כותרות אחרונות
Search

רשת הגלריות הבינלאומית LUMAS חוגגת בתל אביב את הלילה הלבן בפעם הראשונה – צילום: אלעד גונן

  LUMAS

רשת הגלריות הבינלאומית LUMAS שפתחה סניף ראשון בישראל  חוגגת בתל אביב את הלילה הלבן בפעם הראשונה

יום חמישי ה- 29/6 החל משעה 20:00 ועד חצות

מקווה ישראל 18 מתחם לבונטין, תל אביב

גלריות האמנות LUMAS  ישראל מצטרפת לחגיגות "לילה לבן" בתל אביב ומזמינה אתכם למסיבת ART NOW המבוססת על סדרת צילומים ייחודית המגיעה בגודל אחיד של  18*13 ס"מ וכוללת מגוון של תמונות מתוך הפורטפוליו של הרשת המאופיין באיכות בלתי מתפשרת. התמונות מגיעות בגימור זכוכית אקרילית וניתן לתלות אותן באופן רגיל או באמצעות מגנט וליצור קולאז' של אומנות מגוונת במחיר מיוחד של 100 ₪ ליצירה !

לרגל הלילה הלבן ומסיבת ה- ART NOW ייהנו מבקרי הגלריה ממוזיקה עכשווית עם JD   מקצועי לצד פינוקים והפתעות נוספות .  

Cupcake Construction האומן Cathy LUMAS גלרית

רשת גלריות האמנות LUMAS מציעה יצירות של אומנות הצילום, באיכות מוזיאונית, במחירים שהלקוחות יכולים להרשות לעצמם, בעזרת הפקת סדרות מוגבלות מכל יצירה, הממוספרות וחתומות על ידי האומן. הסניף הישראלי שנפתח ברחוב מקווה ישראל 18 ת"א, מתחם לבונטין המחודש משתרע על שטח של כ-180 מ"ר ומציג לקהל הרחב תערוכה של אומנות צילום מודרנית וקלאסית. הגלריה פועלת לפי קונספט מיוחד של הפקת מהדורות מוגבלות ומציעה יצירות ניוד בינלאומיות (מכל יצירה ישנן בין 75 -150 יחידות בלבד בכל העולם) המאפשרות מחירים נגישים ונוחים, תוך הקפדה גבוהה על רמת איכות ומסגור מוזיאונית. ככלל ברזל, כל יצירות LUMAS מודפסות במעבדת הדפוס WhiteWall שזכתה לשבחים בינלאומיים. ההדפסות נעשות על נייר צילום קריסטלי אשר ידוע ביכולותיו לשמור על ברק ייחודי לאורך זמן וחיי נצח. 

Pierre-adrien Sollier שם האומן Superman גלרית LUMAS – Copy.jpg

מאחורי הסניף הישראלי עומדים אנשי העסקים רן שקד ודודי פרי שהוא גם הבעלים של גלריית בן עמי שבחרו לשלב פעילות מסחרית עם האהבה שלהם לאומנות. רשת LUMAS שנוסדה ב 2004 בברלין, מונה כיום כ-40 גלריות ברחבי העולם ומציעה מעל ל-3000 יצירות בלעדיות ומקוריות של כ- 300 צלמים בינלאומיים מובילים, לצד צלמים צעירים ומבטיחים וצילומים מארכיונים שונים הכוללים: צילומים מודרניים וקלאסיים, עבודות גראפיות ודיגיטליות. הסניף הישראלי בתל אביב משיק בימים אלו גם חנות מקוונת שמאפשרת לצפות, לבצע הזמנה און ליין בשקלים וליהנות מאמנות שמגיעה עד אליך הביתה . אתר הבית  il.LUMAS.COM

גלריית LUMAS : רחוב מקווה ישראל 18 תל אביב טל' 03-6770448

שעות פתיחה : ימים א'-ה' 10:00 – 18:00 , יום ו' 9:30-14:00

(מומלץ לתאם פגישות אישיות)