כותרות אחרונות
Search

רשת SCOOP משיקה קולקצית קפסולה לנשים בעיצובה של הסטייליסטית ליאת אשורי

 

רשת SCOOP, משיקה לקיץ 2016  קולקציית קפסולת לנשים, בעיצובה של הסטייליסטית ליאת אשורי 

הקולקציה כוללת נעליים לכל אישה, נעליים שטוחות  אוקספורד ונעלי עקב

ליאת אשורי: "עיצוב הקולקציה מצומצמת ולא במקרה כי אנחנו הנשים מעדיפות קולקציה קטנה ולא המונית על מנת להיות ייחודיות יותר".

scoop 1

ליאת אשורי ליד קולקציית הקפסולה החדשה שלה – צילום: אבי בר

 

קולקציית קפסולה שחורה: קולקציית הקפסולה נבחרה להיות על דגלו של הצבע השחור, לדברי אשורי "זה לא סוד שאני הכי מחוברת לצבע הנצחי הזה שתמיד עובד לכולנו לפני הכל ובנוסף לכל היתר, לכל אישה בארץ ובעולם יש לפחות זוג אחד בצבע השחור".

הגזרות:

נעלי האוקספורד- הבחירה בנעלי אוקספורד נוצרה מתוך מחשבה שהדגם הוא אחד מאלה שתמיד ישדר  נונשלנטיות, שיקיות  ומשהו נערי וצעיר יותר,  כמובן ששילוב הנעליים אמור להתכתב עם סט הלבוש שבחרת  ונכון שלא כל אחת יכולה להתחבר לדגם. אבל מה שבטוח, שכל אחת תראה בו קצת יותר "מאאאגניבה" ואופנתית…

scoop 4

סנדלים שטוחות– יש משהו בסנדלים  שטוחות שמעניקות מראה טבעי ולא מאולץ. שמצהיר על אישיות שבטוחה בעצמה/ במראה שלה גם בלי עקבים.  כלומר אישה שבוחרת בנעליים שטוחות, כנראה שיש לה עוד מה להציע חוץ מהנעליים…אישה כזו רק צריכה לקחת בחשבון שכף הרגל צריכה להיות מטופחת במידה והיא חשופה.

נעלי עקב- כל אישה תראה נשית יותר ותשדר הצלחה ויציבות בדגש על גובה הגיוני ונוח להליכה.

scoop 2

הסטייליסטית ליאת אשורי עם חיים שהלאי מנהל אזור מרכז ברשת סקופ – צילום: אבי בר

ליאת אשורי:"יש משהו פתטי בעקבים מוגזמים,  מה גם שאת באמת הכי יפה כשנוח לך לעומת עקבים שמגבילים את הליכתך, בהם את נראית  סובלת ואת זה קשה להסתיר.תזכרי שנוחות היא לא מילה גסה.

בנוסף, חשוב לבחור נעליים שמחמיאות מבחינת הגזרה לכף רגלך (ישנן גזרות שבמידה גדולה, עדיף לוותר עליהן). זכרי, אם אין לך משהו טוב לשתף, אל תשתפי.

ההשראה – הנשים בחיי:

לדברי אשורי: "במסגרת העבודה אני פוגשת במגוון נשים רבות. במהלך שהותי עימן אני נקשרת, מתחברת, מכירה אותן ומגלה כמה הן חזקות, עמוקות ומלאות השראה וחיות. המגוון הרב אליו אני נחשפת, מוכיח כמה שונה ומיוחדת כל אחת  בסגנונה האישי, במפעל חייה ובאישיות. דבר אחד משותף לכולנו: תמיד נרצה להיראות במיטבנו. הנשים בחיי מפרות אותי ומעניקות לי השראה, בזכותן הצלחתי לגלם את הטיפים כך שבכל נעל שילבתי בכל נעל את הטענות והשבחים מהניסיון איתן- וכמובן בנגיעה עם הסטייל שלי".

אשורי מסכמת: "בקולקציית הקפסולה החדשה לנשים של סקופ, בכול דגם יש משהו שייתן טוויסט ושדרוג למראה הכללי ומבלי להתפשר על נוחות".

ליאת אשורי חיה ונושמת אופנה עם ניסיון ויידע רב (למעלה מ-15 שנים). ברזומה שלה קצר הדף מלהכיל תוכניות טלוויזיה רבות, קטלוגים, שערים לעיתונים , תצוגות אופנה, הלבשת אמנים, עיצוב קולקציות בגדים , תכשיטים ונעליים והיד עוד נטויה…

לאור  המגוון האינסופי שאליו היא נחשפת והעובדה שהיא מכירה מקרוב ויודעת מה אנשים רוצים באמת, היא מצליחה להתאים לכל אחד מה שנכון בשבילו, כל זאת מתוך הנחה שטיפוח ולייף סטייל הם אחד הפרמטרים החשובים לביטחון העצמי של האדם. למראה החיצוני שלנו יש חשיבות גדולה, וברור לכל כי כשאנחנו נראים טוב, אנחנו מרגישים טוב יותר , משדרים הצלחה ובעיקר אוהבים את עצמנו. מומלץ להגיד תודה על מה שיש , ולטפח את מה שחסר.

טווח מחירים

סנדלי/ נעלי עקב-99.90-149.90 ₪

סניקרס – 99.90-129.90 ₪

נעלי בובה – 69.90-99.90  ₪

נעלי קשירה –149.90-199.90 ₪ 

את הקולקציה יהיה ניתן להשיג ברשת חניות SCOOP