כותרות אחרונות
Search

רשת WOK TO WALK הבינלאומית משיקה את הסניף הראשון שלה בנחלת בנימין 52 תל אביב פינת רוטשילד

רשת WOK TO WALK הפתיחה הרשמית !

חדש בישראל, רשת WOK TO WALK הבינלאומית משיקה את הסניף הראשון שלה בנחלת בנימין 52 תל אביב פינת רוטשילד

 WOK TO WALK רשת מסעדות אסייתית המתמחה בנודלס בהרכבה אישית ופועלת ברחובות הערים המובילות בעולם

ההשקעה במהלך כמיליון שקלים!

 

מה שהתחיל כמסעדה קטנה באמסטרדם בשנת 2004 הפך במהרה לרשת מסעדות מסביב לעולם עם כ-100 סניפים ברחבי אירופה, ארה"ב במגמת התרחבות עולמית.

ניר מעתוק בעלים של ווק טו ווק  ישראל מפגין יכולות מרשימות עם הווק –  ווק טו ווק ישראל צילום עופר חן

איש העסקים ניר מעתוק קיבל את הזיכיון בארץ להקמתה. מעתוק, מבעלי רשתות המזון האסייתיות צו'קה וצ'יינה טאון המונות 24 סניפים וממוקמות בעיקר בקניונים, מרכזי קניות ומתחמי בילוי מובילים. הזיכיון בישראל, שיהיה בבעלותו הבלעדית ניתן לו בגלל ניסיונו והתמחותו רבת השנים בתחום המסעדות האסייתיות.

 

הרשת מפעילה כ־100 סניפים ברחבי אירופה, ארה"ב, דרום אמריקה , הודו מרוקו וסעודיה ונמצאת במגמת התרחבות עולמית. בחודשים האחרונים חתמה על חוזים להענקת זיכיונות לפתיחת סניפים בין היתר באיטליה, אוסטרליה ,  הוואי ומלטה ומתעתדת לפתוח עוד כ-100 סניפים בעולם במהלך שלושת השנים הקרובות.

 

Wok to Walk  הוקמה ב־2004 באמסטרדם על ידי האחים נחמן ודב מלוא והאחים בועז וליאור שוויצר שמחזיקים גם ברשת פלאפל מעוז ברחבי אירופה ובארה"ב. כיום הרשת מוחזקת בבעלות משותפת עם החברה היפנית הציבורית TORIDOLL CORP שבבעלותה מעל 1200 מסעדות בתחום האוכל האסיאתי.

צילום: עופר חן

הסניף הראשון של מסעדת WOK TO WALK בישראל נפתח ברחוב נחלת בנימין 52 פינת רוטשילד ת"א גודלו כ90 מטר, ושעות הפתיחה : החל מהשעה 11:00 בבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה.

 

בהמשך מתעתדת הרשת לפתוח שלושה סניפים נוספים בתל אביב, כולם יהיו בבעלות הרשת.

 

עיצוב הרשת בישראל הוא נגזר ישיר של מאפייני אוכל הרחוב האסייתי עם דגש על הכנה פרונטלית של האוכל בווק על ידי  צוות ה"ווקיסטים".  בשילוב של חומרים טבעיים עם מראה תעשייתי.

צילום: עופר חן

 

רשת WOK TO WALK מתכננת לפתוח כ- 40 סניפים בישראל בפריסה ארצית במודל זכיינות, כשהסניפים העתידיים יהיו ברחוב, בקניונים ומתחמי בילוי וקניות בהתאם לאסטרטגיה של הרשת הדוגלת בנוכחת במרכזי ערים, במקומות שבהם יש תנועת לקוחות במשך כל היום.

 

גודל סניף ממוצע ינוע בין 50-100 מטר, כשעלות הזיכיון לסניף תנוע בין 250,000 ₪ ל 300,000 ₪.

 

עלות הקמת סניף בין 800,000 ₪- 1,000,000 ₪

 

הקונספט של הרשת מספק מענה לכמיהה של אנשים לחופש ואינדיבידואליות ובמשפט אחד מאפשר "להקפיץ בדרך שלך."

צילום: עופר חן

 

רשת WOK TO WALK מציגה תפריט ב3 שלבים: בסיס, מרכיבים אהובים ורוטב. אוכל טרי, מזין, מהיר וגמיש בהתאמה אישית.

 

הודות לתפריט 3 השלבים של הרשת, ניתן להכין כל שילוב לטבעוניים אדוקים, צמחונים או חובבי בשר. שלושת השלבים (בסיס, מרכיבים אהובים ורוטב) כל כך מגוונים, כך שמקבלים בדיוק את המנה האסייתית שבוחרים.

 

מרגע ההזמנה מנת הווק תוקפץ במופע בישול אסייתי לוהט על המקום תוך פחות מ-3 דקות. אש, תנועות ידיים וווקיסטים מגניבים שמבדרים בזמן ההמתנה למנה האסייתית המושלמת.

 

צילום: עופר חן

הבישול בווק מבוסס על 3 ערכים:

גמישות – כל אחד מקפיץ בדרך שלו, פשוטו כמשמעו. ניתן לאכול מנת ווק כל יום בשנה, ולא לאכול את אותה המנה פעמיים. מעבר לכך, ניתן לאכול במקום או לקחת את המנה הביתה.

 

טריות – הרשת בררנית בקניית חומרי הגלם משווקים מקומיים על בסיס יום יומי. ניתן לראות הכל, כי הרשת מציגה את כל רכיבי המנות שלה לראווה. המנה הנבחרת מוקפצת מול העיניים. וכן, אפשר לקרוא לזה אוכל מהיר, אבל רק בגלל שלא צריך לחכות הרבה זמן כדי ליהנות ממנו.

 

תזונה – הקפצה היא אחת הדרכים הבריאות ביותר להכנת אוכל. השימוש בווק במטבח האסייתי מאפשרת שמירה על הוויטמינים, הרכיבים התזונתיים ומרקמם של מרכיבים טריים. הרשת משתמשת במעט מאד שמן.

 

מחיר:

תפריט מורכב ממנת בסיס לבחירה שמחירה 21.9 ₪

מחיר מנת נודלס וירקות 21.9 ₪

 

אפשרויות הבחירה 3 סוגי נודלס  אטריות ביצים, אטריות אורז, אטריות מקמח מלא ואטריות אודון למנת הבסיס מתווספים  כרוב, גזר, נבטים, בצל וביצה. ורוטב לבחירה.

 

ניתן להוסיף מרכיבים שונים למנה בשר או ירקות שלכל אחד מחיר שונה.

טלפון ווק טו ווק : 03-9441918

כתובת: נחלת בנימין 52 פינת רוטשילד ת"א

שעות פתיחה:  11:00 בבוקר – 02:00 השעות הקטנות של הלילה