כותרות אחרונות
Search

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן משיקה תבניות אפייה עם מכסה ייעודי לנשיאה ושמירה על טריות המאפים מסדרת ARCOSTEEL מיקי שמו

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן משיקה תבניות אפייה עם מכסה ייעודי לנשיאה ושמירה על טריות המאפים מסדרת ARCOSTEEL מיקי שמו

 

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן, בבעלות חברת מילניום מרקטינג יבואנית המותג ARCOSTEEL בישראל, מציעה את תבניות האפייה מסדרת ARCOSTEEL מיקי שמו – בעלות מכסה ייעודי לנשיאה ושמירה על טריות המאפים. בסדרה תבנית אפייה מלבנית (24*34 ס"מ) ותבנית אפייה 12 שקעים למאפינס (26*34 ס"מ  | קוטר השקעים 7 ס"מ).

 

תבניות הסדרה הינן בעלות ציפוי מונע הידבקות המאפשר שימוש מופחת בשמן במהלך האפייה ללא חשש מהידבקות המאפים אל גוף התבנית, ובנוסף ניקוי קל בסיום האפייה. התבניות מגיעות עם מכסה בעל ידית נשיאה מובנית המסייע בנשיאת התבנית והמאפים ובשמירה על טריות המזון. כל מכסה, הינו בעל שני מנגנוני נעילה לסגירה יעילה ובטיחותית של המכסה. בנוסף, ידית המוצר הינה בעלת אפשרות קיפול לטובת אחסון יעיל ונוח במקרר או בחללים קטנים.

arcostil-7

צילומים: יוסי פונס

לכל אחת מהתבניות מתכון ייעודי של השף קונדיטור מיקי שמו. סדרת "ARCOSTEEL מיקי שמו" לאפייה הינה פיתוח משותף של השף קונדיטור מיקי שמו והמותג ARCOSTEEL. מוצרי הסדרה משלבים את הידע והניסיון של שמו בתחום האפייה לצד טכנולוגיה חדשנית של המותג ARCOSTEEL.

 

מחירים: תבנית מלבנית 109 ₪ | תבנית מאפינס 139 ₪. לרגל ההשקה מציעה רשת ארקוסטיל קיטצ'ן מבצע 50% על הפריט השני מסדרת תבניות האפייה.

ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן ובחנויות המובחרות.