כותרות אחרונות
Search

רשת ורדינון פותחת את הקיץ עם קולקציית מגבות חוף אופנתיות, מגוון מצעי ג'רסי לילדים ונוער ושמיכות מזגן חדשניות במחירים שאסור לפספס! – צילום: תמי בר שי

Every Summer Has a Story

סיפורי הקיץ של ורדינון

רשת ורדינון, המותג המוביל בתחום אופנת הבית, פותחת את הקיץ   עם קולקציית מגבות חוף אופנתית,  מגוון מצעי ג'רסי לילדים ולנוער  ולמי שאוהבים לישון עם מזגן: ה- COOL AIR – שמיכות המזגן החדשניות  במחירים שאסור לפספס!  

 *********************************

במצעד החוף של ורדינון בקיץ 2017 תמצא קולקציה יפיפייה של מגבות חוף צבעוניות הכוללת: מגבת מעוצבת וקלה שהופכת לתיק ים אופנתי וכרית חוף נוחה, בנוסף מגוון מגבות חוף עגולות בעיצוב טרנדי וצבעוני בקוטר 160 ס"מ ומגבות חוף ענקיות 70/170 ס"מ במרקם ייחודי הדוחה חול.

והמחיר:  מגבות עגולות – 79.90 ₪, מגבות-תיק ומגבות ענק – 59.90 ₪ בלבד!

צילום: תמי בר שי

  למגבות של ורדינון מוניטין רב שנים בזכות איכותן ועמידותן בפני כביסות רבות והן מגיעות במגוון רחב של צבעים ובעיצובים ייחודיים.

בקיץ מול המזגן מתכרבלים עם שמיכת המזגן  COOL AIR החדשנית, שהיא פתרון מושלם ללילות הקיץ החמים בהם ישנים עם מזגן דולק. ללילות כאלה בדיוק מציעה ורדינון את שמיכת המזגן שהיא קצת יותר עבה משמיכת מעבר רגילה, אך דקה יותר משמיכת חורף חמה, בזכות מילוי המיקרופייבר המדמה פלומה והמשולב בפסי רשת לאיוורור המקנה איזון מושלם של החום.

מחיר שמיכת יחיד – 219.9 ₪ /  שמיכה זוגית – 299.9 ש"ח 

צילום שירה רז

החופש הגדול הוא סיבה טובה לפנק את הילדים במבחר מצעי ג'רסי יפיפיים העשויים 100% כותנה סרוקה, נעימים למגע, נמתחים בקלות על המיטה ונשארים מהודקים בזכות הגומי שבקצוות הסדין.  הדגמים החדשים מיוזיק ולאב מיני – בעיצוב בלעדי מבית ורדינון, כבר נחתו בסניפי הרשת.

מחיר: סט יחיד – 239.90 ₪  /  סט מיטה וחצי – 251.9 ₪

 

צילום: שי אדם

המחירים בתוקף עד 30.6.17

אין כפל מבצעים

להשיג ברשת ורדינון בפריסה ארצית

http://www.vardinon.co.il/