כותרות אחרונות
Search

רשת ההנעלה SCOOP משיקה את vקולקציה vחדשה לסתיו חורף 2017-2018

רשת ההנעלה SCOOP משיקה את vקולקציה vחדשה לסתיו חורף 2017-2018 

סנונית ראשונה לקולקציית סתיו – חורף 2017/18 לנשים

 

רשת ההנעלה SCOOP, משיקה בימים אלו סנונית ראשונה של קולקציית סתיו- חורף  2017/18. הקולקציה כוללת עשרות דגמים בשלל השראות וסגנונות, אשר תורגמו מבמות האופנה המובילות בעולם.

 

הקולקציה מציעה מגוון רחב של דגמים המתאימים לעונת מעבר סתווית. בין הדגמים ניתן למצוא כאלו בסגנון קז'ואל למראה יום יומי, נעלי בלרינה בצבעים כהים, מגפוני חצי, סניקרס מגוונות בסגנון ספורטיבי וכאלו גם בסגנון רחוב.

צילומים: עידו לביא

בנוסף, קולקציית הסתיו- חורף מביאה לנו בשורה חדשה ברשת SCOOP- המחיר!. הרשת פותחת בהליך אסטרטגי חדש ומציעה למעגל לקוחותיה את האפשרות למגוון רחב בארון יותר מתמיד, באמצעות מחירים אטרקטיביים כבר בתחילת העונה. כלומר, אם עד היום התלבטת בין שני דגמי נעליים, אז היום SCOOP עושים לך סדר. לא מתלבטים- פשוט קונים!

 

בתקופה כמו היום עם מודעות לאופנה והרבה מאוד צילומי 'סלפי', חשוב תמיד להיתפס עם מגוון רחב. לכן, שווה לקנות כמה זוגות כדי להישאר תמיד מעודכנות.

 

 צבעוניות הקולקציה מציגה את הטרנדים של העונה הקרה. שחור, אפור, כחול כהה, אפור עכבר, לבן, בורדו, חרדל וקאמל.  צבע חזק העונה שיהפוך לטרנד של ממש הוא הצבע הוורוד פודרה, שיחזור על עצמו במספר דגמים בוורסיות שונות. "ורוד הוא השחור החדש" לחורף הקרוב.. אם עד היום נהנינו מסריג מרושל בגוון פודרה/ מעיל סטודנטים בשילוב פרווה באותו גוון, אזי היום הוורוד מגיע גם לנעליים!. 

מגמות מרכזיות, בהתאם לטרנדים העולמיים:

פרווה- הנעליים הן חלק בלתי נפרד מהלוק היומי ועל פי המעצבים הבשורה החמה ביותר במחוזות הללו היא באמת חמה, רכה וצמרירית במיוחד. מתברר שהדבר הנכון ביותר שאנחנו יכולות לנעול עכשיו הן נעליים עטורות בפרווה- הן בלשון הסניקרס, בסיום המגפון שעל הקרסול או פרווה צמרירית לאורך כל המגף.  

 

קטיפה- ועכשיו בנעליים!. קטיפה הוא בד עשיר ובולט שנוטה למשוך תשומת לב, ולכן כדי לשלב אותו במלתחה דרושה מעט זהירות. מי שרוצה לנסות את הטרנד אבל לא מחבבת מראה תיאטרלי, יכולה להסתפק באביזר נלווה כמו נעלי קטיפה או תיקים – שמופיעים העונה בקולקציית של סקופ במבחר גדול.

 

סגנון הבוקרים- החורף הזה סגנון המערב הפרוע חוזר ובגדול. מגפי "בוקרים" שהיו טרנד בולט אי שם בתחילת שנות ה2000 עושה את חזרתו גם השנה. הטרנד הגברי בולט בקולקציה הנשית- הרי מזמן מראה ה"בוי פרנד" הפך לנחלתן של נשים. כמה שיותר זרוק, לא מתאמץ וקליל- ככה יותר יפה. מגפי הבוקרים מעוטרות באבזמים גסים, ניטים, שילוב של גומי וצבעים חמים של חורף וסתיו: חום, שחור, ורוד בוטיק , אפור וכחול כהה.

 

טווח מחירים:

החל מ99.90- 199.90 ₪ . מידות: 36-41

ניתן להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ

 

רשת ההנעלה SCOOP משיקה את vקולקציה vחדשה לסתיו חורף 2017-2018