כותרות אחרונות
Search

שמרת הזורע מציגה קולקציית ריהוט חדשה לשנת 2018

שמרת הזורע מציגה: קולקציית ריהוט חדשה לשנת 2018

מערכות ישיבה סלוניות – כורסאות וכסאות – פינות אוכל – חדרי שינה – ארונות קיר – רהיטים נילווים ופריטים משלימים

קולקציית הרהיטים של החברה לשנת 2018 מציגה מבחר עשיר במיוחד של פריטי ריהוט לכל חלקי הבית, כאלו העונים על מגמות עיצוב טרנדיות ובולטים באיכות הייצור ובהבנת מלאכת העץ המובילה את החברה מזה כ- 7 עשורים

שמרת הזורע - צילום: יח"צ

שמרת הזורע – צילום: יח"צ

מאפיינים עיקריים:

* עיצוב קלאסי, מנימליסטי ואלגנטי מאופיין במראה עכשווי ונקי

* שילוב של עבודת עץ מוקפדת, שימוש בחומרים איכותיים וטבעיים לצד נוחות  ופונקציונאליות

* בכוונת החברה להוביל את שוק הריהוט בתחום

* ה-Mastige   (prestige + mass market)

* פריטי ריהוט מעוצבים ואיכותיים הפונים לאוכלוסייה נרחבת

* שמרת הזורע  Net Collection קולקציית רהיטים ייחודית הפונה לסטודנטים וזוגות צעירים ונמכרת בבלעדיות באתרי הסחר השונים במחירים אטרקטיביים במיוחד

שמרת הזורע - צילום: יח"צ

שמרת הזורע – צילום: יח"צ

שמרת הזורע, רשת הרהיטים והעיצוב הגדולה והוותיקה בישראל  מציגה  בימים אלו את קולקציית הרהיטים של החברה לשנת 2018. פריטי הריהוט השונים מוצעים למכירה ברשת שמרת הזורע הפרוסה ברחבי הארץ באמצעות 11 סניפי ענק. מדובר ברשת הגדולה והיחידה בתחומה המציעה פריטי ריהוט לכל חלקי הבית, תחת קורת גג אחת ובהם: מערכות ישיבה לסלון, כורסאות וכיסאות, פינות אוכל, ארונות קיר, חדרי שינה, רהיטים נלווים ופריטים משלימים.

שמרת הזורע - צילום: יח"צ

שמרת הזורע – צילום: יח"צ

קולקציית הרהיטים לשנת 2018 מציגה ליין רהיטים בעיצוב קלאסי, מינימליסטי ואלגנטי, עשיר בעבודת עץ מוקפדת, המותאם לחידושים העכשוויים בענף הריהוט ומאופיין במראה צעיר, מודרני ונקי.

שמרת הזורע - צילום: יח"צ

שמרת הזורע – צילום: יח"צ

הקולקציה החדשה מושפעת ממגמות העיצוב המובילות בעולם ומשלבת לצד נוחות ופונקציונאליות שימוש בחומרים איכותיים וטבעיים – שילוב של עץ גושני עשיר וטבעי יחד עם בדים במגוון רחב של סגנונות גוונים וטקסטורות. 

 

בכוונת החברה  לאפשר לכל בית בישראל להצטייד בפריטי ריהוט איכותיים, מעוצבים, במחירים אטרקטיביים  ובמועדי אספקה קצרים במיוחד. החברה שמה לה למטרה להוביל את שוק הריהוט בתחום ה- Mastige  – (prestige + mass market) פריטי ריהוט מעוצבים ואיכותיים הפונים לאוכלוסייה רחבה ככל האפשר.

שמרת הזורע - צילום: יח"צ

שמרת הזורע – צילום: יח"צ

בין החידושים המובילים לשנת 2018:

  • קולקציית ארונות קיר – המציעה פתרונות אלגנטיים לאחסון חכם ומשלבת מנגנוני טריקה שקטה. ארונות הקיר מוצעים במידות שונות במחירים של החל מ- 1990 ₪ ובאספקה מהירה של עד 14 ימים , להבדיל מ- 45 ימי אספקה הנהוגים כיום בשוק.

