כותרות אחרונות
Search

רשת מתחמי המציאות המדומה "VR STATION" בגלילות ובראשל"צ מזמינה את כולם לחגוג את חג פורים במציאות אחרת

מתכננים בילוי פורימי בחג פורים?

ברשת מתחמי המציאות המדומה "VR STATION" בגלילות ובראשל"צ לא צריך להתחפש כדי להרגיש במציאות אחרת! מרכיבים משקפי מציאות מדומה ומבלים בעולמות דמיוניים!

 

לרגל חג פורים הנהלת הרשת הטילה פור: בין כל המזמינים כרטיסים באתר האינטרנט לבילוי בימי החג 13.3-12.3 – יוגרלו 10 כרטיסים זוגיים לבילוי בחוויה

רשת מתחמי המציאות המדומה "VR STATION"  בגלילות ובראשל"צ מזמינה את כולם לחגוג את חג פורים במציאות אחרת, ולחוות משחקים מרתקים במציאות מדומה בטכנולוגיה מתקדמת ביותר המאפשרת אינטראקציה מדהימה בין המציאות האמתית והמציאות הדמיונית.

לרגל חג פורים הנהלת הרשת הטילה פור: בין כל המזמינים כרטיסים דרך אתר האינטרנט לבילוי בימי החג – בימים ראשון ושני 13.3-12.3 – יוגרלו 10 כרטיסים זוגיים לבילוי בחוויה.

צילום – יח"צ

מתחמי VR STATION מציעים חוויה יוצאת דופן שבה המשתתף במשחקים חווה את המציאות האמתית שלו מתמזגת במציאות הדמיונית של המשחק תוך אינטראקציה מדהימה בין שני העולמות. (בז'רגון המקצועי זה קרוי – "מיקס ריאליטי"). המתחמים מציעים מגוון רחב של משחקים המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המציאות המדומה: HTC-VIVE.

במגוון המשחקים: משחקי הרפתקאות ואקשן, משחקי יצירה, חדרי בריחה במציאות מדומה, משחקי מוזיקה ואתגר ועוד. המשחקים מתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד – מגיל 6 ועד גיל 80 ויותר. ישנם גם משחקים שאפשר לחוות בקבוצה (עד 4 אנשים) בעולם דמיוני אחד תוך ביצוע משימות משותפות, המספקים חוויה מיוחדת במינה. משך המשחקים – חצי שעה או שעה.

סרטון להמחשה:

https://youtu.be/AZ-JdCt8_xg

המתחמים מעוצבים בקו עיצוב ייחודי – כתחנת רכבת תחתית, וחוויית הנסיעה משתלבת בשיגור של כל שחקן לעולם הדמיוני שבו הוא בוחר לשחק. קונספט הנסיעה ברכבת התחתית מקיף את החוויה כולה.

במתחם VR STATION בסינמה סיטי בגלילות 7 עמדות של  HTC VIVE שמאפשרות לשחקן להיכנס לעולמות הדמיוניים שבחר בעמדות מעוצבות ויפות המספקות פרטיות.

צילום – יח"צ

במתחם בגלילות מוצעות אטרקציות וחוויות נוספות של מציאות מדומה:

* "פחד גבהים" – אטרקציה מדהימה שבה המשתתף הולך על קורה בגובה הרצפה כדי להציל חתלתול שנמצא בקצה הקורה. המשימה פשוטה לכאורה, אולם משקפי המציאות מדומה שמרכיב השחקן מעלים אותו במעלית לגובה של כ-120 קומות והוא מרגיש שהוא יוצא מהמעלית ונדרש ללכת על פיגום בגובה עצום. זוהי חוויה עוצמתית למבוגרים ולצעירים גם יחד.

* כסאות סימולטור – המשתתף צופה בסרט מציאות מדומה מרהיב של נסיעה ברכבת הרים ב-360 מעלות, תוך כדי ישיבה על כיסא סימולטור הנע בסנכרון עם הסרט. משך הסרטים כ-5 דקות. החוויה מתאימה בעיקר לילדים. ישנם גם סרטים המתאימים לפעוטות בגילאי 5-3.

מתחם VR STATION בראשל"צ ממוקם במתחם חדרי הבריחה "אניגמה", המציע מגוון חדרי בריחה מרתקים המדורגים בין עשרת חדרי הבריחה הטובים בישראל (פארק היורה, אינדיאנה ג'ונס, הצוללת). מתחםVR STATION  בראשל"צ הוא מתחם המציאות המדומה הגדול בישראל ויש בו עשר עמדות פעילות.

צילום – יח"צ

הסניפים בראשל"צ ובגלילות מציעים גם פעילות לחברות ולארגונים, ימי הולדת וימי גיבוש.  

המתחמים נגישים לאנשים הנעזרים בכיסא גלגלים.

מחירים: מציאות מדומה (בשני המתחמים): 70 ₪ לחצי שעה, 130 ₪ לשעה שלמה.

סימולטור רכבת הרים – (במתחם גלילות) – 30 ₪. אטרקציית פחד גבהים (במתחם גלילות): 25 ₪.

שעות פתיחה: ימים א–ו: בשעות 11:00–2:00 בלילה. יום שבת: מהשעה 9:00 בבוקר עד 2:00 בלילה.

כתובות: הסניף בגלילות – סינמה סיטי גלילות,  הסניף בראשל"צ – רח' יוסף ספיר 9.