כותרות אחרונות
Search

"תמצית אלוורה" של ברא צמחים להזנה ולאיזון מקצב העיכול

 'תמצית אלוורה' של ברא צמחים להזנה ולאיזון מקצב העיכול

המוצר  משווק בחודש אוגוסט ב- 20% הנחה

 

צמח האלוורה נמצא בשימוש מזה מאות בשנים. המצרים הקדמונים כינו אותו 'צמח האלמוות' וביוון העתיקה הוא נקרא "צמח הקסם". בעוד שכולם מכירים את תכונותיו המרגיעות של ג'ל האלוורה בשימוש חיצוני על העור, לא רבים יודעים כי הג'ל מזין מאוד, הוא נחשב למזון מלא אשר מכיל שלל נוטריינטים כגון ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן, לרבות אומגה 3 וחומצות אמינו, אנזימים פעילים וסיבים תזונתיים וכן נוגדי חמצון טבעיים כגון: אבץ, סלניום ויטמיני A, B, C ועוד. ברפואת הצמחים המסורתית משמש ג'ל האלוורה מזה שנים רבות להסדרת תהליכי הפינוי וההתרוקנות הטבעיים ולשמירה על מקצב עיכולי תקין. בשנים האחרונות המחקר המדעי מגלה עניין רב בשימוש בג'ל בלקיחה פנימית והוא מתפתח לכיוונים מגוונים ומעניינים. פעילותיו הנחקרות של הג'ל מיוחסות בעיקרן לרכיב (רב- סוכר) Acemannan שנחשב לחומר הפעיל העיקרי.

 

תמצית האלוורה של ברא צמחים המשווק החודש (אוגוסט) ב- 20% הנחה, היא פיתוח תוצרת כחול-לבן. מדובר במוצר פרימיום איכותי ביותר, מגידול אורגני, שמכיל מקסימום רכיבים פעילים והוא נקי מרכיבים בעלי השפעה שלילית וממריצה על מערכת העיכול. חומר הגלם אף קיבל אישור איכות ממועצת האלוורה העולמית. תהליכי הקטיפה והעיבוד הייחודיים של חומר הגלם מבטיחים שמירה על שלימות הרכיבים הפעילים ועל תכונות הג'ל. בעוד שלמעלה מ- 95% מהמוצרים בשוק העולמי עוברים דילול יתר או תהליכי עיבוד ופסטור הפוגעים בחומרי  הג'ל העדינים, משנים את המבנה הטבעי שלו ופוגמים בדחיסותו,  תמצית ג'ל האלוורה של ברא צמחים מבוססת על Verapol Premium Aloevera Gel האיכותי, שמופק בתהליך מיצוי קר ומהיר לשמירה אופטימלית על כלל הרכיבים שבג'ל ולמניעת תהליכי חמצון, והוא מוגן בפטנטים. ג'ל האלוורה שבמוצר משולב עם תמציות מרוכזות במיוחד של פרחי קלנדולה וקמומיל – לפעילות סינרגטית ולתמיכה עיכולית אופטימאלית. כל מנת משקה (15 מ"ל) מכילה 160 מ"ג ג'ל אלוורה ומתוכו 5 מ"ג Acemannan במשקל מולקולרי גבוה.

צילום: צור קוצר

תמצית האלוורה של ברא ניתנת לרכישה במחיר של
146.8 ₪  ל-500 מ"ל בחנויות ברא, בתי מקרחת, רשתות הפארם ובתי טבע נבחרים

 

חברת "ברא צמחים" מובילה למעלה מעשור את 'עולם המחר' של רפואת צמחי המרפא, באמצעות מכלול שלם הכולל: מחקר, פיתוח, ייצור שיווק ומרכז ידע לאנשי מקצוע. החברה מציעה מוצרים באיכות גבוהה, המצטיינים ביצירתיות טיפולית ונשענים על שילוב בין חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ידע קליני רחב וטכנולוגיות ייצור מתקדמות המבטיחות מיצוי שלם של כל צמח ושמירה על מקסימום הרכיבים הפעילים בו.

 

למען הסר ספק המוצר לא נבדק קלינית, והמידע בדף זה אינו  מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון מניקות, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.