  • מערכות ישיבה סלוניות במראה וינטג' בסגנון שנות ה- 70. דגש על עיצוב סקנדינבי מינימליסטי המשלב עץ מכופף וטקסטורת בדים עשירה ומיוחדת, גם כאן באספקה מהירה ובמחירים אטרקטיביים.

לדוגמא: מוצעת מערכת ישיבה אורבינו הכוללת ספות של 3+2 בתוספת כורסא במתנה במחיר כולל של 5,990 ₪

  • פינות אוכל בעיצוב אולטרא-מודרני בשילוב מפתיע של עץ וברזל בצבעוניות חדה המשלבת אלמנטים של מתכת בצבע אפור בהיר עם פלטות white wash

  • כורסאות וכיסאות – כורסאות הטלוויזיה המסיביות של פעם מפנות את מקומן לכורסאות אלגנטיות המשלבות עבודת רפדות מקצועית עם ברזל או עץ מלא וכוללים כיפופים ייחודיים.

  • שמרת הזורע - צילום: יח"צ

    שמרת הזורע – צילום: יח"צ

  •  

     

    שמרת הזורע NET COLLECTION

 

קולקציית רהיטים עשירה הפונה לקהל של סטודנטים וזוגות צעירים שתימכר באמצעות אתרי סחר  בלבד במחירים  אטרקטיביים במיוחד, לדוגמא, פינות אוכל החל מ650 ₪, ספות החל מ1290 ₪ וכו'.

  • חדרי שינה – מעוצבים בקווים נקיים ומינימליסטיים המעניקים אווירה מרגיעה לחדר השינה.

  • רהיטים נלווים – כונניות, שידות, שולחנות בעיצוב אלגנטי ובצבעים סולידיים.

     שמרת הזורע היא חברה קיבוצית מיתולוגית שהוקמה בשנות 50 על ידי הקיבוצים שמרת והזורע.  

שמרת הזורע - צילום: יח"צ

שמרת הזורע – צילום: יח"צ

     קבוצת ויסמן רכשה לפני כ- 17 שנה ויסמן מהקיבוצים שמרת והזורע את המפעל ורשת החנויות שלהם.

 

     החברה מקפידה על רמת עיצוב גבוהה עם דגש על פונקציונליות, שימוש בחומרי גלם איכותיים וייצור. הרהיטים של שמרת הזורע מתוכננים במקצועיות תוך הקפדה על רמת העיצוב, איכות חומרי הגלם והגימור. כל המוצרים מעוצבים, מתוכננים ועוברים את הפיקוח ואבטחת האיכות של החברה. מוצרי החברה מעניקים ללקוחותיה חופש לבחור סגנונות, לשלב, להתאים, להיות יצירתיים ולבטא אמירה עיצובית ואישית.

 

חברת שמרת הזורע היא חלק מקבוצת ויסמן אחזקות הכוללת את הפעילויות העיסקיות הבאות:

  • ויסמן רהיטים – שהיא החברה הוותיקה בקבוצה, וחוגגת בימים אלו 85 שנה להקמתה. החברה הוקמה בשנת 1932 על ידי ליאו ויהודית ויסמן, דור המייסדים שעלה לארץ מגרמניה. מדובר בחסרה ירושלמית ותיקה הידועה באיכות רהיטיה לאורך השנים והיא סיפקה פריטי ריהוט מובחרים לבתים רבים בישראל כבר לפני קום המדינה ובהמשך למוסדות חינוך ואוניברסיטאות ובתי מלון בארץ ובעולם וכן לבית ראש הממשלה, לבתי שרד ושגרירויות ברחבי תבל. ויסמן תצוגת רהיטים, חנות הבית של החברה, היא חנות הרהיטים הוותיקה בירושלים. היא משתרעת על פני 3,000 מ"ר והיא מאפשרת פתרונות ריהוט ביתי לקהל הירושלמי.

