כותרות אחרונות
Search

שואבי אבק HOOVER – הדור הבא !

שואבי אבק  HOOVER – הדור הבא !

בואו להכיר את הדור החדש של שואבי האבק

 מותג הובר  HOOVER  הבינלאומי משיק 2 שואבי אבק חדשים:

* סינטזי – שואב בעל פטנט בלעדי המאפשר  לדחוס עד 10 ליטר אבק במכל

* רפסודי – שואב אבק אלחוטי

מורן כהן, קרלו קרניירו, איזבלה מרלו, פיני כהן. יושב אבינועם כהן – צילום: אסף לוי

חברת ברימאג המתמחה בייבוא ושיווק מותגי חשמל מובילים משיקה בישראל סדרת שואבים חדשים של המותג  HOOVER (הובר). סדרת השואבים מבוססת על שואבים אלחוטיים שעושים את החיים קלים יותר ובכך מיישרת קו עם הטרנד העולמי, במסגרתו עוברים להשתמש בשואבים אלחוטיים בכל הקטגוריות.

צילום: יח"צ

הובר מציגה שני מוצרים חדשניים מתוך סדרת השואבים: 1. רפסודי Rhapsody, שואב אבק אלחוטי 2. סינטזי SYNTHESIS, שואב אבק בעל פטנט ייחודי המצליח לדחוס עד 10 ליטר אבק במכל של ליטר אחד.

צילום: יח"צ

רפסודי הינו שואב אבק אלחוטי, בעל עוצמה חזקה המבוסס על מערכת טכנולוגיה מתקדמת התומכת במערכת סחרור אוויר ע"י מנוע ייעודי.

צילום: אבי בר

טכנולוגיה זו מקלה על ריקון המכל, ללא צורך לבוא במגע עם האבק ויוצרת הפרדה של האבק וסינונו מהאוויר הנפלט מהשואב. במכשיר הרפסודי מברשת מסתובבת עם תאורת לד ((LED חזיתית המאירה בצורה טובה ביותר פינות חשוכות מתחת לרהיטים.

צילום: אבי בר

 

המברשת המסתובבת ללא הכבלים, מעניקה למכשיר להגיע למקומות נסתרים ביותר ולהעניק לבית את הניקיון המרבי. השואב פועל על סוללת ליתיום 22 וולט וזמן פעולתו עד 35 דקות ללא כבלים. השואב מגיע עם אביזרים נלווים: פיה לפרקט, רצפות קשות ומשטחים עדינים, ראש כפול לחריצים ומסילות ואביזר כפול לריפודים ורהיטים.

מילום: יח"צ

 

מחיר השקה מיוחד של רפסודי: 990 ₪. אחריות: שנה.

קרלו קרניירו, פיני כהן, איזבלה מרלו, אבינועם כהן – צילום: אסף לוי

סינטזי שואב זה הינו החדשני ביותר של חברת Hoover והוא משלב חדשנות טכנולוגיה ועיצוב. בשואב החדשני מיושמות  טכנולוגיות פטנט בלעדיות המבטיחות ביצועי על ובזכותן הוא מצליח לדחוס עד 10 ליטר אבק במכל של ליטר אחד.

צילום: יח"צ

הטכנולוגיה הבלעדית של סינטזי גורמת למדחס המרכזי להסתובב ללא הפסקה ולדחוס את האבק והלכלוך למכל איסוף מתארך שבו הם מצטברים, תוך כדי טיפול באמצעות יוני כסף.

 

השואב הוא רב-צקלוני ללא שקיות ומציג ביצועים בשאיבת רצפות ופרקטיים המשפרים את השאיבה ב- 111%, לצד פעילות שקטה ואוויר הנפלט נקי לאחר סינון האבק מתוכו ע"י מסנן  ייחודי שיעילותו מגיעה ל99.98%.

 

מחיר מומלץ לצרכן של שואב אבק סינטזי: 1,490 ₪. אחריות: שנה.

להשיג בחנויות המובחרות וברשתות המובילות.

ניתן להשיג ב:www.brimag.com