כותרות אחרונות
Search

רשת קפה ג'ו מציגה: תפריט קיץ 2016

בתמונה: ארוחת בוקר איכרים גלילית 59 ש"ח – צילום רונן מנגן

תפריט הקיץ של קפה ג'ו:

הרשת מציעה מגוון חידושים קולינאריים: תפריט ספיישל של כוכבי "משחקי השף" בשיתוף עם משק צוריאל, מנות מפנקות ומשקאות קיץ מרעננים במיוחד

קפה ג'ו, רשת בתי הקפה הגדולה בישראל, שהצטרפה לרשימת מותגי העל של Superbrands לשנת 2016, תציע במהלך העונה החמה תפריט אוכל עם חידושים מעניינים, מרעננים וטעימים עם מנות מושקעות המבוססות על חומרי גלם טריים ומשובחים. בג'ו יציעו לסועדים תפריט ספיישל של כוכבי "משחקי השף", בשיתוף עם משק צוריאל, משקאות קיץ מפתיעים, ולמעלה מ-70 מנות טעימות ומפנקות, כך שכל אחד ימצא את האוכל האהוב עליו.

go 2

סלט מנצ'גו 46 ש"ח – צילום: רונן מנגן

תפריט קיץ 2016:

שיתוף פעולה עם "משחקי השף" ומשק צוריאל מניב מנות נפלאות של ארוחת בוקר. המנות יוגשו בקלושים, בדומה לצורת ההגשה הנהוגה בתכנית האהובה "משחקי השף".

  • המנה של שפית יעל בגינסקי: ארוחת בוקר איכרים גלילית: פריטטה ירקות קלויים עם גבינות מלוחות ועיזים, מוגשת עם סלט איכרים, יוגורט מתובל בעשבי תבלין, לחם וחמאה, פרי, קפה ומיץ סחוט מתפוזים אדומים (59 ₪).

  • המנה של שף סלאח כורדי: מסאח'ן ג'יבנה: מאפה ערבי גלילי שטוח, מרוח בשמן זית ומעליו גבינות מלוחות, גבינת מה עז, תערובת בצל סגול עם סומק ומנצ'גו מוגש עם שקדים פרוסים, משמש מיובש וזעתר (46 ₪).

  • סלט מנצ'גו: גילופי גבינת מנצ'גו מונחים על חצאי עגבניות שרי, דפי סלק טרי, מלפפון וצנונית, פרוסות בצל וחסה בתיבול גלילי מסורתי (46 ₪).

go 3

מסאח'ן ג'יבנה 46 ש"ח צילום: רונן מנגן

מנות חדשות:

  • כרובית מטוגנת על מצע לבנה מתובלת בנענע ובצל ירוק (29 ₪).

  • טורטייה דייגים: דג פריך בטורטייה עם איולי, עגבנייה, בצל סגול וחסה. מוגש עם צ'יפס בתבלין ג'ו, חמוצים וסלסת עגבניות. המנה מוגשת עם סלט לבחירה (55 ₪).

  • סלט קינואה ופטריות: קינואה, חמוציות קצוצות, שקדים קלויים, סלק, בצל סגול, עשבי תיבול קצוצים, פטריות מוקפצות עם אגוזים ושערות בטטה. מוכן במקום ומוגש עם לחם לבחירה וחמאה (59 ₪).

  • פסטה לנטיצ'י עדשים שחורות, בצל סגול, עגבניות שרי, גבינה בולגרית ופטרוזיליה מוקפצים בשמן זית ושום. המנה הינה פסטה טריה מקמח דורום, ניתן לבחור בין פנה לפטוצ'יני (49 ₪).

go 4

קפה ג'ו – קפוא לימונענע בטעמים – צילום: רונן מנגן

משקאות קיץ: למשקאות הקיץ האהובים הסמודיס והשייקים, מצטרפים החידושים הבאים:

  • סדרת "קפוא לימונענע בטעמים" בטעמים מפתיעים ומגוונים: אבטיח ואסאי/מורנגה וספירולינה/פירות יער (18-26 ₪).

  • משקאות קפה קר בטעמים: אגוזים, קרמל, קוקוס, וניל או אייריש קרים (17/21 ₪).

  • הרשת ממשיכה במגמת הפינוק הבריא ומציעה חיזוק משקאות הקיץ בתוספת ״סופר-פוד״ כמו אסאי, ספירולינה ומורנגה (5 ₪).

  • סמודיס ללא תוספת סוכר בטעם תות-בננה (22 ₪).

קפה ג'ו:

קפה ג'ו, הרשת הגדולה בישראל המונה כ-250 סניפים ונק' מכירה, הוקמה בשנת 1997 על ידי דיוויד קליין ודב גולדפרב. הרשת מובילה את תרבות הקפה האיכותי ומציעה חווית אירוח ביתית, אינטימית וחמימה על כוס קפה גורמה משובח ואוכל איכותי המלווה בשירות אדיב ומקצועי. התפריט הדינמי והמתחדש נוצר ע"י השף הראשי של הרשת כאשר בכל מנה מושקעת חשיבה רבה, תוך סקירת טרנדים בארץ ובעולם והתאמה לחיך הישראלי. ג'ו נותנת מענה לצרכים שונים עם מנות ללא גלוטן, ללא סוכר, תפריט טבעוני ועוד. פיתוח התפריט מתבצע בצמוד לתזונאית הרשת, כאשר קיים דגש על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר.

מפעל הקפה של הרשת קולה מידי חודש מעל 30 טון קפה, אשר מוגשים כתערובות קפה ייחודיות ומשובחות בסניפי הרשת ובמאות בתי קפה, בתי מלון מובילים ומסעדות ברחבי הארץ.