כותרות אחרונות
Search

תערוכת בייבילנד 2016 – חידושים בתחום העגלות וריהוט לתינוקות מבית מותג עגלות התינוק הבינלאומי "סילבר-קרוס"

תערוכת בייבילנד 2016 – חידושים בתחום העגלות וריהוט לתינוקות

מותג עגלות התינוק הבינלאומי "סילבר-קרוס", הינו מותג ותיק שמייצר עגלות תינוק ברחבי העולם מאז שנת 1877 וגם אחראי לעגלות התינוק של בית המלוכה הבריטי לאורך השנים.

 חברת סילברקרוס ישראל השתתפה השנה בתערוכת בייבילנד 2016 והציגה מספר דגמי עגלות חדשים מבית המותג

עגלת  SILVERCROSS WAVE 

עגלת תינוק רב תכליתית  המתאימה לתינוק יחיד, תאומים או אחים בהפרשים קטנים.

העגלה, בעיצוב חדשני ויוקרתי המזכיר את עגלת PIONEER, מגיעה עם מתאמים ומבנה שלדה חזק ויציב המאפשר לה להרכיב 15 וריאציות שונות הכוללות 2 מושבים, 2 אמבטיות לשכיבה, או לשלב אמבטיה ומושב יחד או לחילופין, ניתן להשתמש בה כעגלת יחיד עם סל שכיבה, מושב תינוק או סלקל.

העגלה די צרה וקומפקטית יחסית לעגלת רכבת כך שהיא יכולה להכנס למרבית המעליות ומאוד נוחה לשימוש ותפעול. העגלה מושקת בימים אלו ברחבי העולם.

silver-cross-wave-colours

צילום: יח"צ

עגלת  SILVERCROSS Sleep Over

עגלת תינוק יוקרתית ומפוארת, המתאימה מגיל לידה ועד לגיל 3. העגלה בעיצוב בסגנון וינטג' בשילוב מראה אורבני ואופנתי, היא מאוד מרווחת ונוחה לנסיעה בכל תנאי שטח. הנסיכה קייט מבית המלוכה הבריטי בחרה בה כבר לאחר הולדת בנה הראשון.

silvercross sleepover 1

צילום: יח"צ

בנוסף, תציג החברה את עגלת  SILVERCROSS SURF  מדגם אסטון מרטין 

עגלת תינוק במהדורה מוגבלת יוקרתית שהעיצוב שלה פותח בשילוב עם מעצבים של מותג מכוניות הספורט Aston Martin, עם מגוון שדרוגים ושימוש בחומרים ואקססוריז שהופכים אותה לעגלה מפנקת ואיכותית. שלדת מגנזיום חזקה וקלת משקל, יחידת מושב עם ריפוד מפנק מבד אלקנטרה, מושב מתהפך, כיסוי עור לידיות העגלה ועוד שיפורים.

SURF ASTON MARTIN

צילום: יח"צ

עגלת SILVERCROSS Balmoral

עגלת וינטג' מפוארת – עגלה בסגנון של פעם, עם התאמות לתקופה המודרנית של היום עם סטייל ושיק מיוחדים. קו הדגל של חברת סילברקרוס.

balmoral

צילום: יח"צ

חברת סילברקרוס ישראל מייבאת שלושה מותגים של עגלות ומוצרי תינוקות אותם הציגה לראשונה בתערוכת בייבילנד 2016

 

עגלת UPPA BABY VISTA

סילברקרוס הינו היבואן הרשמי בישראל של מותג העגלות הבינלאומי  UPPA BABY, מהמובילים בעולם ובתערוכה תוצג עגלת UPPA BABY VISTA – שמותאמת לתינוק אחד או כעגלת אחים עם אפשרות להרכיב עליה : 2 אמבטיות, 2 מושבים, 2 סלקלים או לשלב מגוון קומבינציות בהתאם לצרכים שלכם ושל הילדים שלכם.

