל מה- 20 בספטמבר ועד ה- 30 באוקטובר.

 מובילי דעה רבים נרתמו למיזם, שבצידו תרומה חברתית ויחד עם נבחרת של מעצבי פנים מבית הספר לעיצוב "אולטימה" הם יצרו 13 שולחנות קונספטואלים, כל אחד על פי רעיונו וטעמו האישי, באופן שמשקף את השולחן הישראלי שלהם: אסי עזר ורותם סלע, חברים לקמפיין האחרון של דן דיזיין, יצרו "שולחן חג עם חברים", המזמין ארוחה באווירה פתוחה ולא מחייבת; שף שאול בן אדרת עם "כשטוסקנה ורומא נפגשות בשולחן", לוקח את המבקרים לארץ המגף; רות סירקיס יצרה שולחן חג בהשראת ספרה הידוע משנות משנות ה-70 "מהמטבח באהבה"; דנה פאן-לוזון יצרה שולחן חג שמסמל את כל שחסר לה בשלוש השנים שגרה בחו"ל עם בעלה – מאמן הכדורגל גיא לוזון; השף חוסאם עבאס, שף מהמגזר הערבי ומעצבת הפנים הדתייה שרית אשכנזי יצרו יחדיו שולחן באופי ערבי גלילי בשילוב סממנים יהודיים מסורתיים, בקריאה לשלום, כבוד הדדי והרמוניה.

meizag-2-%d7%94%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%9f-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%9f

השולחן-של-אבי-ביטון

המיזם, מתחבר לקונספט המרכזי המוביל את תערוכת ריהוטים השנה, שיעמוד בסימן ה'בית הישראלי קווים לדמותו' – בהובלתו של המעצב עמית ישראלי. התערוכה המתקיימת מידי שנה בחול המועד סוכות בגני התערוכה, היא מייסודו של איגוד תעשיות העיצוב והריהוט בישראל, והיא מאגדת כ- 120 מציגים שונים בתחומי העיצוב והריהוט. זהו האירוע המוביל של הענף, המתקיים במהלך חול המועד סוכות.

במיצג לוקחות חלק חברות המציגות בתערוכת ריהוטים, ביניהן: זגה, עץ המשאלות, קאנטרי שיק, עיצובים בעץ, ולוז דיזיין וחנויות מתחם דן דיזיין סנטר: שוורץ, בלורן, רוזטו, לגעת בעץ, ID דיזיין, שאטו דאקס, טולמנס וביתילי, שחלקן אף משתתפות בריהוטים. כל אחת מהחברות המשתתפות תורמת שולחן חג לעמותות חברתיות, שמפעילות בתים למען אוכלוסיות נזקקות ברחבי הארץ.

meizag-3-%d7%94%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%9f-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%a1%d7%a3-%d7%92%d7%a8%d7%a0%d7%99%d7%98

השולחן-של-אסף-גרניט

ליליאנה מור, מנכ"לית דן דיזיין: "אני שמחה לשתף פעולה עם תערוכת הריהוט המובילה בישראל וגאה לארח מיצג מרהיב בעל ערך חברתי, אצלנו בדן דיזיין סנטר. המיצב, כמו המתחם שלנו, מציג שלל גוונים בחברה הישראלית והוא מלא אחווה, כבוד הדדי, נתינה ושמחת חג ישראלית. אני קוראת לכולם לבוא להתרשם ולקבל השראה לחגים שבפתח".

ירדן תלמי אלחרר מנכ"לית תים תערוכות, מפיקת תערוכת ריהוטים: "מיזם משותף זה מוכיח כי חשיבה קריאטיבית ופרגון הדדי יכולים להוביל את ענף העיצוב והריהוט בישראל לגבהים שטרם נראו כמותם, כך שכל הלוקחים בו חלק נהנים מעשיה משותפת ומעניקים לקהל הישראלי חוויית עיצוב יוצאת מן הכלל, המשלבת בין יצירה ונתינה ומאחדת בין הלבבות. אני מזמינה את עם ישראל להתארח כאושפיזין שלנו בשני מוקדי עיצוב שאין להם מתחרים וליהנות מכל שפע ההזדמנויות שיש להם להציע".

meizag-4-%d7%94%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%9f-%d7%a9%d7%9c-%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a1%d7%99%d7%a8%d7%a7%d7%99%d7%a1

השולחן-של-רות-סירקיס

דן דיזיין סנטר הינו המתחם הראשון, הגדול והמוביל מסוגו בישראל לעיצוב הבית, נבנה בהשראת מתחמי עיצוב בינלאומיים מתוך תשוקה לעיצוב, ובמטרה לרכז תחת קורת גג אחת את כל פתרונות העיצוב והריהוט לבית, החל משלב הבנייה ועד לרמת אביזרי הנוי. המתחם מתפרס על פני 45 אלף מ“ר, בנוי מ­4  מפלסים ומכיל כ-­80  חנויות דגל של הרשתות המובילות בתחום, לצד חנויות בוטיק של מעצבים עצמאיים מובילים.

 

תרומה לקהילה:

  • פינות אוכל (שולחנות וכסאות) יתרמו לעמותות הבאות:

  • עמותת מאמי – המפעילה את 'הבית שלנו' – בית אמיתי המעניק מגורים לטווח הארוך לצרכי שיקום העצמה וטיפוח גילאי 15-19

  • בית לכל ילד – עמותה הקולטת ומלינה ילדים שהוצאו מביתם בגילאים שנתיים עד שש  בסיכון גבוה

  • הבית של כולנו – עמותה ה מפעילה פנימיות לילדים עם קשיים מולדים, מחלות  נפשיות, ומצב סוציו-אקונומי קשה

  • אותות – עמותה המפעילה 17 מרכזים מפוזרים בארץ : מלינה נערים וילדים שנפלטו ממסגרות ( וני/טרנסג'נדרים/נוער בסיכון/ נוער ערבי/נוער חרדי/נוער גאה  וכו') ומספקת חינוך ושיקום

  • כיוונים – עמותה המקדמת נוער עם צרכים מיוחדים

  • יחד למען החייל המפעילה בתים לחיילים בודדים

 

כלי ההגשה והאירוח על השולחנות הם באדיבות החבות הבאות:

  • מ.ג.א סחר ועיצוב פנים בע"מ – רח' לבונטין 28, תל אביב

  • מסלמני גרופ – יבואנית לומינארק וארקופל.

  • אורגון בדים – דן דיזיין סנטר, רח' הלחי 2 בני ברק.

  • איתמר שטיחים – דן דיזיין סנטר, רח' הלחי 2, בני ברק