כותרות אחרונות
Search

רשת האופנה "רמי-לי" משיקה קמפיין ייחודי מסוגו לגיוס זכיינים להקמת סניפים של הרשת בפריסה ארצית

רשת האופנה "רמי לי" מגייסת זכיינים

רשת האופנה "רמי-לי" משיקה קמפיין ייחודי מסוגו המגייס זכיינים להקמת סניפים של הרשת בפריסה ארצית
הקמפיין משווק בפייסבוק, אינסטגרם ובאתר החברה

רשת האופנה רמי-לי בחרה באסטרטגיה שיווקית חדשה שמטרתה להקים סניפים ייחודיים ובלעדיים של מותג אופנת ההיריון בפריסה ארצית.

הרצון של רמי לי הינו להרחיב את הרשת בשנה הקרובה ולהקים כ- 12 סניפים חדשים ובכך להביאה לצמיחה מרבית אשר תגרום לחברה להעמקת ביסוסה והכנסת קהל לקוחות חדש לחנויות.

לשם כך פיתחה הרשת מודל עסקי אשר מאפשר לזכיינים פוטנציאלים הקמת עסק בעלויות נמוכות תוך התגברות על מכשולים העומדים בפני מי שבוחר להיכנס לעולם הקמעונאות באופן עצמאי, כגון ניהול מלאי, התמודדות עם "מלאי מת" בסוף עונה ואחוז רווח משתנה לאורך השנה.

ramili 1

הקמפיין החדש נולד בעקבות פתיחת הסניף בעיר הדרומית אילת בקניון לה בולבארד שם הוא מנוהל על ידי זכיין וזוכה להצלחה מרובה בקרב הקהל המקומי והתיירים. הסניף באילת הוא סניף ראשון שנפתח לאחר 7 שנים בהם לא חוותה הרשת פתיחת סניפים בזכיינות. כיום הרשת מנהלת 22 סניפים כאשר 21 מתוכם מנוהלים ישירות והסניף באילת ע"י זכיין.

בימים אלו מגישים עשרות אנשים מועמדות לזיכיון ונקבעות איתם פגישות הכרות במטה החברה.  

מנכ"ל הרשת עילאי מזרחי:"רמי לי רואה בהקמת סניפים ע"י זכיינים כמנוע צמיחה משמעותי לשנים הקרובות. המטרה היא להגיע לקהל נרחב מכל המגזרים ולהנגיש להם את הסניפים קרוב לביתם. מצאנו כי ניהול סניף ע"י זכיין מקומי אשר מעורה בחיי האזור לעיתים מאפשר את הצלחת הסניף אף מעבר למצב בו הרשת מנהלת אותו, אנו שמחים על ההיענות הרבה לה זוכה הקמפיין".