כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה בין קבוצת buy2 הישראלית לחברת eBay ישראל

שת"פ בין קבוצת המסחר האלקטרוני הישראלית buy2 לחברת eBay ישראל

  • שיתוף פעולה בין קבוצת המסחר האלקטרוני הישראלית, buy2 וענקית המסחר המקוון הבינלאומי,eBay , במסגרתו תפתח buy2 זירת מכירות בינלאומית ב- eBay

  • הזירה מיועדת לייצוא של מוצרים ישראלים, בדגש על מוצרים המיוצרים בישראל

קבוצת המסחר המקוון הישראלית buy2, הנסחרת בבורסה בת"א וענקית המסחר המקוון הבינלאומי eBay, מודיעות היום על שיתוף פעולה, במסגרתו תפתח buy2 זירת  מכירות בינלאומית ב- eBay, למכירת מוצרים מישראל, בדגש על מוצרים המיוצרים בישראל.

שיתוף הפעולה הייחודי יעניק פתרון כולל לספקים ויצרנים ישראלים, המעוניינים להתרחב לפעילות בינלאומית ולהיחשף לשווקים ברחבי העולם בצורה מהירה ויעילה.

 במסגרת שיתוף הפעולה, buy2 תקים זירת  מכירות מקצועית ב- eBay וכן תספק את כל השירותים הלוגיסטיים הכרוכים במכירה בינלאומית, לרבות שירותי אחסון, אריזה ושילוח. המוצרים יאוחסנו במרכז הלוגיסטי של buy2 ומשם יופצו ללקוחות ברחבי העולם. כמו כן, buy2 תספק את כל השירותים הנדרשים לצורך מכירה בינלאומית של מוצרים מישראל ובכלל זה, ניהול המכירה ב eBay, שיווק וקידום המוצרים, ניהול שירות הלקוחות עבור הרוכשים הבינלאומיים – כך שהספקים לא יידרשו להיערך ולהשקיע מאמצים ומשאבים עצמאיים לצורך המכירה.

אלעד גולדנברג מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל: "אנחנו מאד שמחים לשתף פעולה עם אתר buy2. שיתוף הפעולה נועד לתת מענה נקודתי ומותאם למוכרים ישראלים המעוניינים לפנות לקהל בינלאומי. למעשה כל אחד יכול למכור בפלטפורמה העולמית של eBay וכעת באמצעות המיזם המשותף עם buy2 יוכלו העסקים הבינוניים להסתייע בכל הקשור לתהליכי סחר בינלאומי באינטרנט".

ebay

אביב רפואה, מייסד ומנכ"ל buy2: "אנו רואים בשיתוף הפעולה עם eBay מנוע צמיחה חשוב ונוסף  לחברה, היות ובאמצעותו אנו מרחיבים את מגוון השירותים שלנו עבור הספקים בישראל וחושפים מוצרים ישראלים לקהל הרחב בעולם. מדובר בנדבך חשוב נוסף בהעמקת מכלול השירותים שלנו בעולם ה-eCommerce. אנו בטוחים ששיתוף פעולה זה ישמש נאמנה את הספקים מישראל במכירות בכל העולם".

buy2