כותרות אחרונות
Search

רשת הכבלים האמריקאית Showtime הזמינה לשידור עונה שלמה של דרמת המתח "כבודו" של yes

Showtime מאמינה ב'כבודו'!

רשת הכבלים האמריקאית המובילה  Showtime    הזמינה לשידור עונה שלמה של דרמת המתח "כבודו" של yes

מתוך הבעת אמון מוחלטת בהצלחתה,  ויתרה הרשת על פרק הפיילוט והזמינה מראש עונה שלמה של הסדרה.

 

עוד הישג לתעשיית הטלוויזיה הישראלית: yes studios, הזרוע בינלאומית להפצה והפקת תוכן בחו"ל של yes, מודיעה על הסכם מכירת דרמת המתח 'כבודו' שיצרו שלמה משיח ורוני ניניו, בהפקת "קודה תקשורת" בראשות רם לנדס, לרשת הכבלים האמריקאית 'Showtime'. במסגרת ההסכם הזמינה הרשת לראשונה בתולדותיה עונה שלמה בת 10 פרקים  של הסדרה, וללא  פרק פיילוט מקדים כמקובל, שלאחריו מתקבלת ההחלטה אם להזמין פרקים נוספים. זוהי הבעת אמון יוצאת דופן מצידה של Showtime, אשר הפיקה סדרות בינלאומיות מצליחות כגון 'מיליארדים', 'הומלנד' 'ריי דונובן' 'אפיזודס', 'דקסטר', 'העשב של השכן' ועוד. הפקת הגרסה האמריקאית של 'כבודו' צפויה לצאת לדרך במהלך 2018, כשגרסאות נוספות של הסדרה נמצאות בשלבים שונים של פיתוח בגרמניה, איטליה, צרפת ורוסיה.

 

בראש ההפקה האמריקאית, יעמדו רוברט ומישל קינג, המפיקים והיוצרים של 'האישה הטובה' ו'הטובות לקרב' שחוזרת בקרוב בעונה 2 ב-yes , יחד עם חברת Scripted World של אלון ארניה ו-CBS Studios   שרכשו את 'כבודו' עוד בשלב התסריט לאדפטציה. על התסריט האמריקאי יהיה אמון היוצר המוערך, פיטר מופט, שכתב את סדרת המופת 'צדק פלילי', עליה מבוססת 'ליל האירוע'.

 "כבודו" באדיבות yes, צילום: ורד אדיר

'כבודו' אשר מוקרנת בימים אלו בפסטיבלים ברחבי העולם, בהמשך לזכייתה בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הטלוויזיה היוקרתי 'סירייס מאניה', מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של סדרות של yes שנמכרות לשידור ברחבי העולם. את מהלכי ההפצה והמכירה מובילה yes studios בראשות דנה שטרן, אשר חתומה בין היתר על מכירת 'השוטר הטוב', (שיצרו האחים תומר וארז אבירם, בהפקת יואב גרוס) המצטלמת בימים אלה בניו יורק בכיכובו של טוני דנזה עבור רשת נטפליקס לשידור בכל רחבי העולם, פאודה 2 שעתידה לעלות לשידור בארץ בקרוב, ובשנה הבאה במעל 190 מדינות, וכן בהפצת  הסדרה 'מלאך של אמא' (של היוצרת קרן ויסמן, בהפקת חברת 'בלק שיפ') לשידור במספר הולך וגדל של מדינות ברחבי העולם ביניהן ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה, פולין ומדינות יוגוסלביה לשעבר.

 

דרמת המתח 'כבודו', אשר נוצרה על-ידי שלמה משיח ורוני ניניו, מביאה את סיפורו של מיכה אלקובי (יורם חטב), שופט בבית המשפט השלום בבאר שבע, שבנו התיכוניסט מעורב בתאונת פגע וברח. רגע לפני שהוא מסגיר אותו לידי החוק, מתברר לשופט שקורבן התאונה, הוא בן למשפחת פשע אכזרית מהדרום, כשעל המאזניים מונחים מקצועו ועולמו הערכי של אל מול חיו של בנו יחידו. בין השחקנים הנוספים המשתתפים בסדרה ששודרה השנה ב-yes: לוסי אהריש, אלמה דישי, הישאם סולימאן, דני שטג, תום חגי, אילנית בן יעקב ועוד.