בנוסף, אפשר להוסיף לה גם טרמפיסט מותאם לעגלה שמתקפל כאשר אין בו צורך, כך שאם יש לכם 3 ילדים – תאומים ופעוט, תוכלו גם להנות ממנה. העגלה מתקפלת לקיפול סטנדרטי מבחינת גודל וכל התפעול שלה קל ופשוט לשימוש.

2016VISTA_multiples8

VISTA15_Denny_set

צילום: יח"צ

 

מותג התינוקות PALI

מותג התינוקות האיטלקי PALI, בייבוא בלעדי של סילברקרוס ישראל, הציגה בתערוכה  ריהוט איטלקי איכותי ומעוצב לתינוקות מעץ מלא. לכל ההורים שמחפשים ריהוט קצת שונה לחדר תינוקות מעוצב עם גימורים ברמה גבוהה, איכות בלתי מתפשרת וסגנון קלאסי, פאלי נותנים מענה עם ריהוט איטלקי איכותי. כל הרהיטים עומדים בתקנים אירופאים מחמירים.

Pali bed רהיטי תינוקות פאלי

צילום: יח"צ

עגלת  PALI SEI 9

הכירו את עגלת פאלי, עגלת תינוק במשקל של 4.5 ק"ג בלבד!  העגלה האיטלקית שהולכת לשגע את כל העולם.

עגלת תינוק וטיולון המתאימה מגיל לידה ועד גיל 3, ששוקלת רק 4.5 ק"ג בזכות שלדת אלומיניום קלה ואיכותית, בדים נעימים, מושב ארגונומי לתינוק המגיע לשכיבה מלאה, קיפול קומפקטי פשוט וקל שיהפוך את העגלה הזו לחברה הכי טובה שלכם.

לעגלה אפשר להוסיף גם סלקל שיאפשר לכם להתנייד בנוחות עם התינוק שלכם.

עגלת פאלי מביאה בשורה חדשנית בתחום העגלות והטיולונים, היא בעלת 8 גלגלים המאפשרים לה יכולת ניווט מוצלחת בסביבה אורבנית, מבנה מיוחד המאפשר לה יציבות והקיבולת שלה היא עד 15 ק"ג.

מעבר לנוחות של שימוש בעגלה קלת משקל, עגלת פאלי מהווה פתרון מעולה להורים שמתגוררים בבניינים בלי מעלית, משפחות שמרבות בטיסות וטיולים והיא אחת העגלות הכי קלות שיש.

PALI SEI 9 S

צילום: יח"צ

 

עגלת אחים \ יחיד – JOOVY CABOOSE

JOOVY הוא מותג אמריקאי של מוצרי תינוקות ועגלות איכותיות.

בג'ובי הבינו את הצורך של משפחות מתרחבות בעגלה שתתאים לילד אחד או שניים במיוחד במקרה של אחים צמודים, מבלי הצורך לרכוש עגלת תאומים או עגלה גדולה ומסורבלת.

מתוך הצורך הזה הם פיתחו את עגלת JOOVY CABOOSE שהיא למעשה עגלת תינוק עם מושב נוסף מובנה שנמצא בגב העגלה ויאפשר לכם להושיב פעוט נוסף בעגלה או להשתמש במדף שלה כטרמפיסט, לפי ההעדפה של הפעוט שלכם.

עגלת ג'ובי מהווה פתרון מצוין כעגלת אחים. היא קלה, קומפקטית, ובמידה והפעוט שלכם ירצה, יש אפשרות גם להוסיף מושב מלא נוסף עם רתמות שמתחבר לשלדת העגלה ולהפוך אותה לעגלת רכבת כפולה.

cabooseg_cta-graphic12

צילום: יח"צ

חנות ראשית ויבואן:

חסדי שמואל

ירושלים,עזרת תורה 28  טל. 02-5384414  עובדיה 050-9113322