כותרות אחרונות
Search

תכירו בבקשה את המגנט החדש הדרך הכי חדשנית להזמין פיצה במהירות האור !

DOMINO'S Button – הגאדג'ט שמאפשר להזמין פיצה בלחיצת כפתור אחת!

  • אחרי שהפכה את שוק הפיצות למכוון דיגיטל עם הזמנות דרך האתר והאפליקציה, מציעה דומינו'ס פיצה את הדבר הבא בתחום ההזמנות מהרשת: כפתור ממוגנט למקרר, שמביא בקליק אחד את הפיצה האהובה עליכם לפתח הבית

  • הכפתור הפיזי מסונכרן עם אפליקציית דומינו'ס ויישום ה- One Click Pizza. בהזמנה ראשונה יש להזין את הפיצה האהובה עליכם וכתובת משלוח ומעתה והלאה תוכלו ללחוץ על הכפתור והפיצה תגיע אליכם תוך 30 דקות.

  • בשלב הראשון, החל מחודש ינואר הקרוב, תציע דומינו'ס פיצה את הכפתור הפיזי למספר מוגבל של נסיינים, בהמשך לציבור הרחב. הירשמו עכשיו באתר ואולי תהיו הראשונים שמקבלים את DOMINO'S Button !

dominosp 1

אחרי שחוללה מהפכה בשוק המזון המהיר ושינתה הרגלי צריכה ארוכי שנים עם הסטת הלקוחות מהזמנת פיצה בטלפון להזמנה ב- E-commerce.  אחרי שהשיקה את אפליקציית המובייל הראשונה בישראל בשוק המזון המהיר והפכה את ההזמנה לאישית מאי פעם מציעה דומינו'ס פיצה את החדשנות הבאה בשוק הזמנות הפיצה:

הקץ לבזבוז הזמן והאנרגיות המיותרות. תכירו את כפתור ה- DOMINO'S Button – לחיצה אחת על כפתור המגנט שעל המקרר והפיצה אצלך בדלת. דומינו'ס פיצה תחל בחלוקת הכפתורים במהלך חודש ינואר, כשבשלב הראשון הטכנולוגיה תוצע למספר מוגבל של נסיינים, שייבחרו מבין אלו אשר ישאירו פרטים באתר החברה.

אז איך תעבוד הטכנולוגיה ? הכפתור הייחודי יגיע לבית הלקוח עם שליח בתוך קופסא המעוצבת כמגש פיצה זעיר. בהטענה הראשונית מזינים את פרטי ההזמנה, השולח ופרטי התשלום. הכפתור/גאדג'ט עובד בסינכרון מלא עם יישום ה-ONE CLICK PIZZA, כך שלחיצה על הכפתור הפיזי תסנכרן מול האפליקציה ותשלח בשניות בודדות את ההזמנה הקבועה/שכיחה שלו עם כל הפרטים הנדרשים לסניף הקרוב לביתו. כדי לסיים את ההזמנה (לשלוח אותה לסניף להכנה) ולמנוע טעויות יקבל כל לקוח הודעת סמס לסלולרי האישי שלו ורק לאחר אישורה תצא ההזמנה לדרך.

הגיעו חברים שאוהבים טעמים אחרים, או התחרטתם ושניתם את הפיצה האהובה עליכם ? אין בעיה, כפתור ה- ONE CLICK PIZZA מציע גם אפשרויות שינוי בחירה מהירות באמצעות סליידר הבוחר בין האופציות השכיחות ביותר בשדות השונים, כך בשניה ניתן לבחור בין שתי כתובות מגורים, או כמובן בין שתי פיצות מועדפות.

dominosp 2

עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק בדומינו'ס פיצה: "כמובילים בשוק המזון המהיר, חדשנות היא דבר מתבקש מבחינתנו. כשרוב הענף משיק עדיין אפליקציות הזמנה, אנו גאים להציע ללקוחות שלנו פיצה בלחיצת כפתור אחת. לא צריך לפתוח את המקרר בשביל לאכול, לחיצה על כפתור המגנט שעל המקרר והפיצה כבר בדרך. אנו מאמינים שפשטות ההזמנה תוביל לשינוי נוסף באופן הצריכה של לקוחותינו בעתיד. אנו קוראים ללקוחותינו ה- PIONEERS הראשונים להירשם באתר לקבל את חווית הזמנת הפיצה המהירה והקלה ביותר בעולם".

כחלק מהיותה מובילת שוק הפיצות בישראל, מקדמת דומינו'ס פיצה בשנים האחרונות את חווית המשתמש בדיגיטל. המזמינים נהנים כבר היום מאתר הזמנות מתקדם ואפליקציית מובייל הכוללים כלים ייעודים למעקב אחר ההזמנה. כלים  כדוגמת ה- Domino's tracker  או  Domino's builderמסייעים בבניית הפיצה עם כל התוספות האהובות בצורה וירטואלית ולהזמינה. הנוחות והממשק הידידותי שדומינו'ס מציעה מעודדת את ההזמנות בדיגיטל וכיום למעלה מ- 62% מכלל ההזמנות נעשות באמצעות המחשב או הסמראטפון. נתון זה נמצא בראש צמרת הזמנות הדיגיטל בבדיקת כל המדינות בהן פועלת הרשת הבינלאומית. כולל יפן וארה"ב.