כותרות אחרונות
Search

תמיד אזכור את הפיקניק הראשון שלי !

אני זוכר את הפיקניק הראשון שלי !

ביום שבת הקרוב, 18.6.16 נחגוג כולנו את יום הפיקניק הבינלאומי, טוזיג בעברית. כמעט כל אחד מאיתנו, מצליח לדלות מתוך ההיסטוריה הפרטית שלו חוויית פיקניק מיוחדת. חוויה שכוללת את הקסם של בילוי בחיק הטבע, בחברת חברים או משפחה, ואוכל משובח ועטופים בקלילות בלתי מתאמצת. הפיקניק, מאפשר לנו לייצר בילוי קל ומפנק שמתאים לכל סיטואציה החל מבילוי רומנטי על חוף הים ועד ארוחה משפחתית בחיק הטבע או מפגש עם חברים בפארק.

על מנת להבטיח את הצלחתו של כל פיקניק, עלינו לנקוט במספר צעדים מראש על מנת למקסם את ההנאה:

בחירת לוקיישן (מיקום) מושלם – עלינו להתאים את אתר הפיקניק לאירוע אותו אנחנו חוגגים אם מדובר במחווה רומנטית שמתאימה לחוף הים או חגיגת יום הולדת לאחד הילדים בפארק העירוני.

piknik 4

אחסון האוכל – הרעיון בפיקניק הוא אוכל נהדר במינימום מאמץ בשטח. אבל רבים נוטים לשכוח את הציוד הנלווה שמזהם את הסביבה. לכן, חשוב להשתמש בקופסאות אטומות רב פעמיות, רצוי כאלו ללא BPA כדי לשמור על הבריאות, בהן ניתן להרכיב מנות אישיות בשל חלוקה של תאים פנימיים.

piknik 5משטח הישיבה – לא חשוב היכן נבחר לערוך את הפיקניק, מחצלת היא תמיד רעיון טוב. ניתן היום להשיג מחצלות גדולות במיוחד לשם נוחות מרבית.

piknik 6חכם בשמש – עלינו להישאר תמיד חכמים בשמש. למי מאיתנו שמתכננים פיקניק בשעות האור בהן השמש יוקדת. ניתן לצרף לציוד הפיקניק שמשיה או אוהל חוף קומפקטי.

piknik 8לסיום – כל ישראלי יודע שלא ניתן להכריז על סופה של ארוחה עד שלגם השלוק הראשון של הקפה. רשתות השיווק מציעות ערכות קפה הכוללות גזיה, כוסות ופינג'אן.

חג פיקניק שמח!!!

piknik 2

piknik 5

את הפריטים והמוצרים ניתן למצוא: קופסאות אוכל סיסטמה – רשת ארקוסטיל קיטצ'ן | מחצלת – רשת ACE | ערכת קפה – רשת אוטודיפו | שמשיה – רשת ACE