שמרת הזורע - צילום: יח"צ

שמרת הזורע – צילום: יח"צ

  • המרכז התעשייתי החדש של 'ויסמן אחזקות' הוקם על מנת לספק את צורכיהן של כל החברות בקבוצת האחזקות. המרכז מוקם בהשקעה של 25 מיליון ₪ בפארק בר-לב שבצפון והוא הגדול ביותר בתחום הרהיטים בישראל. הוא משתרע על פני 7.000 מ"ר בנוי בשטח של 12 דונם ויחל בפעילותו ביולי 2018.

 

  • שמרת הזורע – החברה הקיבוצית המיתולוגית שנרכשה על ידי קבוצת ויסמן לפני כ- 17 שנה רכשה ויסמן מהקיבוצים שמרת והזורע את המפעל ורשת החנויות שלהם. היום מונה רשת 'שמרת הזורע' 11 חנויות גדולות ומעוצבות בפריסה ארצית. מדובר באחד ממותגי הריהוט והעיצוב הביתי הוותיקים והמובילים בישראל, המציע קולקציית רהיטים המאופיינת בסגנון עכשווי, רמת עיצוב גבוהה, חומרי גלם איכותיים ומוצרים פונקציונאליים ובהם: מערכות ישיבה, פינות אוכל, מערכות קיר ושולחנות סלון, כורסאות מעוצבות, חדרי שינה הכוללים ארונות ומזרנים ייחודיים וריהוט כללי.

שמרת הזורע - צילום: יח"צ

שמרת הזורע – צילום: יח"צ

  • רהיטי עין חרוד – לפני כ- 3 שנים רכשה ויסמן את מותג חדרי הילדים והנוער הוותיק רהיטי עין חרוד מקיבוץ עין חרוד והיא כיום מפעילה רשת של 30 חנויות בזכיינות.

 

חברת עין חרוד שהוקמה בשנת 1921 בקיבוץ עין חרוד מאוחד. החברה מתמחה בעיצוב חדרי ילדים באיכות גבוהה תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים והקפדה על סטנדרטים גבוהים. החברה מציעה מיטות ילדים, חדרי ילדים ונוער, שולחנות כתיבה, כוורות וכונניות, ארונות לחדרי ילדים, כסאות לחדרי ילדים, מזרנים ומוצרים משלימים.

  • נט קולקשן – קולקציית ריהוט המיועדת למכירה באינטרנט. הקולקציה מאופיינת בעיצובים מודרניים, בזמינות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים.

 

  • משכל – לפני כשנה רכשה ויסמן את חברת רהיטי הילדים והתינוקות הוותיקה 'משכל' הקיימת מעל 40 שנה בשוק הישראלי, עובדה שמבססת את מעמדה של 'ויסמן אחזקות' גם בתחום רהיטי התינוקות. בימים אלו עובדים בחברה על קונספט שיווק ייחודי שיושק בקרוב ויציג את מגוון הרהיטים הייחודיים והבטוחים על פי תו תקן ישראלי, לחדרי תינוקות, שמפותחים על ידי החברה ומיוצרים באירופה, עם פיקוח קפדני על טיב ואיכות הרהיטים ובהתאמה לקהל הישראלי.

שמרת הזורע - צילום: יח"צ

שמרת הזורע – צילום: יח"צ

  • שמרת הזורע פרויקטים – מתמחה בריהוט למוסדות ועסקים לרבות: בתי מלון, בתי אבות, משרדים, מוסדות, אוניברסיטאות, בתי חולים, דירות שרד בארץ ובחו”ל ועוד.

 

  • חברת ויסמן יבוא ושיווק – ייבואן המספק ריהוט בסיטונאות למעל  100 חנויות ברחבי הארץ במגוון מוצרים רחב מ- 16מדינות מרחבי העולם .

 

  • חברתWE – חברה בינלאומית, המשווקת ריהוט בפריסה עולמית. לחברה משרדים ברחבי אירופה ובמזרח הרחוק, שתפקידם לאתר הן ספקים והן רשתות גדולות במדינות באזור.