כותרות אחרונות
Search

רשת סטימצקי תציע ספרי קריאה ב-10 שקלים

רשת סטימצקי תציע ספרי קריאה ב-10 שקלים

במסגרת הפרויקט "תקרא תצליח" המשותף לבנק הפועלים ורשת סטימצקי, תציע הרשת 10 ספרים לילדים ולנוער ב-10 שקלים לכל ספר

*********

רשת סטימצקי ובנק הפועלים יוצאים גם השנה בפרויקט "תקרא תצליח" שיתמקד ברכישת ספרים במחיר מוזל במטרה לעידוד הקריאה בישראל. במסגרת  השיתוף פעולה, רשת סטימצקי, תציע לרכוש באחת מחנויות הרשת  10 ספרים לילדים ולנוער ב- 10 שקלים בלבד לכל ספר.

.

בין הספרים ניתן למצוא את "אריה הספריה",  "עלילות הרשלה", "לרעות יש כבר סבלנות", "ממציאים ומגלים" – אלברט איינשטיין, "הממלכה הסודית 1 הארמון המכושף ", "ככה זה בעברית", "סודות הכדורגל של נועם", "מואנה", "סמי הכבאי החלוצים של פונטי פנדי", "סוד הגן הנעלם".

.

לדברי שירה בכר, מנהלת השיווק בסטימצקי : "אנו גאים גם השנה לצאת בפעילות משותפת עם בנק הפועלים במסגרת פרויקט "תקרא תצליח" שיתקיים בכל חנויות סטימצקי ולהציע לקהל לקוחות הבנק  הטבה חינוכית וייחודית, המאפשרת רכישה של ספרי ילדים פופולאריים מתוך מבחר מגוון ובמחיר השווה לכל כיס. אנו רואים בקריאת ספרים מקור לרכישת ידע בנושאים שונים ומגוונים, וכן ככלי להישגים לימודיים גבוהים, ומתוך תפיסה זו רשת סטימצקי תמשיך לפעול לעידוד הקריאה גם בעתיד".

.

הפרויקט "תקרא תצליח" תוכנן במטרה להנגיש את מיטב הספרים  בקרב קהלים רחבים ככל האפשר ולהגביר את הקריאה בישראל. הקריאה הינה הרגל נרכש וככל שהילד נחשף לספר כבר בהיותו מגיל צעיר מרבית הסיכויים שהוא ימשיך לקרוא גם בבגרותו.

.

הפרויקט יתקיים במהלך כל חודש דצמבר והוא יכלול גם  הצבת עמדות ממותגות של "תקרא תצליח" בסניפי סטימצקי, שילווה בקמפיין פרסום ברדיו, בעיתונות, שילוט דיגיטלי ובאינטרנט