כותרות אחרונות
Search

רשת WESHOES מגיעה לבירה ומשיקה חנות חדשה בקניון הדר ירושלים וחנות אאוטלט בקומת המסחר של התחנה המרכזית ירושלים

רשת WESHOES מגיעה לבירה ומשיקה חנות חדשה בקניון הדר ירושלים וחנות אאוטלט בקומת המסחר של התחנה המרכזית ירושלים

רשת WESHOES  מתרחבת ופותחת סניף חדש בקניון הדר ירושלים . החנות מעניקה חוויית קניה חדשה בWESHOES עם 3 מחלקות חזקות לכל המשפחה: נשים, גברים, וילדים.

החנות המשתרעת על פני שטח של כ-110 מ"ר, בקומת קרקע של קניון הדר ירושלים , מציעה מגוון רחב של נעליים ואקססוריז לכל המשפחה.

כמו כן, רשת WESHOES פותחת חנות "אאוטלט" חדשה בקומת המסחר של התחנה המרכזית בירושלים

כחלק מהמהלך של שינוי הרשת מ-קרוקס אנד מור ל- WESHOES תציע החנות מגוון רחב של דגמים ממותגי ההנעלה המובילים בארץ ובעולם בהם: ,Crocs ,  Desigual, Rocket Dog, Natural World, Moses ועוד…

כמו כן, רשת WESHOES פותחת סניף נוסף בירושלים, "אאוטלט" בקומת המסחר של התחנה המרכזית בירושלים, ה- 11 במספר. החנות השנייה החדשה  מעניקה חוויית קניה חדשה בWESHOES עם 3 מחלקות חזקות לכל המשפחה: נשים, גברים, וילדים.

חנות  ה"אאוטלט" המשתרעת על פני שטח של כ-100 מ"ר, בקומת המסחר של התחנה המרכזית ירושלים , מציעה מגוון רחב של נעליים איכותיות ואקססוריז לכל המשפחה ובמחירים מצוינים.

צילום: שי יחזקאל

מיכאל הורוביץ, משנה למנכ"ל: "אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח את הסניף העשירי של רשת WeShoes בבירה, חנות Multi Brands של מותגי הנעלה מובילים לגברים, נשים וילדים. הרשת אשר נמצאת בפריסה ארצית היא היבואנית והמפיצה הבלעדית של המותגים המובילים: Blundstone, Crocs ,  Desigual, Rocket Dog, Natural World, Moses ועוד".

מוסיף מיכאל: "מדובר בהרחבה ומיתוג מחדש של רשת Crocs&more  כרשת חדשה ומרעננת, אשר תספק מגוון רחב ואופנתי יותר. הרשת מציגה את הבשורה האחרונה בתחום ההנעלה ואנו שמחים להביא בשורה אופנתית זו לירושלים ולהציג חנות Multi Brands באווירת קניות שמחה".

רשת WeShoes  נמצאת בפריסה ארצית, מבעליה של רשת Crocs&more  הוותיקה בתחום ההנעלה.

ניתן להשיג גם באתר www.weshoes.co.il