כותרות אחרונות
Search

רשת עדן טבע מרקט משיקה בסניפיה: סדרת מוצרי רחצה "ירוקים" ידידותיים לסביבה – צילומים: אסף לוי

רשת עדן טבע מרקט משיקה בסניפיה: סדרת מוצרי רחצה "ירוקים" ידידותיים לסביבה

הסדרה כוללת: סבון ידיים, שמפו וג'ל רחצה  צמחי לילדים ותינוקות, סבון רחצה, שמפו צמחים, מרכך שיער צמחי.

מוצרי הסדרה ימכרו במבצע מיוחד לחגים מוצר שני ב-50% המבצע יחל מה- 12.9 ועד ה- 30.10

צילומים: אסף לוי

עדן טבע מרקט, רשת חנויות הבריאות המובילה בישראל למכירת מזון בריא, אורגני וטבעי.  משיקה  בסניפיה, סדרת מוצרי רחצה, "ירוקים", ידידותיים לסביבה,  של חברת כליל הידועה באיכות מוצריה הידידותיים לסביבה ומיוצרים תחת תקן מים אפורים. ועשויים מחומרים טבעיים המאפשרים לנו להגן על עצמינו ועל ילדינו. בזכות היעדר של SLS, נגזרות נפט וכימיקלים נוספים ,מאפשרת לגופינו לקיים מחזור חיים תקין.

סדרת המוצרים כוללת: סבוני ידיים טבעיים, שמפו וג'ל רחצה צמחים לילדים ותינוקות, סבוני רחצה צמחיים, שמפו צמחי ומרכך שיער צמחי. הסדרה מגיעה במגוון ריחות שונים ומוצעת במחירים נוחים לכל כיס. וימכרו במבצע מיוחד לחגים מוצר שני ב-50% המבצע יחל מה- 12.9 ועד ה- 30.10.

סדרת הרחצה מותאמים לניחוח ארץ ישראלי ולא במקרה מיוצרים במפעל בדרום הארץ. המוצרים בטוחים לשימוש האדם ושומרים על איכות הסביבה. המוצרים מבוססים על תמציות שמנים וצמחים טבעיים ואינם מכילים כימיקלים מבוססי נפט, מלחים, כלורידים וחומצות שאינן אורגניות.

סדרת מוצרי הרחצה כוללים חומרים מתכלים ונותנים מענה לטובת אלו הממחזרים את המים מהניקיונות ומעבירים הישר להשקיית הגינה. לשימוש במוצרים מתכלים יתרונות רבים: אכילה ושתייה בכלים נקיים אשר אין דאגה כי על גבם עדיין מצויים חומרים מסוכנים, חיסכון במים וכסף לשם השקיה, וחינוך ילדינו בשמירה על  הסביבה ומחזור ועוד. המעבר אל מוצרים מתכלים הוא הצעד הראשון למען שמירה על האדמה, שהיא מקור החיים של כולנו.

המוצרים בסדרה

שמפו צמחי לילדים ותינוקות
שמפו אל דמע מתאים לתינוקות ולילדים, בטוח לשימוש ללא חומרים סינתטיים , ללא חומרים משמרים , וללא SLS. נוסחה ייחודית השומרת על עור הקרקפת, בעיקר לאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. לא נוסה על בעלי חיים. מומלץ מאוד.

המחיר: 29.9 ₪ במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

edent 5

צלם: אסף לוי

ג'ל רחצה צמחי לילדים ותינוקות
ג'ל רחצה צמחי המתאים לתינוקות ולילדים, בטוח לשימוש ללא חומרים סינתטיים , ללא חומרים משמרים , וללא SLS. נוסחה ייחודית השומרת על עור הגוף, בעיקר לאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. לא נוסה על בעלי חיים. מומלץ מאוד.

המחיר :29.9  ₪ במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

סבון רחצה צמחי תה ירוק ושמן זית
סבון רחצה טבעי בריח תה ירוק ושמן זית. מעולה לטיפוח העור, עשיר בלחות, עדין וקטיפתי. עשוי מחומרים טבעיים בנוסחה ייחודית של תמציות צמחים: תה ירוק, שמן זית, לבנדר ופאפיה. מתאים לכל הגילאים, ולאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. אינו מכיל SLS וכימיקלים. לא נוסה על בעלי חיים.

המחיר: 29.9₪ במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

סבון רחצה צמחי פפאיה-מנדרין
סבון רחצה טבעי בריח פפאיה-מנדרין. מעולה לטיפוח העור, עשיר בלחות, עדין וקטיפתי. עשוי מחומרים טבעיים בנוסחה ייחודית של תמציות צמחים: פפאיה, מנדרין, שמן זית ולבנדר. מתאים לכל הגילאים, ולאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. אינו מכיל SLS וכימיקלים. לא נוסה על בעלי חיים.  

