כותרות אחרונות
Search

שלושה ימים לאחר ההשקה בארה"ב משיקה סמסונג ישראל את ה- Galaxy S7 וה-Galaxy S7 edge בישראל

שלושה ימים לאחר ההשקה בארה"ב, סמסונג משיקה בישראל  את ה- Galaxy S7 וה-Galaxy S7 edge

המכשירים החדשים של סמסונג מציגים רף טכנולוגי גבוה, מצלמה מתקדמת, עמידות מרשימה בפני מים, זיכרון חיצוני ועיצוב אלגנטי

סמסונג אלקטרוניקס ישראל השיקה בישראל את ה- Galaxy S7 ואת ה- Galaxy S7 edge, מכשירי הדגל החדשים של החברה. המכשירים, אשר הושקו באירוע לעיתונאים, יהיו זמינים בחנויות סמסונג ובחברות הסלולר. באירוע הוצגו גם המוצרים הנלווים, המהווים חלק מעולם תוכן חדש ומרהיב – משקפי המציאות המדומה Gear VR ומצלמת ה-360 מעלות.

במסגרת ההשקה, סמסונג מציעה לאלפי הרוכשים הראשונים משקפי Gear VR במתנה!

הסמארטפונים החדשים, שנוצרו עבור סגנון החיים של הצרכנים של ימינו, מובילים את התעשייה עם עיצוב מלוטש, מצלמה מתקדמת ביותר, עמידות מרשימה בפני מים, זיכרון חיצוני וקישוריות ללא מתחרים לעולם שלם של מוצרים, שירותים וחוויות.

"אנו נרגשים להשיק את מכשירי הדגל החדשים שלנו בישראל ומאמינים כי הגענו למוצר מושלם טכנולוגית, המותאם לצרכי המשתמש ועונה על ציפיותיו, ואף מעבר לזה", אמר מר קו (Mr. Kwanghak Koh), מנכ"ל סמסונג ישראל. "ההשקה בישראל מתקיימת ימים ספורים לאחר ההשקה בארה"ב ויש בכך כדי להראות את המחויבות של סמסונג לשוק הישראלי. סמסונג ביצעה שיפורים רבים במכשירים החדשים ומציעה כעת מוצר המשלב אלגנטיות עם הקשחה, אמינות וביצועים יוצאי דופן."

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל, סמסונג ישראל, הוסיף: "המכשירים החדשים שאנו משיקים היום כבר קוצרים תשואות בעולם ובארץ. מדובר בסמארטפונים הטובים ביותר בעולם! אנו מאמינים שיש לנו ביד מוצר מנצח, מוצר שמביא לידי ביטוי את העליונות הטכנולוגית של סמסונג וההובלה של שוק הניידים בארץ ובעולם. אין עוד מוצר בשוק שיודע לשלב עיצוב ללא פשרות עם הקשחה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, יכולות עיבוד ומדיה יוצאות דופן, ניהול צריכת חשמל וטעינה מהירה שמייתרת את את הצורך בפתרונות כגון החלפת הסוללה ומצלמה שטרם נראתה בעולמות המובייל.

galaxy 3

אנחנו מציעים עם ה- S7  סביבת מדיה חדשה ועשירה של מוצריVR  מרגשים, דוגמת המשקפיים והמצלמה, אשר יוכלו לספק שעות של הנאה והתרגשות ללקוחות שלנו. אני צופה עתיד גדול לתוכן ה-VR  בישראל וסמסונג מתחייבת להשקיע ולהוביל גם את עולמות ה  VR בישראל.

בנוסף, סמסונג מתכוונת להטמיע בישראל בקרוב את שירות התשלומים Samsung Pay, כך שבחירת הצרכנים בסמארטפון שלהם בימים אלה תכריע למעשה את האופן בו הם משלמים כבר בעתיד הקרוב."

מצלמה מתקדמת: תמונות באיכות גבוהה בכל שעה ביום ובכל מקום

ה-Galaxy S7 וה-Galaxy S7 edge מציגים את מצלמת ה-Dual Pixel הראשונה המהווה חלק מהסמארטפון ומספקת תמונות חדות וברורות יותר, גם בתאורה נמוכה. הודות לטכנולוגיית Dual Pixel המהפכנית, עדשה בהירה יותר עם מפתח רחב יותר ופיקסל גדול יותר, למצלמה יש מהירות צמצם גבוהה יותר ופוקוס אוטומטי מדויק יותר גם בתנאי תאורה נמוכה.          
מצב הפעלה חדש של המצלמה, העונה לשם Motion Panorama, מעניק תנועה לתמונות פנורמיות מסורתיות והודות לכך חוויה חזותית עוטפת למשתמש.

עיצוב ופונקציונליות מלוטשים

 מכשירי ה-Galaxy S7 וה-Galaxy S7 edge, עם מסכים בגודל "5.1 ו-"5.5 בהתאמה, נבנו עם זכוכית ומתכת תלת ממדיות הנתונות בעיצוב אלגנטי עמיד ובעל קימורים ארגונומיים המקנים אחיזה נוחה במכשיר. בין אם לעבודה או לבידור, צג ה-Always On של המכשיר מעניק למשתמשים חוויה נוחה של זמינות מידע מיידית, כמו הצגת השעון, היומן, מצב הסוללה והתראות נוספות גם כאשר המסך כבוי.

galaxy 1

מבלי להתפשר על העיצוב, גם ה-Galaxy S7 וגם ה-Galaxy S7 edge מציעים שימושיות משופרת  עם עמידות במים ובאבק הודות לתקן המחמיר 68IP, המהווה פיצוח טכנולוגי חסר תקדים. הודות לתקן זה, מכשירי הגלקסי החדשים יכולים לשהות במים עד כ-30 דקות בעומק של מטר. Edge UX, החוויה המתקדמת הזמינה ב-Galaxy S7 Edge מעניקה נוחות ויעילות משופרת עם קיצורי דרך קלים לפונקציות האהובות ביותר על המשתמש כגון מייל, מצב סלפי, מצב פנורמה או יישומים מצד שלישי.

