כותרות אחרונות
Search

תערוכת הכלבים הבינלאומית יוצאת לדרך…! 21.05 יום שבת בשעה 9:30 כפר הנוער כנות

התאחדות הישראלית לכלבים, בחסות חברת ביופט, גאה להציג את תערוכת הכלבים הבינלאומית, אליה יגיעו מכל רחבי  הארץ כדי להתמודד על תואר אלוף ישראל!

ב- 21.05 יום שבת בשעה 9:30  תתקיים בכפר הנוער כנות תערוכה בינלאומית, בחסות אקאנה ואוריג'ן מבית ביופט, כ-850 כלבים מלווים בבעליהם יגיעו מכל רחבי הארץ להתחרות על התואר הנחשק כוכב התערוכה. בין הפעילויות יהיו – מופעי ספורט כלבני , מופעי אילוף של כלבי הגנה והצלה, פינות חי, מתנפחים, ועוד.

בתערוכה ישתתפו נציגי עולם הזוהר של ההולכים על ארבע. התחרויות הינן על פי גזע הכלב ועל פי התקנים של התאחדות הכלבים העולמית, ומהווה הזדמנות לראות תצוגה מרהיבה של גזעי הכלבים השונים הקיימים בישראל , כולם מצוחצחים ומרהיבים ביופיים ומתרגשים להתחרות זה בזה על תארים וכבוד.

dog 3

יוסי קיסובר יו"ר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: "התערוכה הבינלאומית לכלבים הפכה כבר למסורת אצלנו. את הכלבים ישפטו שופטים מכל העולם והפעם יש לנו את הכבוד לארח את נשיא ההתאחדות הבין לאומית FCI מר רפאל דה סנטיאגו שיגיע לארץ במיוחד לתערוכה וישפוט את קבוצת הכלבים הזעירים שבה יבחר כוכב התערוכה" . בת אל ישי מנהלת שיווק חברת ביופט: " ביופט כחברה מובילה בתחומה שמחה תמיד לסייע ולקחת חלק בפעילות של איגוד הכלבנות ולחלוק ידע, ניסיון ומומחיות עם קהל אוהבי הכלבים."
הפעילות הינה הפנינג לכל המשפחה בה יוכלו הילדים ליהנות מפינת חי, פינת זוחלים, מתנפחים, מופעים מיוחדים ועוד, כמו כן ילמדו הילדים להכיר גזעים שונים של כלבים, יוכל לפגוש אותם מקרוב, לחקור ולקבל תשובות לכל השאלות מהמקצוענים.

מחיר כרטיס 50 ש"ח

dog 2