כותרות אחרונות
Search

שירות חדש של ״הום סנטר״ – Home Print – הזמנה והתאמה אישית – לכל כיס וטעם !

הזמנה והתאמה אישית – לכל כיס וטעם !

שירות חדש של ״הום סנטר״ – Home Print  – מאפשר לחדש  את הבית והמשרד בהדפסות ענק ובהתאמה אישית.

אתר הדפסות חדש – שפתחה רשת ״הום סנטר, המשתמש במדפסות האקו-סולבנט של Epson הידידותיות לסביבה, מאפשר ללקוחות, לעצב את הבית והמשרד עם טפטים ותמונות על קנבס בהזמנה ובהתאמה אישית. ההדפסות מאושרות לשימוש בחללים סגורים ובחדרי ילדים.

קירות הפנים של הבית הם מקום מושלם עבור מי שמחפשים להטביע את חותמם האישי ולהפוך את חללי הבית לייחודיים. מניסיון מצטבר של לא מעט מעצבי פנים, נראה כי בלא מעט מקרים, כאשר מגיעים לשלב האחרון בשיפוץ הבית, כבר לא נשאר תקציב ומחליטים, במודע או לא, להשאיר את הקירות לבנים עד שיחזור הרצון והכוח לטפל בקירות. הפתרון לבעיה נמצא כיום ב- Home Print, שירות של ״הום סנטר״, הרשת הגדולה והמובילה בתחום שיפור ותחזוקת הבית בישראל.

צילומים: יח"צ

Home Print הוא אתר הדפסות, המאפשר לעצב את הבית והמשרד עם טפטים ותמונות על קנבס בהזמנה ובהתאמה אישית. האתר מספק פתרונות להדפסת טפטים, מדבקות חלון, תמונות קנבס (עם או בלי מסגרת) ושמשונית  בעיצוב אישי: אפשר לעיין באתר במאגר של מאות אלפי תמונות, בכל סגנון ונושא ואפשר גם לטעון לאתר תמונה אישית או משפחתית. באתר יש גם שרות הדמיה ייחודי המציג את העיצוב הנבחר בפרופורציה אמתית לקיר. ניתן לקבל את ההדפסה עם משלוח ישירות עד הבית, או לאסוף את ההדפסה מאחד מסניפי הרשת.

 

לטובת המשימה, הצטיידה הרשת ב- 6 מדפסות האקו-סולבנט של חברת Epson מהדגמים SureColor SC-S30610 ו- SureColor SC-S40610 העובדות כיום בתפוקה מלאה. המערכות החדשות מפוזרות גיאוגרפית בכל ישראל לכיסוי ונגישות לכלל הלקוחות ומאפשרות הדפסת שילוט פנים וחוץ, על מגוון חומרים לרבות פילם שקוף, מדבקות ויניל, קנבס וניירות צילום.

״מצאנו שהדיו המקורי של Epson ידידותי לסביבה, נטול ריח ולא מחייב אוורור מיוחד, אך חשוב מזה נטול חומרים נדיפים (VOC) כך שהוא מאושר לשימוש בחלל סגור ובחדרי ילדים״, אומרת מיטל בילמן, סמנכ״לית השיווק של הום סנטר.

 

ה- SC-S40610 משתמשת בדור האחרון של ראש ההדפסה PrecisionCore TFP של Epson, המפיק הדפסות נהדרות עם צבעים וצלילות מעולה ומציגות תוצאות הדפסה באיכויות גבוהות במיוחד. ״באמצעות המדפסות של Epson העומדות בעומסי עבודה גבוהים במיוחד, תוך שמירה על ביצועים ואמינות, היה לנו קל ביותר להרחיב את היצע השירותים שלנו, להפגין איכות הדפסה מעולה,  לשמור על הסביבה וכל זאת תוך אספקת שירות ללקוחות בעלויות נמוכות במיוחד״, אומרת בילמן. ״הדקורציה על הקירות היא זו שנותנת את הטאץ' האחרון בתחושה ובאסתטיקה של כל חדר… אפשר להגיע לתוצאות מרשימות, ע"י הדבקת טפט, או תליית תמונות קנבס על הקירות, כאלו שייתנו לכל חדר אווירה שונה ומוקפדת״.

לדברי בילמן, טפטים מומלצים ומתאימים לכל קירות הבית ושימוש בטפטים במשרד גם הוא מומלץ מאוד.

 

אודות אפסון ישראל  

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.

 

אודות Epson

חברת Epson היא מובילה עולמית אשר שמה לה למטרה לחבר אנשים, ארגונים ומידע באמצעות טכנולוגיות מקוריות, יעילות ומדויקות. עם מגוון רחב של מוצרים החל ממדפסות הזרקת דיו ומערכות הדפסה דיגיטליות ועד מקרני 3LCD, משקפיים חכמים ומערכות חיישנים, החברה מתמקדת בקידום פתרונות חדשניים שיענו על צפיות הלקוחות בתחום הזרקת דיו, תקשורת ויזואלית, טכנולוגיה לבישה ורובוטיקה.

 

קבוצת Epson המנוהלת על-ידי חברת Seiko Epson Corporation היפנית, מעסיקה למעלה מ- 67,000 עובדים ב-90 חברות מסביב לעולם וגאה בתרומתה לקהילות שבהן היא פועלת ובתרומתה המתמשכת למאמצים להפחית השפעות סביבתיות.

http://global.epson.com/

למידע נוסף:

ענבר עיני  מנהלת שיווק אפסון ישראל

inbar.einy@epson.eu    טל:03-5751833