כותרות אחרונות
Search

רשת מרפאות כללית סמייל פותחת מרפאת ילדים חדשה מסוגה בבאר שבע

קרקסמייל – מעלים חיוך על פני הילדים

רשת מרפאות כללית סמייל פותחת מרפאת ילדים חדשה מסוגה "קרקסמייל"- מרפאה מיוחדת לילדים המעוצבת כקרקס בסניף בית הנשיאים בבאר שבע

ברשת מרפאות כללית סמייל חושבים על הילדים.  הרשת פותחת באופן רשמי את מרפאת השיניים "קרקסמייל" באירוע פתיחה חגיגי שיתקיים בחודש נובמבר

מרפאת קרקסמייל – מרפאת שיניים לילדים הראשונה מסוגה בעיר באר שבע.

 רשת מרפאות כללית סמייל משקיעה משאבים ומאמצים רבים לפתיחת מרפאות שיניים בעיצוב ייחודי המותאם לילדים, הנותנות מענה לצרכיהם בבואם לביקור במרפאת השיניים.

בימים אלו הרשת משיקה מרפאת ילדים בקונספט ראשוני ובלעדי מסוגו בבית הנשיאים בבאר-שבע. מרפאת הילדים מצטרפת למרפאת המבוגרים של כללית סמייל בבית הנשיאים, אך תתפקד כיחידה נפרדת.

smaili-2

צילום: יח"צ

 המרפאה החדשה  מעוצבת כקרקס שמח וצבעוני המזמין את הילדים להיכנס באווירה נעימה לטיפולי שיניים. הרעיון בעיצוב הוא להפחית את סף החרדה והלחץ של הילדים מטיפולי השיניים ושהם ירגישו כי הם נמצאים במקום שמח ותוסס שלא מזכיר מרפאה. במרפאה  ישנה פינת המתנה מרווחת עם מגוון משחקים המשלבים אלמנטים של פארק שעשועים  ואף קיר צילום בדמות ליצן.

מרפאת השיניים החדשה מציעה את כל טיפולי השיניים לילדים: בדיקות תקופתיות, צילומי רנטגן, הדרכה בהיגניית הפה, ניקוי אבנית, סתימות, טיפולי שורש ועוד מגוון טיפולי שיניים נוספים..

במרפאה צוות רופאים ואחיות שהינם מוסמכים לטיפול בילדים וכן שני רופאים מומחים לרפואת שיניים בילדים מתחום הפדודונטיה.

מרפאת 'קרקסמייל' ממוקמת בשדרות רגר 22, קומה 4, בניין בית הנשיאים, באר שבע

טלפון המרפאה: 08-6450750 , שלוחה 2