כותרות אחרונות
Search

רשת כרמל Floor Design משיקה קולקציית שטיחים לחורף 2016-2017

רשת כרמל Floor Design משיקה  קולקציית שטיחים לחורף 2016-2017

 ******

רשת כרמל Floor Design, המתמחה בפתרונות חיפוי לבית ולחוץ ויצרנית השטיחים היחידה והמובילה בישראל, משיקה לקראת עונת החורף את קולקציית השטיחים החדשה שלה לחורף 2016-2017. קולקציית השטיחים כוללת מספר סדרות שטיחים בסגנונות עיצוב משתנים ובהתאם לטרנדים אחרונים בעולם העיצוב.

"השטיח הוא אלמנט בלתי נפרד מעולם אופנת הבית, משתלב בכל חלל, מעניק צבע ועניין, יוצר תחושה חמה ואינטימית ומעניק מדרך נעים" מספרת אסנת סופר, מעצבת ראשית ברשת כרמל Floor Design. "המגמה הכללית של עיצוב השטיחים השנה מתייחסת לשטיח כמוצר אופנתי המתעדכן ומתחלף לעיתים תכופות יותר מבעבר" מוסיפה סופר.

.

בין הסדרות החדשות שמשיקה הרשת:

סדרת סוהו: שטיחים מסוג "Semi Shaggy", שגי נמוך במגע רך וקטיפתי. הסדרה מאופיינת בדגמים בסגנון שבטי בהשראת שטיחי ברבר מרוקאים, המשתלבים עם גוונים שקטים כמו שנהב ואפור, לצד נגיעות צבע של כחול, כתום ותכלת.

 .

סדרת אקווארל: סדרה במראה קטיפתי עם נגיעות בוהקות של אפור כסוף לגווניו. הסדרה משלבת סוגים שונים של טקסטורות בשילובים של מבריק ומט. הדגמים מודרניים עם עיטורים בסגנון אורנמנטיקה גיאומטרית עכשווית.

 

carmeel-3

צילום: יח"צ

סדרת פרסקו: סדרה המתאפיינת במוטיבים שבטיים. בסדרה מופיע צבע כחול אופנתי (כחול דיו) כאשר כל סיב בפני עצמו הוא מולטיקולור (בעל מספר גוונים), שמעניקים לשטיח טקסטורה מורכבת.

.

עוד מוסיפה סופר: "השנה מאופיינת ביותר צבעוניות. אם בעבר הבז' והאפור היו דומיננטיים, היום המגמה היא להוסיף צבעים, גם ברקעים של השטיחים, אבל בעיקר במוטיבים ובדוגמאות.

.

.הכחול, שהחל להראות בשנה שעברה, מקבל השנה חיזוק והוא ללא ספק הצבע הדומיננטי של השנה. לצידו הכתום, הופך להיות גם הוא חשוב ומופיע בשילוב עם גווני מוקה וביחד עם הכחול הדומיננטי גם הוא.

carmel-1

צילום: יח"צ

הבשורה החדשה הינה הצהוב "כורכום" המופיע כרקע או כמוטיב לצד האפור הקלאסי. המראה המחוק והמיושן שמקורו בהשראה משטיחים עתיקים ממשיך ללוות את עיצוב השטיחים גם השנה. אלמנט נוסף השנה מתייחס לטקסטורות השטיח. אלו מהוות מרכיב מרכזי במרקם השטיחים, אם בעבר שטיחי השאגי היו דומיננטיים, כיום נוספו טכנולוגיות חדשות היוצרות שטיחים נמוכים וצפופים המהווים אטרקציה בשוק השטיחים העולמי".

 

להשיג ברשת חנויות 'כרמל Floor Design' ברחבי הארץ

www.carmelfloor.co.il