כותרות אחרונות
Search

רשת FEEL PERFUME BAR משיקה סניף חדש בגרנד קניון בחיפה

רשת FEEL PERFUME BAR מתרחבת ומשיקה סניף חדש בגרנד קניון בחיפה

בוטיק בר בשמים בקונספט של בר אלכוהול מצטרף ל-6 סניפים קיימים !

צילום: מיכאל טופיול

בקונספט ייחודי וראשון מסוגו בישראל בחנויות בדגם בר-בשמים, מציעה המותג FEEL FERFUME BAR, 24 סוגים שונים של ניחוחות, לגברים ולנשים. רשת FEEL PERFUME BAR מתרחבת ומשיקה סניף בגרנד קניון בחיפה המצטרף ל-6 סניפים נוספים: קניון עזריאלי בתל אביב, דיזינגוף סנטר בתל אביב, קניון איילון ברמת גן, קניון ראשונים בראשון לציון, קניון מלחה בירושלים ובקריון בקריית ביאליק.

רשת הבשמים הוקמה על ידי היזם ניר עוזרי, ומונה 7 סניפים כולל את הסניף החדש בגרנד קניון בחיפה. FEEL PERFUME BAR, בוטיק בשמים בעיצוב של בר משקאות חדשני, המציעה 24 ניחוחות המאפשרים לבחור את הריח המתאים לכל רגע נתון. את הבשמים ניתן להשיג בגדלים שונים, ומזיגת הבושם לבקבוק נעשית בליווי הלקוח. ניתן לשוב ולמלא את הבקבוק במילוי חוזר ובמחיר אטרקטיבי. מוצרי המותג אינם נוסו על בעלי חיים, עומדים בדרישות משרד הבריאות ותורמים לאיכות הסביבה. מוצרי המותג מבוססים על תמציות פרימיום אשר נבחרו בקפידה.

ניר עוזרי: "אנו מזהים בשנים האחרונות שינוי בתרבות צריכת הבשמים- אם בעבר השתמשת בבושם אחד, כיום הצרכן מחזיק ברשותו מספר בשמים בניחוחות שונים. האסטרטגיה של הרשת היא בוטיק בשמים בעיצוב בר משקאות חדשני, המאפשר לבחור את הריח בכל רגע נתון, וכן למלא את הבקבוק במילוי חוזר כדי לשמור על איכות הסביבה וליהנות ממחירי בשמים איכותיים במחירים מיוחדים".

לפרטים נוספים: http://www.feelperfume.co.il/

סניפי הרשת:
קניון עזריאלי בתל אביב,

דיזינגוף סנטר בתל אביב,
קניון איילון ברמת גן,
קניון מלחה בירושלים,
הקריון בקריית ביאליק,
קניון ראשונים בראשון לציון,
בגרנד קניון בחיפה.

 

רשת FEEL PERFUME BAR -בוטיק בשמים בעיצוב של בר משקאות חדשני, המציעה 24 ניחוחות המאפשרים לבחור את הריח המתאים לכל רגע נתון. את הבשמים ניתן להשיג בגדלים- 50 מ"ל או 100 מ"ל. ניתן לשוב ולמלא את הבקבוק במילוי חוזר ובמחיר אטרקטיבי. מוצרי המותג אינם נוסו על בעלי חיים, עומדים בדרישות משרד הבריאות ותורמים לאיכות הסביבה.