כותרות אחרונות
Search

רשת "משקפים בשנקין" מציגים ליין חדש ומהפנט לקראת חג האהבה…..

חגיגות אהבה ברשת "משקפיים בשנקין"

רשת "משקפים בשנקין" מציגה ליין חדש ומהפנט לקראת חג האהבה הבין לאומי

רשת  המשקפיים "משקפיים בשנקין" מציעה לאוהבים לרגל חג האהבה הבין לאומי, ה"וולנטיין דיי" פתרון מושלם ליום הזה שכולו אהבה ומתנות.

אתם מוזמנים לפנק ולהפתיע את בן או בת הזוג וכן אפילו את עצמכם במשקפיים מדהימים שלא תוכלו להישאר אדישים אליהם. המסגרות האדומות, הוורודות והלבנות של "משקפיים בשנקין" ישדרו לבני הזוג את האהבה הגדולה שיש לכם כלפיהם  ויראו להם עד כמה אתם באמת אוהבים אותם.

צילום: יח"צ

הקולקציה החדשה של רשת "משקפיים בשנקין" מציעה מגוון רחב של צבעים ודגמים ייחודים. כל זוג משקפיים נבחר בקפידה על מנת לאפשר ללקוח לקבל את הטוב ביותר בעולם האופטיקה.

צילום: יח"צ

הנהלת רשת "משקפיים בשנקין" מזמינה אתכם הצעירים והצעירים ברוחם להגיע לחנות עם בת הזוג או לבד  ושם ידאגו להתאים לכם את המשקפים שהכי מתאימים לתווי הפנים שלכם, ללוק ולאופי שלכם ובזכותם תוכלו להתאהב מחדש.

צילום: יח"צ

חג האהבה הבא עלינו לטובה מאפשר לכם לאהוב לא רק את בן / בת הזוג שלכם אלא בעיקר לאהוב את עצמכם. אם את רוצים לגלות מחדש את עצמכם ולאהוב את מה שאתם רואים במראה או חושקים בשינוי הלוק שלכם, צוות העובדים ברשת "משקפיים בשינקין" ישמח לעזור לכם לבחור את משקפי השמש או הראייה החדשים שלכם כדי שתוכלו לראות את העולם טוב יותר ובעיקר להראות טוב יותר וורוד יותר.

 

ניתן להשיג: "משקפיים בשינקין" רח' שנקין9 ת"א.אבן גבירול 185 ת"א. שבזי 53 ת"א

אתר אינטרנט:  www.shenkinglasses.co.il

פייסבוק: משקפיים בשינקין. אינסטגרם: shenkinglasses

טלפון: 03-5285333