ביצועים משופרים מטעינה ועד למשחקים

ה-Galaxy S7 וה-Galaxy S7 edge מספקים טכנולוגיית טעינה מהירה, חוטית ואלחוטית. בנוסף, תושבת ה-SIM ההיברידית מאפשרת למשתמש להכניס כרטיס microSD וליהנות מנפח אחסון נוסף של עד 200 ג'יגה. סמסונג גם ביצעה עדכונים משמעותיים בחומרה ובתוכנה בכדי לטייב את ביצועי המשחקים ב-Galaxy S7 וב-Galaxy S7 edge. המעבד רב העוצמה וקיבולת הסוללה המוגדלת מבטיחים זמן משחק ארוך יותר ומערכת קירור פנימית המגינים על המכשיר מפני התחממות יתר. ה- Game Launcher, תוסף חדש לגיימרים, מאפשר למשתמשים לנהל את צריכת הסוללה ולצמצם התראות. בנוסף, המשתמשים יכולים להקליט את חוויית המשחק או לשתף את המסך לצורך משחק עם אחרים. Vulkan מאפשר למשתמשים לשחק משחקים גרפיים עתירי ביצועים עם צריכת סוללה מופחתת.

galaxy 4

החוויה של גלקסי

סמסונג ממשיכה להגדיר מחדש את גבולות החומרה, התוכנה והשירותים ויוצרת התקנים שנועדו לשפר את האופן שבו צרכנים מתקשרים, משתפים, מארגנים ומפיקים יותר מהחיים. החברה מגדירה מחדש את האפשרי מעבר לגבולות הטכנולוגיה של ימינו בהשקת חוויות ניידות וחלקות.

בין אם זו הקישוריות החלקה בין ה-Galaxy S7 וה-Galaxy S7 edge לבין שעון ה-Gear S2  החדש לניטור הכושר הגופני או היכולת להתחבר ל-Gear VR, לחוויות 360 מרגשות, סמסונג מגדירה מחדש את האפשרי בחוויה הניידת ומעבר לה.

בנוסף לטלפון, משתמשי ה-Galaxy S7 וה-Galaxy S7 edge יכולים גם להשיג את שירות התשלומים הנייד הטוב ביותר עם Samsung Pay. זהו שירות מאובטח, קל לשימוש המתקבל כמעט בכל מקום. עם הגנת Samsung KNOX, סריקת טביעות אצבע ו-tokenization מתקדמת, Samsung Pay פועל באמצעות תקשורת שדה קרוב (NFC), העברה מגנטית מאובטחת (MST) וטכנולוגיית ברקוד, מה שמאפשר שימוש בו לתשלומים ניידים אצל יותר סוחרים וצרכנים מאי פעם.

ה-Galaxy S7  וה-Galaxy S7 edge  זמינים החל מאמצע מרס 2016

Galaxy S7 and Galaxy S7 edge Product Specifications

 

  Galaxy S7 Galaxy S7 edge
OS Android 6.0.1 (Marshmallow)
Network LTE Cat.9(450/50Mbps)

* May differ by markets and mobile operators

Dimension 142.4 x 69.6 x 7.9mm, 152g 150.9 x 72.6 x 7.7mm, 157g
AP Quad core (2.15GHz Dual + 1.6GHz Dual), 64 bit, 14 nm process

* May differ by markets and mobile operators

Memory 4GB RAM (LPDDR4), 32 + microSD (up to 200GB)
Display 5.1” Quad HD Super AMOLED

2560 X 1440 (577ppi)

5.5” Quad HD Super AMOLED

2560 X 1440 (534ppi)

Edge Screen

Camera Rear: Dual Pixel 12MP (F1.7), Smart OIS

Front: 5MP (F1.7)

Battery 3,000mAh 3,600mAh
Fast Charging both on wired and wireless

Wireless Charging compatible with WPC and PMA

Payment NFC, MST
Connectivity WiFi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), MIMO,
Bluetooth® v 4.2 LE, ANT+, USB 2.0, NFC, Location
Sensors Accelerometer, Proximity, RGB Light, Geo-magnetic, Gyro,

Fingerprint, Barometer, Hall, HRM

IP Code IP68
Audio MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR,
AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA
Video MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 

*All functionality, features, specifications and other product information provided in this document including, but not limited to, the benefits, design, pricing, components, performance, availability, and capabilities of the product are subject to change without notice or obligation.

 

 

אודות סמסונג אלקטרוניקס בע"מ

סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות הטלוויזיות, הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת והמוליכים למחצה. כמו כן, אנו מובילים בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם שלנו. סמסונג מעסיקה 319,000 עובדים ב- 84 מדינות.

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט הרשמי שלנו www.samsung.com ובבלוג הרשמי שלנו global.samsungtomorrow.com