כותרות אחרונות
Search

רשת "הסטוק" המשווקת את המותג ARCOPLAST מציעה כפפות סיליקון לאחיזת סירים, מחבתות וכלים חמים אחרים

הגנה במטבח!

רשת "הסטוק" על 36 הסניפים הפזורים ברחבי הארץ, מציעה זוג כפפות סיליקון של המותג "ארקופלסט", המשמשות  כידיות אחיזה תרמיות ה"מולבשות" על ידיות סירים וכלי בישול נוספים. תכליתן לסייע ולהקל בהוצאת כלים חמים מהתנור או/ו להחזקת סירים

הכפפות "מולבשות" כאמור על ידיות סירי הבישול, ובכך חוצצות בין ידיות כלי הבישול החמות לכפות הידיים, מונעות את העברת החום ומגנות על כפות הידיים מכוויות. באמצעות הכפפות הללו תוכלו לאחוז בסירים ותבניות חמות עד 204 מעלות צלזיוס ללא חשש מכוויה ועם חיוך רחב על הפנים.

silikon 2

צילומים: אלון גנון

הכפפות ניתנות לשימוש רב-פעמי, הן מאפשרות אחיזה יציבה ואינן סופחות ריחות, כתמים או טעמים.  הכפפות מותאמות לשטיפה גם במדיח הכלים.

גבי אוהב ציון, מבעלי הרשת: "המודעות להעלאת איכות חיים במטבח – באמצעות כלים מקצועיים – כבר חלחלה לצרכנים רבים. כך למשל, הצרכן הישראלי הממוצע משתמש לרוב בסכין אחת לחיתוך בשר, לחם וירקות, ורק כאשר הוא מנסה סכין מקצועית, המיועדת לבשר, הוא חש בהבדל ועובר לצריכה מקצועית. כך גם לגבי ידיות הסיליקון הנשלפות לסירים ולמחבתות שאינן מתחממות וניתן להכניסן לתנור. מדובר בפטנט קטן אשר הופך את הבישול לתענוג".

מחיר: 10 ₪,

להשיג בכל סניפי רשת חנויות "הסטוק" ברחבי הארץ