כותרות אחרונות
Search

שעון יד – אופנתי, טרנדי, עכשווי – להשיג עכשיו ברשת "ג'נטלמן"

שעון יד – אופנתי, טרנדי, עכשווי לשיג עכשיו ברשת "ג'נטלמן"

כשמדובר באופנה, שעון יד לגבר או שעון יד לאשה הוא תמיד פריט שמדברים עליו ודואגים שיהיה מעודכן, עכשווי וטרנדי. נשים וגברים אוהבים שעוני יד ועל פי סקר שנערך בקרב סניפי רשת ג'נטלמן עולה שזהו הפריט האופנתי מספר 1 לפני הארנק, הצמיד, תיק היד, החולצה או הנעליים.

עוד עלה מהסקר כי לנשים ולגברים בישראל מספר שעוני יד – לכל אירוע ולכל מטרה. ועכשיו, לרגל עונת הקיץ, משיקים ברשת ג'נטלמן קולקציות חדשות של שעוני יד לנשים וגברים. מבין עשרות המותגים שמציעה הרשת ריכזנו כאן דגמים מובילים לקיץ לנשים ולגברים.

אם בעבר היה נהוג לרכוש שעון כמתנה לבר מצוה חתונה, אירוסין הרי שהיום שעוני יד קונים לכל מטרה וכמה פעמים בשנה, במיוחד שניתן לרכוש את הדגמים האופנתיים-ספורטיביים במחירים מצויינים.

צילום: יח"צ

ברשת ג'נטלמן ניתן למצוא עשרות מותגי שעונים מהקולקציות החדשות והמעודכנות ביותר המתאימות לכל מראה וסטייל: ארמאני, בוס, פרארי, DNKY, GANT ועוד שורה של שמות מכובדים ויפים.

השעון כמתנה אופנתית, מעתה לא צריך לשבור את הראש ולחשוב פעמיים. אם אתם מחפשים / מחפשות מתנה – עדיף שתלכו על בטוח ותכוונו לשעון  ואם כבר שעון – אז בג'נטלמן,שם יודעים להבטיח מבחר עדכני ומחירים טובים אבל שירות עם אחריות, החלפות ותיקונים במידת הצורך.

צילום: יח"צ

רכישת שעון היא מתנה בטוחה שתביא איתה חיוך גדול ושביעות רצון.

חשוב לציין כי כיום חשוב לרכוש שעון יד מרשת אמינה עם תודעת שירות גבוהה. כידוע, האינטרנט מוצף בהרבה הצעות ומבצעים וגם בחנויות שונות מוצעים דגמים שלא תמיד עומד מאחוריהם בית טוב ולכן חשוב להקפיד על רכישה במקום העומד מאחורי המוצרים שהוא מוכר לכם.

 

ברשת ג'נטלמן תקבלו אחריות, אפשרויות הרחבה והקטנה של הרצועות, שירות וזמינות והחשוב ביותר: אחריות יבואן. אז בפעם הבא שאתם חושבים על שעון – תחשבו ג'נטלמן.

צילום: יח"צ

דוגמאות לשעוני יד מהקולקציה  החדשה לקיץ 2017

BLAKE-LADY שעון גאנט לנשים ברשת ג'נטלמן 1290 שקל  GANT

DIESEL  שעון יד דיזל ברשת ג'נטלמן 1399 שקלים

DIESEL – שעון יד דיזל ברשת ג'נטלמן 1899 שקלים

FOSSIL  – שעון פוסיל ברשת ג'נטלמן 799 שקלים

FOSSIL  שעון יד פוסיל ברשת ג'נטלמן במחיר 599 שקלים

שעון גאנט ברשת ג'נטלמן 1390  GANT

שעון GUESS ברשת ג'נטלמן 799 שקל

 שעון GUESS ברשת ג'נטלמן 899 שקל

שעון GUESS ברשת ג'נטלמן 899 שקלים

שעון גאנט  GANT ברשת ג'נטלמן מחיר 1690שקל