כותרות אחרונות
Search

שוברים את השוק – תיק תלמיד אורטופדי ממותג רק ב-139 שקלים

שוברים את השוק – תיק תלמיד אורטופדי ממותג רק ב-139 שקלים

"אין שום סיבה שבעולם שנשלם מחירים גבוהים הנהוגים בשוק" אומר היזם החברתי עוזי ריעני שחבר ליצרנית תיקי COOL ומציע תיק טרולי איכותי רק ב-179 שקלים במקום 350

אחרי שהוכיחו לנו שאפשר לשתות כוס קפה רק בחמישה שקלים, הנה מגיע המהפך הבא שנוגע לכל מי שיש לו ילדים הלומדים בבתי הספר הייסודים. בקיץ הזה תוכלו לרכוש תיקי תלמיד אורטופדיים באיכות גבוהה במחירים נמוכים ב- 50 אחוזים לעומת הקיץ החולף, כל זאת לאור יוזמה בה נוקט היזם החברתי עוזי ריעני, מפעיל אתר האינטרנט "קבוצתית" ומנהל קבוצת הפייסבוק "קבוצת רכישה לציוד חזרה לבית הספר".
ריעני המארגן מזה שלושה קיצים בשיתוף עם ועדי הורים בכל הארץ ירידים לרכישת ציוד חזרה לבית הספר, במחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק, מפעיל קבוצת פייסבוק בה חברים כ-14 אלף עוקבים. לאחרונה חתם על הסכם עם חברת טלבר פופ , יצרנית מותג התיקים COOL , על ייצור של ליין תיקים ייחודי לקבוצת הרכישה.

מדובר בעשרים וחמישה דגמים שונים לבנים לבנות, בהם הלו קייטי, ניקי הכבשה, מותגי דיסני וספורט בדגמים אורטופדיים ובדגמי סמארט טרול [טרולי]. את התיקים ניתן להזמין כבר היום באתר האינטרנט קבוצתית https://www.kvutzatit.co.il כאשר במידה ויהיו 90 הזמנות לכל דגם באתר המחיר לתיק אורטופדי יעמוד על 139 שקלים במקום 220 שקלים, הנחה של 37 אחוזים ולתיק טרולי במחיר של 179 שקלים במקום 350 שקלים הנחה של 49 אחוזים.

עוזי ריעני – "אין שום סיבה שבעולם שאנחנו ההורים נשלם על תיקי תלמיד, שהם מוצר בסיסי ונחוץ לכל ילד, מחירים כל כך גבוהים הנהוגים בשוק. 350 שקלים לתיק טרולי זה שוד לאור היום, עובדה אפשר להסתפק ב-179 שקלים בלבד. חברת טלבר פופ ידועה לאורך עשרות שנים בתיקים האיכותיים שהיא מייצרת והיה לי חשוב להוכיח שאפשר להשיג ולמכור תיקים איכותיים וממותגים במחירים שפויים בלי לגרום להורים לחור בכיס ולא על חשבון האיכות. אין כאן שום טריק, יש כאן כח קניה מצד אחד ונכונות להרוויח פחות מצד שני".