המחיר: ₪ 29.9  במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

 

שמפו צמחי הדרים
שמפו טבעי הדרים בעל נוסחה ייחודית המגינה על השערה ועל עור הקרקפת. השמפו מיועד לכל סוגי השיער ובמיוחד לשיער יבש. מכיל תמציות של פירות הדר, תה ירוק, לבנדר, פאפיה ושמן זית. השמפו מתאים לכל הגילאים ולאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. אינו מכיל SLS וכימיקלים. לא נוסה על בעלי חיים.

המחיר: 29.9₪ במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

 שמפו צמחי לבנדר
שמפו טבעי לבנדר בעל נוסחה ייחודית המגינה על השערה ועל עור הקרקפת. השמפו מיועד לכל סוגי השיער ובמיוחד לשיער שמן. מכיל תמציות של לבנדר, תה ירוק, פאפיה, פירות הדר ושמן זית. השמפו מתאים לכל הגילאים ולאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. אינו מכיל SLS וכימיקלים. לא נוסה על בעלי חיים.

המחיר: 29.9₪ במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

edent 4

צלם: אסף לוי

שמפו צמחי למניעת קשקשים
שמפו טבעי למניעת קשקשים בעל נוסחה ייחודית המגינה על השערה ועל עור הקרקפת. מכיל תמציות של , לבנדר, תה ירוק, פאפיה, פירות הדר ושמן זית. השמפו מתאים לכל הגילאים ולאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. אינו מכיל SLS וכימיקלים. לא נוסה על בעלי חיים.

המחיר: 29.9₪ במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

מרכך שיער צמחי
מרכך לטיפוח ושיקום השיער, עשוי מחומרים טבעיים בנוסחה ייחודית של תמציות צמחים המזינות ומטפחות את עור הקרקפת. מתאים לכל הגילאים ולאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. רכיבים: תמציות של תה ירוק לבנדר, פירות הדר ושמן זית. אינו מכיל SLS וכימיקלים. לא נוסה על בעלי חיים.

המחיר29.9₪ במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

edent 3

צלם: אסף לוי

סבון ידיים צאנדריקה חום

"הפיל החום" – סבון סנדלווד מומלץ להקלה על עור יבש, מגורה, דלקתי וסדוק מסייע ומקל במצבי אקנה, דרמטיטיס, פסוריאזיס וסבוריאה. הסבון מכיל תערובת של 7 תמציות לסיוע לטיפול בפגעי עור. אינו מכיל חומרים משמרים, צבעים או ריחות מלאכותיים, שומנים מן החי ודטרגנטיים. לא נוסה על בע"ח. לשימוש חיצוני בלבד. לא נוסה על בעלי חיים.

המחיר: 12.9₪ במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

edent 2

צלם: אסף לוי

סבון ידיים צאנדריקה ירוק
משווק בהצלחה בהודו וברחבי העולם. הסבון מבוסס על תמציות צמחים איורודיות אותנטיות, בשילוב עם שמנים צמחיים איכותיים. אינו מכיל חומרים משמרים, צבעים או ריחות מלאכותיים, שומנים מן החי ודטרגנטיים. מרגיע לאחר חשיפה ארוכה לשמש ומשמן את עורך. לא נוסה על בע"ח, לשימוש חיצוני בלבד. לא נוסה על בעלי חיים.

המחיר: 12.9₪ במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

סבון ידיים- בריח פרחים לבנים
סבון ידיים "כליל" ללא SLS, צבעי מאכל וחומרים סינתטיים לטיפוח העור, עשיר בלחות, עדין וקטיפתי. עשוי מחומרים טבעיים בנוסחה ייחודית של תמציות פרחים לבנים. מתאים לכל הגילאים, ולאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. מוצר שחובה בכל בית. לא נוסה על בעלי חיים.

המחיר: 17.9 ₪ במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

edent 1

צלם: אסף לוי

סבון ידיים- הדרים
סבון ידיים "כליל" ללא SLS, צבעי מאכל וחומרים סינתטיים לטיפוח העור, עשיר בלחות, עדין וקטיפתי. עשוי מחומרים טבעיים בנוסחה ייחודית של תמציות הדרים מתאים לכל הגילאים, ולאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. מוצר שחובה בכל בית. לא נוסה על בעלי חיים.

המחיר: 17.9₪ . במבצע מיוחד לחגים: מוצר שני ב 50% הנחה!

 בימים אלו, השיקה עדן טבע מרקט מועדון החברים חדש אשר יעניק לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. 5% הנחה בקניה מעל 300 ₪ ו- 10% הנחה בקניה בסך של 600 ₪ ומעלה והנחה זהה ברכישה. עלות הצטרפות למועדון היא 49.9 לשנה.

ניתן להשיג בכל סניפי רשת עדן טבע מרקט ברחבי הארץ.

http://www.edenteva.co.il/