כותרות אחרונות
Search

רשת ההנעלה הגדולה בישראל WESHOES עוברת מהפך ומיתוג מחדש ובכך מבטיחה את מקומה כרשת הרלוונטית והעדכנית ביותר בשוק הישראלי

רשת ההנעלה הגדולה בישראל WESHOES עוברת מהפך ומיתוג מחדש ובכך מבטיחה את מקומה כרשת הרלוונטית והעדכנית ביותר בשוק הישראלי

WESHOES  היא המשך טבעי ומשודרג לרשת הידועה MORE&CROCS אשר מציעה בסניפיה ובאתר המקוון מגוון רחב של מותגי נעליים איכותיות, פרקטיות ואופנתיות לכל המשפחה

הרשת עלתה בקמפיין שיווקי גדול בטלויזיה, רדיו ושלטי חוצות "מותגים שישראלים אוהבים" בעלות של כ- 2 מיליון שקלים  

מיכאל הורוביץ משנה למנכ"ל WESHOES: "אנו נרגשים לבשר ללקוחותינו כי רשת ההנעלה WESHOES הינה תוצר של מהלך שיווקי רחב ומקיף שמציג התרחבות, גדילה וצמיחה בשוק הנעליים בישראל. זו הדרך שלנו להעניק לצרכנים חווית קנייה ייחודית ונעימה שמתאימה לקהל הישראלי ומציעה לו מגוון רחב של מותגים בינלאומיים ופופולאריים בשוק. בזמן שרשת CROCS&MORE התבססה על מותג אחד עיקרי, בWESHOES  הפכנו לחברה שמייבאת ומייצרת מגוון רחב של מותגים מוכרים וחזקים. הקמפיין החדש מוכיח שאנחנו לא מתפשרים ומביאים ללקוחות חדשנות, רענון ואופנה במיטבה".

למעלה מ-60 סניפים של רשת CROCS&MORE עוברים העונה הסבה ומיתוג מחדש לרשת חדשה בשם WESHOES. הרשת החדשה מבדלת את עצמה ומציעה מגוון אדיר של מותגים ופונה לכל הגילאים.

השינוי בסניפים, הרחבת החנויות והמיתוג החדש נעשו בחפיפה מלאה לאתר המקוון שנשען על מרלו"ג החברה ומציע בכפוף לסניפים עשרות מותגים בינהם: דיזיגוואל, בלנסטון, מוזס, קרוקס, נטורל וורלד, שול ועוד.

כחלק מהמהלך נפתחו 14 סניפי WESHOES חדשים בשנת 2016 והשאר יעברו שיפוץ בהדרגה, בשנה 2017 יעברו שינוי 10 סניפים נוספים ובשנתיים הקרובות יסתיים התהליך בכל הרשת.

עם השינוי, בחרו WESHOES לעלות בקמפיין שיווקי גדול תחת הקונספט: "מותגים שישראלים אוהבים" בעלות של כ- 2 מיליון ₪ שמראה את הקולקציה הרבגונית שמתאימה לכל כף רגל מתינוק ועד מבוגר, מנעל שטוחה ועד נעלי עקב, מנעליים קז'ואל לנעליים אלגנטיות.

המיתוג החדש לא יפגע בביטולי עסקאות, בזיכויים או בחברי מועדון, כל אלו ימשיכו להתנהל כרגיל וחברי המועדון יעברו אוטומטית להיות חברים ב- WECLUB  כרטיס המועדון החדש של WESHOES.

סניפים בודדים יישארו עם השם CROCS&MORE כדי לא להטעות את הלקוחות שבמתחמים: אילת, ירכא, חוצות וצומת בילו יש שני סניפים.

צילום: יח"צ

על WESHOES

רשת חנויות ההנעלה CROCS  הוקמה באפריל 2008.  ותוך כ- 3 שנים פרשה הרשת כ- 60 חנויות במיטב הקניונים בארץ, מקרית שמונה ועד אילת.

בשנים הראשונות הרשת נקראה CROCS  והמותג היחיד שנמכר בה היה קרוקס. לפני כשנתיים, בצעד ביניים מותגה מחדש הרשת כרשת Crocs&more , ואליה נוספו מותגים רבים נוספים.

כיום קיימים ברשת מעל 20 מותגים בינלאומיים ביניהם :CROCS, BLUNDSTONE MOSES, SCHOLL, NATURAL WORLD, DESIGUAL, ROCKET DOG ,COBIAN  ורבים אחרים.

בנוסף, ישנם מותגי פרייבט לייבל – CANDY, MAGMA  ו- SEVENTY NINE

במהלך 2016 הוחלט לשווק שינוי זה לקהל הלקוחות ולמתג את הרשת מחדש כרשת
multi brands תחת השם WESHOES.

לצד רשת החנויות, נמצאת חנות האונליין www.weshoes.co.il. מדובר באחד מאתרי הנעליים החדשניים, האופנתיים והמובילים בישראל.

במהלך שנת 2016  החל תהליך הקמת חנויות חדשות של רשת Weshoes, שכולן מעוצבות מחדש וגדולות יותר מבעבר. עד יוני 2017 מרבית חנויות הרשת יהפכו למיתוג של WESHOES.

ניתן להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין www.weshoes.co.il