כותרות אחרונות
Search

רשת קפה רוטשילד מציגה קונספט חדש ומהפכני בשוק האוכל בישראל: "בנדיבות" !

רשת קפה רוטשילד בקונספט חדש ומהפכני בשוק האוכל בישראל: בנדיבות!!!

קפה רוטשילד הינה רשת בתי קפה בעלת 10 סניפים בפריסה ארצית מצפון ועד מרכז. הרשת הוקמה מתוך זיהוי הצורך לשירות ברמה אישית וגבוהה לתחום בתי הקפה והמסעדנות בארץ.

 rotshild-logo

"נדיבות" היא מילת המפתח של קפה "רוטשילד" ושל מנכ"ל הרשת דוריאן קופיט, המנות עשירות, מלאות וגדולות. והשרות אדיב ומקצועי.  בבתי הקפה של רשת "רוטשילד" תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מנות ושלל פינוקים. בערבי הקיץ תוגש בחינם לכל סועד סנגריה קרה ובכל ימות השנה יוגש לאורחים פופקורן. הרשת מקפידה על שימוש בחומרי גלם עונתיים, איכותיים וחדשנות בתפריטים.

התפריט של המסעדה עשיר בטעמים, והוא מציע מגוון מנות חלביות וכשרות לצד משקאות וקוקטיילים. בשעות הערב המאוחרות משתנה האווירה והמקום הופך למעין בר שכונתי המציע מקום בילוי חמים וביתי.

rotshild-4
התמונה נלקחה מדף הפייסבוק של רשת קפה "רוטשילד" צילום: יח"צ

בסניפי הרשת תוכלו ליהנות ממגוון עשיר של מנות ראשונות בהן: חציל קלוי, צ'יפס בטטה, סלט ארטישוקים ופטריות ממולאות. בנוסף התפריט מציע מגוון רחב של סלטים, כגון: סלט יווני, סלט חלומי, סלט ניסואז, סלט טוסט.  לצד מבחר של טוסטים, בהם: טוסט סלמון, טוסט בלקני פתוח (בייגל פתוח עם שמנת, בולגרית, פסטו, פלפל וחציל קלויים וגבינת מוצרלה) וטוסט טבעוני.

 

rotshild-1
במקום ניתן ליהנות ממגוון מנות עיקריות בהן: דג דניס, פיש אנד צ'יפס וסלמון המוגש עם ניוקי. בתפריט ישנה פינה חמה למטבח האיטלקי עם מבחר גדול של פסטות ופיצות בטעמים שונים, למשל פיצה חריפה אש, פיצה טונה אדומה, פיצה רוטשילד (רוטב עגבניות, בייבי מוצרלה, עגבניה, פסטו, ביזליקום ואורוגולה).

את הארוחה ברשת "רוטשילד" מסיימים עם טעימה מתוקה של מגוון קינוחים מפנקים בהם: פאי פקאן טבעוני, ברולה קומתיים, פבלובה, סופלה שוקולד חם וופל בלגי אישי\זוגי.

rotshild-6
התמונה נלקחה מדף הפייסבוק של רשת קפה "רוטשילד" צילום: יח"צ

בסניפי רשת "רוטשילד" ניתן לקיים אירועים החל מארוחות בראנץ' חגיגיות ומפנקות, מפגש קוקטיילים וארוחות ערב לאירועים אינטימיים.

rotshild-8
מימין: דוריאן קופיט מנכ"ל הרשת יחד עם …מבעלי הרשת המצליחה

דוריאן קופיט מנכ"ל הרשת: "הרשת מונה כיום  10 סניפים בפריסה ארצית ונמצאת בתהליך של צמיחה. הרשת צפויה לפתוח בשנה הקרובה 12 סניפים נוספים ברחבי הארץ ולהביא את בשורת הנדיבות לכמה שיותר מאזרחי ישראל. הצמיחה המהירה של הרשת מגיעה בעקבות ביקוש של הקהל הישראלי לחוויה ייחודית ומפנקת בשוק האוכל המקומי" .

 

טווח מחירים:

סלטים: 59-64 ₪

ארוחות בוקר: 16-109 ₪

 פסטות: 58-78 ₪

   טוסטים: 39-59 ₪

    קינוחים: 39-79 ₪

  אלכוהול: 20-39 ₪

אודות הרשת: קפה רוטשילד הינה רשת בתי קפה בעלת 10 סניפים בפריסה ארצית מצפון ועד מרכז. הרשת הוקמה מתוך זיהוי הצורך לשירות ברמה אישית וגבוהה לתחום בתי הקפה והמסעדנות בארץ.
"נדיבות" היא מילת המפתח של קפה רוטשילד וברוח זו המנות עשירות, מלאות וגדולות. הרשת מקפידה על שימוש בחומרי גלם עונתיים וחדשנות בתפריטים. כל הלקוחות מקבלים מיד עם כניסתם לקפה, פופקורן חם וסנגריה ללא חיוב.