כותרות אחרונות
Search

רשת 'פעמית סטור' משיקה ערכת חנוכה המשלימה את חווית האירוח בחג!

לרגל חנוכה הרשת יוצאת במבצעים מיוחדים על מגוון מוצרים  בתוקף עד 14.12.15

חנוכה בפתח  ומרבית הישראלים, דתיים וחילוניים גם יחד ידליקו נרות חנוכה בטקס כזה או אחר בחיק המשפחה. רובנו מאוד אוהבים את החג השמח והחמים הזה. איך נדאג שהחגיגה תהיה מושלמת וצבעונית?          

לרגל היום המיוחד, 'פעמית סטור', רשת החנויות המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל, משיקה ערכת חנוכה מושלמת שתשדרג לכם את שולחן החג.

pamit 6

צילום: אפרת אשל

קולקציית מוצרי חנוכה:

  • סביבון דקורטיבי גדול זהב/ כסף – 5.90 ₪

  • נרות בצורת חנוכייה (4 יח' במארז) – 18.90 ₪  מבצע השני ב-40% הנחה

  • סביבונים דקורטיביים קטנים זהב / כסף ארוז 10 יח' – 9.90 ₪

  • מגש פלסטיק גדול לסופגניות – 11 ₪

  • צלחות נייר הדפס סופגנייה – 17 ₪

  • מפיות חנוכה – 7.60 ₪

  • ראנר חנוכה – 29.90 ₪. (לחברי מועדון תינתן 20% הנחה)

  • חותכני חנוכה (3 יח') ב-9.90 שח

  • תבניות TA לסופגניות 4 יח' ב-9 שח

לדברי מוטי ראוכברגר, מנכ"ל רשת פעמית סטור: "השנה יצאנו בליין מוצרים חדש בצבעים חמים, ובהדפסים מיוחדים המאפיינים את חנוכה. בין הכלים החדשים השקנו, מגשי אירוח יפים ומרהיבים להגשת הסופגניות והלביבות. על מנת שמגש הסופגניות יראה יפה ועשיר באופן שישלים את אווירת החג, אני ממליץ להכין סופגניות או לאלה המעדיפים לקנות במילויים שונים. כיום יש מגוון רחב של מילויים לסופגניות השאובים מעולם הקינוחים והקונדיטוריות. בחנוכה יש אור גדול המשתקף  לא רק מהנרות שהדלקנו, אלא גם במגש האירוח ועיצוב שולחן החג, לכן מומלץ לפזר כמה אביזרים וקישוטים בסימן החג שיעשו את השולחן יפה וזוהר".

pamit 4

צילום: אפרת אשל

תחום המוצרים והכלים החד פעמיים התפתח מאוד בשנים האחרונות, ובישראל הוא אף מפותח יותר לעומת מדינות בעולם. אחת הסיבות לכך נובעת בעיקר מהמסורת היהודית שלנו הקשורה בהכנסת אורחים, וזאת לצד הרצון שלנו לגוון ולעצב את השולחן והאירוח ברמה גבוהה.

את "המהפכה" בתחום הכלים החד פעמיים בישראל, מובילה רשת פעמית סטור הרואה עצמה כאוטוריטה בתחום עולם האירוח והכלים החד פעמיים. החברה שמה לה למטרה לפתח מוצרים חדשניים המבוססים על מאפייני הצריכה של לקוחותיה, כדי לתת להם מענה מקסימאלי.
מהפך זה, הביא לעלייה בעשרות אחוזים בצריכת כלים ומוצרים חד פעמיים, אם בעבר אנשים נהגו לרכוש כלים חד פעמיים בסופרמרקטים השונים ששימשו כמקום כמעט יחידי בהם ניתן היה לרכוש מוצרים חד פעמיים, כיום התווספו להן חנויות נוספות  ובראשן עומדת פעמית סטור המפעילה 16 סניפים ברחבי הארץ, עם ההיצע והמגוון הגדול ביותר בישראל.

לרשימת סניפי הרשת : http://www.peamit.co.il