כותרות אחרונות
Search

רשת "פלאפל בריבוע" מחדשת את המנה הכי ישראלית ומשיקה מהלך שלוקח את הפלאפל לטיול סביב לעולם

פלאפל עולמי –By Chef Aviv Moshe

רשת "פלאפל בריבוע" מחדשת את המנה הכי ישראלית ומשיקה מהלך שלוקח את הפלאפל לטיול סביב לעולם 

 

פלאפל בריבוע משיקה את פלאפל עולמי עם השף אביב משה – צילום: יח"צ

הרשת תשיק מהלך ראשון מסוגו בישראל שיתוף פעולה אסטרטגי עם השף אביב משה, אשר הרכיב 4 מנות פלאפל ייחודיות בטעמים חדשים בהשראת מטבחים מסביב לעולם

בין המנות שתוגשנה ב 22 סניפי  הרשת בחודשים הקרובים:
פלאפל תאילנדי, פלאפל איטלקי, פלאפל אמריקאי ופלאפל יווני

 

רשת פלאפל בריבוע – פלאפל תאילנדי בשיתוף השף אביב משה – צילום דן לב

רשת "פלאפל בריבוע", רשת הפלאפל המובילה והגדולה בישראל, משיקה מהלך ראשון מסוגו בישראל אשר לוקח את המאכל המיתולוגי, מעמודי התווך של הישראליות – הפלאפל – למסע סביב העולם.

 

המהלך החדש, תחת השם: "פלאפל עולמי", יציג 4 מנות קונספט חדשות, פרי ידו של השף אביב משה, השואבות את השראתן ממטבחי העולם ובעלות אינטרפרטציה חדשנית ומקורית למנת הפלאפל המוכרת. מנות הפלאפל החדשות יתבססו על ריבועי הפלאפל המוכרים של הרשת וישודרגו בתוספות מלאות טעם עם חומרי גלם איכותיים ובהתאם לקונספט של המנה.

המהלך כולל פיתוח של 4 פיתות ייחודיות, בטעמים משתנים, בשיתוף מאפיית אנג'ל, להשלמת המנות הקונספטואליות. בין מנות הפלאפל החדשות:

 

צילום: דן לב

 

  • פלאפל תאילנדי – פיתה עם גראם מסאלה, סלט פלפלים עם ג'ינג'ר, בוטנים, גפרורי שקדים סויה וסילאן, טופו מוקפץ, ויניגרט קארי ירוק כוסברה וריחן.

  • פלאפל יווני – פיתה עם זעתר ושומשום, סלט חצילים עם פלפל קלוי בצל ומלפפון כבוש, רוטב צזיקי עיזים, עלי גפן חמים, רוקט ושמן זית.

  • פלאפל איטלקי – פיתה עם עגבניות מיובשות בשמן זית, עגבניות שרי, פלפלים קלויים, בייבי מוצרלה, פסטו, צנוברים, בזיליקום וארטישוק צעיר.

  • פלאפל אמריקאי – פיתה עם פלפל חלפיניו, ברביקיו חרדל, חסה אייסברג, בצל סגול, עגבניה טרייה, מלפפון כבוש וטבעות בצל.

 

מחיר מנה: 26₪

גיא יקר בעלי פלאפל בריבוע – צילום: גל חרמוני

גיא יקר, הבעלים של רשת "פלאפל בריבוע": "מזה 69 שנים שהפלאפל, המנה הלאומית של ישראל, שומרת על שגרתיות ומסורתיות. עם הקמת הרשת חרטנו על דגלנו להיות שונים בנוף של הפלאפליות בישראל ולהציג חדשנות שטרם נראתה בענף, הן בנראות הסניפים, והן בהקפדה על חומרי גלם איכותיים ועל חוויית לקוח יוצאת דופן. עתה אנו עושים צעד נוסף ומעניקים למנה המיתולוגית וורסיה ייחודית וחדשנית בה הטעם הישראלי פוגש ומתמזג עם טעמים ממדינות אחרות בעולם. השף אביב משה, הפך את החלום למציאות ויחד איתו יצרנו תפריט של 4 מנות פלאפל עולמיות, כאשר כל אחת מהן משלבת את הטעמים המסורתיים של אותן מדינות עם הטעם הכי ישראלי. אנו משוכנעים שהמהלך יתחבב על הציבור הישראלי אשר פתוח יותר מתמיד לשילוב טעמים חדשים".

 

מהלך "פלאפל עולמי" יתקיים בכל 22 סניפי הרשת. המנה הראשונה שתושק תהיה המנה התאילנדית ולאחריה יושקו יתר המנות.

 

בנוסף, לקוחות אשר יזמינו את המנות החדשות יזכו להשתתף בהגרלת כרטיסי טיסה ליעדים לפי המנות השונות. לדוגמא: כרטיס טיסה לתיאלנד, איטליה ועוד…

 

אתר הרשת www.falafelbaribua.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/falafelbaribua

 

אודות – רשת "פלאפל בריבוע"

רשת "פלאפל בריבוע" נוסדה בשנת 1995 מתוך אהבה גדולה למאכל הישראלי האהוב- פלאפל –  ומתוך רצון ליצור רשת פלאפל שונה ומיוחדת, הן ברמת חומרי הגלם האיכותיים,  הקונספט והעיצוב והן ברמת חווית הלקוח. הרשת מונה כיום מעל ל- 22 סניפים בפריסה ארצית, תוך שמירה על חדשנות, עיצוב מקורי, הגשה צבעונית ותפריט רחב ומגוון. הרשת עושים שימוש בלתי מתפשר בחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר וללא חומרים משמרים, ומציעה חווית אכילה ייחודית, מהנה ובריאה.