כותרות אחרונות
Search

רשת 'בורגרס בר' מציגה את המנה שתעשה לכם את השנה החדשה…….

רשת 'בורגרס בר' משיקה: ספיישל חגים

לקראת ראש השנה: 'בורגרס בר' מציגה את המנה שתעשה לכם את השנה החדשה הכי מתוקה שיש: המבורגר בתוספת אננס ברוטב דבש וברביקיו

 

ראש השנה בפתח וברשת 'בורגרס בר' משיקים מנה חדשה "ספיישל חגים" לקראת השנה החדשה. המנה החדשה תכלול מנת המבורגר עם אננס, רוטב ברביקיו ודבש שתהפוך את השנה החדשה שלכם למתוקה עוד יותר.

 

המנה החדשה, שמחירה יעמוד על 42 שקלים תכלול המבורגר בקר 200 גרם בתוספת חסה, בצל סגול צלוי על הפלאנצ'ה, פרוסת אננס צלויה בגריל ברוטב דבש וברביקיו.

 

המנה החדשה תושק בכל 32 הסניפים של הרשת. 'בורגרס בר' הכוללת סניפים בתל אביב, גבעת שמואל, מעלה אדומים, ירושלים, מבשרת ציון, בית שמש, אפרת, מודיעין, אילת, אשדוד, פתח תקווה, רעננה וראשון.

צילום: תום צדקה

כל סניפי הרשת הם בעלי תעודת כשרות וכל מנה ברשת 'בורגרס בר' נעשית בהתאמה אישית לכל לקוח וכוללת את התוספות האיכותיות ביותר בשוק.

 

ביום ראשון הקרוב תצא לדרך פעילות דרך רשת הפייסבוק, במהלכה הגולשים יבחרו את השם המתאים ביותר למנה החדשה. השם הנבחר יזכה בארוחה וכמובן זכויות יוצרים על המנה והפרסום שלה.

 

'בורגרס בר' נוסדה בשנת 1999 וכיום היא רשת ההמבורגרים השלישית בגודלה בישראל. הסוד להצלחה הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים, הכנת האוכל באהבה והיכרות אישית עם הלקוח, בסניפים מעוצבים וחווייתיים עם אווירה צעירה ותוססת, אשר יחד מעניקים חוויית אכילה ובילוי. 'בורגרס בר' משרתת מעל 150,000 לקוחות בחודש ביותר מ-32 סניפים ברחבי הארץ.