כותרות אחרונות
Search

רשת חצי חינם חוגגת את כניסתו של המותג "הגבינות של נני" למעדניה ומשיקה מגוון רחב של גבינות חדשות לחג השבועות

רשת חצי חינם חוגגת את כניסתו של המותג "הגבינות של נני" למעדניה ומשיקה מגוון רחב של גבינות חדשות לחג השבועות  

שלל גבינות איכותיות, מקומיות ותוצרת חוץ, במעדנייה ובמקררי הגבינות במחירים אטרקטיביים במיוחד בחצי חינם

לכבוד חג השבועות רשת חצי חינם מגדילה את מגוון הגבינות ב-50 גבינות חדשות מיובאות ואיכותיות במעדניות וגבינות ארוזות במקררים בכל סניפיה.

ייבוא הגבינות הינו משלל ממדינות וניתן למצוא במבחר גבינות כמו ברס בלו של חברת BONGRAIN-SAVENSIA, גבינה כחולה רכה בעלת תפרחת לבנה ומתאימה למגש גבינות, לזניות ופסטות. גבינת קממבר של חברת ISIGNY STE MERE מחבל נורמנדי שבצרפת, גבינה רכה המיוצרת לפי שיטה מקורית ועתיקת יומין ומתאימה להקרמה מעל קישים ותפוחי אדמה בתנור.  100% גבינות עיזים למריחה "פירמידה" של חברת EURIAL, בטעם טבעי ובתוספת שום ועשבי תיבול, בעלת טעם עדין ותפאר כל כריך/טוסט ורטביי פסטה עשירים.

יתרה מכך, הצטרף למגוון המעדנייה של חצי חינם המותג גבינות גורמה מסביב לעולם "הגבינות של נני". המותג כולל 26 גבינות המיובאות מספרד, אנגליה, הולנד וקפריסין כגון: גאודה מקורית מהולנד, מתאימה למילוי מאפים והשבחת מרקים ורטבים, כריכים וטוסטים. מנצ'גו מאזור לה מנצ'ה בספרד (100% גבינת כבשים), ובעלת תקן מקור מוגן PDO ומתאימה להקרמה של קישים ומרקים, מאפים או מוסקה. גבינת צ'דר (כתום, לבן וטריפל צ'דר) חצי קשה מחלב פרה, מתאימה לגירוד מעל סלטים טריים, מאפים וקישים על בסיס גבינות וכמובן בכריכים וטוסטים. כמו כן, מגוון גבינות 100% חלב עיזים המתאימות להקרמה, כתוספת לסלט מרענן, פרוסות גבינת עיזים על פיצה לוהטת בליווי יין אדום, ישדרגו את הארוחה.

הגבינות מיובאות ע"י חברת סיימן !

מעדניית הגבינות של חצי חינם משמשת כאחת ממחלקות הדגל ברשת ומציעה לחג מגוון גבינות טריות במבצעים והנחות חסרי תקדים לדוגמה: גבינה צפתית וגבינה בולגרית תנובה רק ב- 1.90 ₪ ל -100 גרם (כ-50% הנחה), גבינת שמנת גד רק ב- 2.90 ₪ ל- 100 גרם, גבינת פטה עזים צוריאל רק ב- 5.40 ₪ ל- 100 גרם, גבינת פרמז'ן תנובה רק ב- 4.90 ₪ ל- 100 גרם, גבינת מוצרלה גד רק ב- 5.90 ₪.

אורית שלום בג סמנכ"לית השיווק של הרשת מציינת: "אנו מאמינים כי חשוב להיות קשובים לצרכים של לקוחותינו ולאחר ששמנו לב לכך שקיימת מגמה של גידול בביקוש למוצרים טריים על ידי קהל הלקוחות, בחרנו להעניק מגוון של מבצעים והנחות במעדניית הגבינות הטריות והאיכותיות שלנו וגם להרחיב את ההיצע הקיים."