כותרות אחרונות
Search

רשת WESHOES לשעבר (Crocs&more) משיקה קולקציית קיץ רחבה ומביאה חידוש ורעננות לקיץ הקרוב

רשת WESHOES משיקה קולקציית קיץ רחבה ומביאה חידוש ורעננות לקיץ הקרוב

החברה עברה בשנת 2016 מיתוג מחדש ושינתה שמה ל- WESHOES. החברה, הידועה בשמה הקודם CROCS&MORE, הינה חברת MULTI BRAND המציעה לצרכן מגוון מותגי נעליים.

השואו רום של WESHOES – צילום: אבי בר

העונה WESHOES שמים דגש על כל המגמות הבולטות בעולם האופנה ומשלבת אותן עם סגנון החיים של החברה המודרנית אשר נמצא תמיד בתנועה. הגזרות הספורטיביות לצד האלגנטיות, עיצובים חדשים אשר מחליפים את הסניקרס הקלאסיות והמוכרות, צבעוניות עזה ומהפנטת לצד הצבעים העדינים והרגועים ובכך הופכים את הקיץ לנעים יותר עם צבעי הפסטל, הזהב והברונזה שלוקחים חלק ניכר בקולקציה.

ניתן לראות בקולקציות החדשות, של מגוון המותגים, סגנונות ודגמים שיתאימו לכל המשפחה בין אם זה נשים , גברים או ילדים ולהתאימם לכל אירוע במהלך היום החל משעות הבוקר וההליכה לבית ספר או לעבודה ועד אירועי ערב אופנתיים ומלאי סטייל.

קהל היעד של החברה מתחיל כבר בצעד הראשון של הפעוט וממשיך בכל הגילאים עד גילאי הזהב המאוחרים. כך שכל אחד יוכל למצוא לעצמו את הנעל המתאימה, הנוחה והאופנתית עבורו.

השואו רום של WESHOES – צילום: אבי בר 

העונה מציגה הרשת  שני מותגי פרייבט לייבל נבחרים :

CANDY – מותג אופנה ולייף סטיל לילדות בעל נוחות מרבית והקפדה מלאה על איכות החומרים, עיצוב הנעל וגמישותה.

SEVENTY NINE – מותג אופנה לנשים וגברים המציע קשת רחבה של הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה וגורם לכל אאוטפיט להיראות ולהרגיש

מושלם מבלי להתאמץ.

השואו רום של WESHOES – צילום: אבי בר

בין מותגי הרשת : Moses, Crocs,Blundstone, Desigual, Cobian ועוד רבים וטובים ..

טווחי מחירים :

120 – 650 ש"ח

השואו רום של WESHOES – צילום: אבי בר

אודות WESHOES:

רשת חנויות ההנעלה CROCS  הוקמה באפריל 2008.  ותוך כ- 3 שנים פרשה הרשת כ- 60 חנויות במיטב הקניונים בארץ, מקרית שמונה ועד אילת.

בשנים הראשונות נקראה הרשת  CROCS  והמותג היחיד שנמכר בה היה קרוקס. לפני כשנתיים, בצעד ביניים מותגה מחדש הרשת כרשת Crocs&more , ואליה נוספו מותגים רבים נוספים.

במהלך 2016 הוחלט לשווק שינוי זה לקהל הלקוחות ולמתג את הרשת מחדש כרשת  multi brands תחת השם WESHOES. במהלך שנת 2016  החל תהליך הקמת חנויות חדשות של רשת Weshoes, שכולן מעוצבות מחדש וגדולות יותר מבעבר. עד יוני 2017 מרבית חנויות הרשת יהפכו למיתוג של WESHOES.

כיום קיימים ברשת מעל 20 מותגים בינלאומיים ביניהם :CROCS, BLUNDSTONE MOSES, SCHOLL, NATURAL WORLD, DESIGUAL, ROCKET DOG ,COBIAN  ורבים אחרים. בנוסף, ישנם מותגי פרייבט לייבל – CANDY, MAGMA  ו- SEVENTY NINE

לצד רשת החנויות, מופעלת חנות אונליין www.weshoes.co.il. מדובר באחד מאתרי הנעליים החדשניים, האופנתיים והמובילים בישראל.

ניתן להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין www.weshoes.co.il

קרוקס לרשת weshoes קמפיין אביב קיץ 2017 צילום שי יחזקאל

קרוקס לרשת weshoes קמפיין אביב קיץ 2017 צילום שי יחזקאל

קרוקס לרשת weshoes קמפיין אביב קיץ 2017 צילום שי יחזקאל

קרוקס לרשת weshoes קמפיין אביב קיץ 2017 צילום שי יחזקאל