כותרות אחרונות
Search

רשת מסעדות השווארמה "בנדורה" פותחת שלושה סניפי רשת חדשים……

רשת מסעדות השווארמה "בנדורה" פותחת שלושה סניפי רשת חדשים ברחבי הארץ ופועלת לפתיחת מסעדת דגל במתחם שדה התעופה נתב"ג

רשת מסעדות השווארמה "בנדורה" בבעלות איש העסקים ציקי שפירא, המונה כיום 45 מסעדות ברחבי הארץ, בודקת בימים אלו אפשרות לפתוח באמצעות זכיין מסעדת דגל של הרשת במתחם הקניות וההסעדה של אולם הנוסעים בשדה בתעופה נתב"ג טרמינל 3. שטח המסעדה יהיה כ-70 מ"ר , מתוכם 42 מ"ר מחסנים + שטח ישיבה ציבורי.

עפ"י נתוני רשות שדות התעופה שכר הדירה מוערך בכ-2.5 מיליון ש"ח ומעלה לשנה עם חוזה ל-6 שנים, כאשר המחזור העסקי הצפוי של המסעדה מוערך בכ-10 מיליון ש"ח בשנה. תנועה צפויה ב-2016 כ 7,850,000 נוסעים.

הרשת פותחת בימים אלה שלושה סניפי רשת חדשים בהשקעה כוללת של כ-1.7 מיליון ש"ח ובכך היא מגיעה לפריסה של 45 מסעדות ברחבי הארץ. הסניפים החדשים נפתחים ברובע היהודי בסמוך לכותל בירושלים, סניף עסקי ברמת החייל בת"א , וסניף בבאר טוביה .

bandora 3

צילום- מורג ביטן

הסניף ברובע היהודי בסמוך לכותל המערבי בירושלים משתרע על שטח של 80 מ"ר , עוצב באוירה ירושלמית אותנטית בהשקעה של כ-450 אלף ש"ח. שכ"ד 30,000 ש"ח.

הסניף ברמת החייל, ברח הברזל בת"א הינו הסניף העסקי הראשון של הרשת , משתרע על שטח של 150 מ"ר ובפתיחתו השקיעו 750,000 ש"ח.  שכ"ד 18,000 ש"ח לחודש.

הסניף בבאר טוביה משתרע על שטח של 140 מ"ר ובפתיחתו השקיעו 500,000 ש"ח. שכ"ד 15,000 ש"ח בחודש.

רשת השווארמה "בנדורה" הינה שחקן חדש בתחום מסעדות השווארמה ומאופיינת בחדשנות ורעננות של מטבח השווארמה המסורתי ומציעה לראשונה בישראל בשר שווארמה איכותי שניצלה על גחלים המעניק לבשר טעמים וארומה יחודיים כפי שמכינים שווארמה במסעדות אותנטיות בתורכיה.

הרשת מציעה 2 סוגים של שווארמה- שווארמה מבשר עגל צעיר וצנוברים ושווארמה פרגיות, כאשר הבשרים עוברים תהליך תיבול מסורתי- תהליך שגורם לבשר להיות רך, עסיסי ובעל טעם אותנטי.